Puste obietnice

Data: 2010-07-05 18:57:26
Autor: jadrys
Puste obietnice
W dniu 2010-07-05 17:06, u2 pisze:
.. partii oszustów, czyli 1000 km autostrad w najbliższe 500 dni oraz
znacz±ce podwyżki dla nauczycieli :)

I internet dla wszystkich.

Data: 2010-07-05 19:08:55
Autor: u2
Puste obietnice
W dniu 2010-07-05 18:57, jadrys pisze:
W dniu 2010-07-05 17:06, u2 pisze:
.. partii oszustów, czyli 1000 km autostrad w najbliższe 500 dni oraz
znacz±ce podwyżki dla nauczycieli :)

I internet dla wszystkich.

Najdroższy w Europie, oprócz Białorusi :)

Data: 2010-07-05 19:13:03
Autor: jadrys
Puste obietnice
W dniu 2010-07-05 19:08, u2 pisze:
[...]

A niech będzie i najdroższy, byleby tylko był.

Data: 2010-07-05 19:39:02
Autor: u2
Puste obietnice
W dniu 2010-07-05 19:13, jadrys pisze:
Najdroższy w Europie, oprócz Białorusi :)

A niech będzie i najdroższy, byleby tylko był.

No i pod cenzur± wielkiego brata :)

Data: 2010-07-05 19:44:32
Autor: jadrys
Puste obietnice
W dniu 2010-07-05 19:39, u2 pisze:
W dniu 2010-07-05 19:13, jadrys pisze:

Najdroższy w Europie, oprócz Białorusi :)

A niech będzie i najdroższy, byleby tylko był.

No i pod cenzur± wielkiego brata :)

Oj, za taki to ja dziękuję - NIE!

Data: 2010-07-05 20:17:02
Autor: 'he®sk'
Puste obietnice
On Mon, 05 Jul 2010 19:13:03 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-07-05 19:08, u2 pisze:

> Najdroższy w Europie, oprócz Białorusi :)
>    A niech będzie i najdroższy, byleby tylko był.

 jezeli jestes tzw biala plama bedziesz miec internet do konca 2012.

--

 HeSk

Data: 2010-07-05 20:51:02
Autor: jadrys
Puste obietnice
W dniu 2010-07-05 20:17, 'he®sk' pisze:

I internet dla wszystkich.

Najdroższy w Europie, oprócz Białorusi :)

A niech będzie i najdroższy, byleby tylko był.

  jezeli jestes tzw biala plama bedziesz miec internet do konca 2012.

Obiecanki cacanki.. Skąd niby by się miał wziąć na mojej wsi?

Puste obietnice