Pusta koperta zamiast pisma w środku

Data: 2010-08-05 16:42:36
Autor: Johnson
Pusta koperta zamiast pisma w środku
Franek pisze:

Mam pytanie, co zrobić jak komuś wysyłam listem poleconym wypowiedzenie umowy, a ta osoboa po odbiorze poczty mówi mi że nie dostała żadnego pisma tylko pustą kopertę? Trudny temat.

Czemu od razu trudny temat.
W takiej sytuacji jako wypowiadający masz wygraną sprawę. Logicznie rzecz biorąc nie ma interesu by wysyłać pustą kopertę bez wypowiedzenia skoro dążysz do rozwiązania umowy. To druga strona ma interes w tym żeby wypowiedzenia nie dostać , więc niech ona udowodni że to było puste (w domyśle że wysłałeś pustą kopertę przez pomyłkę - bo to jedyne logiczne wyjaśnienie może być). Zasady doświadczenia życiowego oraz zasady współżycia społecznego wskazują że jeśli strony mają ze sobą jakieś stosunek pracy to w przypadku otrzymania pustej koperty wypadałoby spytać o co chodzi drugiej stronie. Skoro strona która jak twierdzi otrzymała od ciebie pustą kopertą nie zainteresowała się tym faktem to trudno jej uwierzyć.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2010-08-05 22:36:46
Autor: Jotte
Pusta koperta zamiast pisma w środku
W wiadomości news:i3eikr$6o2$1inews.gazeta.pl Johnson <johnson@nospam.pl>
pisze:

[...]
O! Prorok.

[...]
Są i nne.

Zasady doświadczenia życiowego oraz zasady współżycia społecznego wskazują że jeśli strony mają ze sobą jakieś stosunek pracy
On nie pisał, że chodzi o umowe o pracę.

to w przypadku otrzymania pustej koperty wypadałoby spytać o co chodzi drugiej stronie. Skoro strona która jak twierdzi otrzymała od ciebie pustą kopertą nie zainteresowała się tym faktem to trudno jej uwierzyć.
Tak, tak - sąd nie dał wiary i takie tam...
Strona stwierdzi, że spytała.

--
Jotte

Data: 2010-08-06 06:22:15
Autor: Johnson
Jotte pisze:

Zasady doświadczenia życiowego oraz zasady współżycia społecznego wskazują że jeśli strony mają ze sobą jakieś stosunek pracy
On nie pisał, że chodzi o umowe o pracę.

Miało być u mnie stosunek prawny.
A reszta twoich wypocin to bzdury. I to nie proroctwo tylko rzeczywistość :)

Data: 2010-08-06 17:39:02
Autor: Jotte
Pusta koperta zamiast pisma w środku
W wiadomości news:i3g2lm$n35$1inews.gazeta.pl Johnson <johnson@nospam.pl>
pisze:

Zasady doświadczenia życiowego oraz zasady współżycia społecznego wskazują że jeśli strony mają ze sobą jakieś stosunek pracy
On nie pisał, że chodzi o umowe o pracę.
Miało być u mnie stosunek prawny.
Łżesz. Takich "literówek" nikt nie robi.
Walnąłeś skwara i nie umiesz się przyznać, jak zwykle.
Jesteś do bani.

A reszta twoich wypocin to bzdury. I to nie proroctwo tylko
rzeczywistość :)
Nie, synu. Ta gadka to tylko przejaw twojej urażonej, chorobliwej miłości własnej.
Cienizna.

--
Jotte

Data: 2010-08-06 18:20:56
Autor: Johnson
Jotte pisze:

Miało być u mnie stosunek prawny.
Łżesz.

Łżesz że łżę ...

Data: 2010-08-06 18:21:54
Autor: Johnson
Johnson pisze:
Jotte pisze:

Miało być u mnie stosunek prawny.
Łżesz.

Łżesz że łżę ...

A poza tym podstaw sobie to co powiedziałem "stosunek prawny" do pierwotnej wypowiedzi i nie marudź.

Data: 2010-08-06 18:26:07
Autor: Jotte
Pusta koperta zamiast pisma w środku
W wiadomości news:i3hcr1$7in$2inews.gazeta.pl Johnson <johnson@nospam.pl>
pisze:

Miało być u mnie stosunek prawny.
Łżesz.
Łżesz że łżę ...
Cienias...
Miej, synu,  choć trochę cywilnej odwagi.

A poza tym podstaw sobie to co powiedziałem "stosunek prawny" do pierwotnej wypowiedzi i nie marudź.
Na raty piszemy, nerwy puszczają, co?
Cieniasie...

--
Jotte

[...]

[...]