Pustak z certyfikatem

Data: 2013-06-02 10:51:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Pustak z certyfikatem
Sobotnia „Rzeczpospolita“ opublikowała wyjątkowo obrzydliwy wywiad z panem Legutko. Legutko, ciągle jeszcze europoseł, to specjalista od obrażania i naginania faktów, który tytułuje się profesorem. Głośny był jego spór z dwójką młodych ludzi (uczniów) z Wrocławia, których wpierw obraził, potem ustawicznie lekceważył, aż wreszcie przegrał wytoczony przeciwko niemu proces i musiał wszustko posłusznie odszczekać.

Teraz “Rzeczpospolita” publikuje jego urojenia. W walce z PiS złamano ponoć wszelkie standardy – twierdzi Legutko, choć łaskawie nie dodaje, że tylko PiS jakoś tych standardów nie łamał. Bo to przecież oczywiste jest PiS jest poza podejrzeniami i czysty jest jak łza. To tak naiwne, że aż śmiesznie.

Bo pan Legutek doskonale wie, że gdyby nie nauki PiSu, gdyby nie ich precyzyjne recepty na prostackie łamanie prawa w imię własnych politycznych celów, i  wyjątkowa biegłość w prześladowaniu ludzi, to być może życie polityczne inaczej by dzisiaj wyglądało. A już wyjątkowym szczytem hipokryzji i wyjątkowego skundlenia jest twierdzenie, że niby mieliśmy do czynienia z zaplanowanym mordem politycznym w Łodzi. Jak można wydarzenie którego głownym aktorem był chory psychicznie taksówkarz Cyba, naginać do poziomu spisku i mordu politycznego, to wie tylko chyba taki debil jak Legutko. W ogóle szkoda na to coś czasu.

http://tiny.pl/hsgcs

Data: 2013-06-02 02:30:29
Autor: Stachu Chebel
Pustak z certyfikatem
On 2 Cze, 10:51, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Sobotnia "Rzeczpospolita" opublikowaa wyjtkowo obrzydliwy wywiad z panem
Legutko. Legutko, cigle jeszcze europose, to specjalista od obraania i
naginania faktw, ktry tytuuje si profesorem. Gony by jego spr z
dwjk modych ludzi (uczniw) z Wrocawia, ktrych wpierw obrazi, potem
ustawicznie lekceway, a wreszcie przegra wytoczony przeciwko niemu
proces i musia wszustko posusznie odszczeka.

Teraz "Rzeczpospolita" publikuje jego urojenia. W walce z PiS zamano pono
wszelkie standardy - twierdzi Legutko, cho askawie nie dodaje, e tylko
PiS jako tych standardw nie ama. Bo to przecie oczywiste jest PiS jest
poza podejrzeniami i czysty jest jak za. To tak naiwne, e a miesznie.

Bo pan Legutek doskonale wie, e gdyby nie nauki PiSu, gdyby nie ich
precyzyjne recepty na prostackie amanie prawa w imi wasnych politycznych
celw, i  wyjtkowa biego w przeladowaniu ludzi, to by moe ycie
polityczne inaczej by dzisiaj wygldao. A ju wyjtkowym szczytem
hipokryzji i wyjtkowego skundlenia jest twierdzenie, e niby mielimy do
czynienia z zaplanowanym mordem politycznym w odzi. Jak mona wydarzenie
ktrego gownym aktorem by chory psychicznie takswkarz Cyba, nagina do
poziomu spisku i mordu politycznego, to wie tylko chyba taki debil jak
Legutko. W ogle szkoda na to co czasu.

http://tiny.pl/hsgcs

--

Co w temacie "profesora" :

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ryszard-legutko-przegral-proces-musi-przeprosic-uc,1,5106583,wiadomosc.html

Data: 2013-06-02 04:26:20
Autor: Leming Show
Pustak z certyfikatem
[...]

Gon sie pejsie. Narzucacie innym swoje stanowisko aby pokornie i po
katolicku patrzyli jak ich okradacie z pracy wlasnej jak i ich ojcow.
Juz nie jeden dziennikarz zostal zabity po tym jak chcial ujawnic
proces prywatyzacji "w obliczu prawa". Mimo iz sprawa jest przegrana,
bo zydzi sa dobrze zorganizowani i maja wplywy, mimo tego gon sie
pejsie.

Data: 2013-06-02 05:03:00
Autor: Stachu Chebel
Pustak z certyfikatem
On 2 Cze, 13:26, Leming Show <leming.s...@gmail.com> wrote:
> [...]

proces prywatyzacji "w obliczu prawa". Mimo iz sprawa jest przegrana,
bo zydzi sa dobrze zorganizowani i maja wplywy, mimo tego gon sie

A tak bardzo zabolao?

Data: 2013-06-02 11:45:12
Autor: A. Filip
B.Idz. : Pustak z certyfikatem [prof. Legutko (PiS)]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

A to będzie już cud jak napiszesz wprost jakie standardy miał złamać PiS a
jakie standardy miało złamać PO (w obu przypadkach w wersji wrogów politycznych)?

Bo na styl bez konkretów (w wersji demagogicznej) mogła sobie pozwalać
jedynie słuszna Trybuna Ludu (Prawda PRL) której cenzura wycinała
kontr-dyskutantów a nie wspieracz ponoć demokratycznego popisu.

--
A. Filip
Kto raz z diabłem płynął, musi go zawsze wozić.   -- Przysłowie polskie

Data: 2013-06-02 03:08:10
Autor: Stachu Chebel
On 2 Cze, 11:45, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> pisze:

> [...]

> chory psychicznie takswkarz Cyba, nagina do poziomu spisku i mordu
> politycznego, to wie tylko chyba taki debil jak Legutko. W ogle

A to bdzie ju cud jak napiszesz wprost jakie standardy mia zama PiS a
jakie standardy miao zama PO (w obu przypadkach w wersji wrogw politycznych)?

PO nie jest zmojej bajki. Ale to co wyczyniaj oszoomy pisowskie, to
w pale si nie mieci!! Przypominam, Legutko by ministrem. Czego???
Edukacji!!! Boszsz.....

Bo na styl bez konkretw (w wersji demagogicznej) moga sobie pozwala
jedynie suszna Trybuna Ludu (Prawda PRL) ktrej cenzura wycinaa
kontr-dyskutantw a nie wspieracz pono demokratycznego popisu.

SRELEMORELE !!

Data: 2013-06-02 14:08:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+zga7mznitf-d620@gmail.com...
[...]

Synuś! Z tym pytaniem zwróć się do autora tekstu. Wszak umieściłem link. A ty go nie usunąłeś. Nie doczytałeś?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-02 16:48:25
Autor: A. Filip
[...]

Jak cytujesz teksty w cytowanym fragmencie nie grzeszące
stylem/mądrością *bez komentarza* to sam nimi nie grzeszysz.

Chcesz opierdalać PiS (cytując)? Bóg z tobą dopóki nie wpierasz
krytykowania HujGoWie dokładnie za co no chyba że prof. Legutko
nie zaświecił precyzją oskarżeń ale za to wprost nie został skrytykowany.

--
A. Filip
Pierwsze koty za płoty.

Data: 2013-06-02 22:30:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+m2vtmvwjhf-d620@gmail.com...
[...]

Ode mnie trzy  ***uje w bok. Nieuzasadnione pretensje do autora.

ubawiony

Data: 2013-06-03 13:42:24
Autor: mkarwan
Pustak z certyfikatem
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51ab077e$0$1247$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Pustak z certyfikatem