Puste słowo „honor"

Data: 2011-07-31 00:03:03
Autor: u2
Puste słowo „honor"
W dniu 2011-07-30 23:48, u2 pisze:
Premier Donald Tusk „zareagował" dopiero po upublicznieniu Raportu
Millera. Przyjął złożoną przez ministra Bogdana Klicha dymisję, ale
jednocześnie udzielił mu pełnego wsparcia i nazwał człowiekiem
honorowym.

Przypominam sobie, ze rowniez niejaki Adam Michnik nazwal Jeruzela
czlowiekiem honorowym.

:)

Data: 2011-07-31 00:04:42
Autor: u2
Puste słowo „honor"
W dniu 2011-07-31 00:03, u2 pisze:
[...]

Pomylilo sie mi z Kiszczakiem, ale od Karuzela nie zamierzam sie
odpieprzyc :)

Data: 2011-07-31 07:17:46
Autor: Leprechaun
Puste słowo „honor"

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e347fff$0$3491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cienias z ciebie. We łbie ci się kićka. Spadaj z psp. Do budy! ;)

BomBel

Data: 2011-07-31 07:16:49
Autor: Leprechaun
Puste słowo „honor"

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e347f9b$0$3491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przypominam sobie, że nijaki prezes PiS nazywał komunistów z PZPR wiekimi patriotami polskimi, a Gierka i okres PRL podawał jako przykład rządów ludu. O orędziu do przyjaciół z Kremla nie wspomnę. Strzeliłeś sobie w łekotke, matole! ;))))

BomBel

Data: 2011-07-31 13:24:09
Autor: pluton
Puste s³owo "honor"
Przypominam sobie, ze rowniez niejaki Adam Michnik nazwal Jeruzela
czlowiekiem honorowym.

A niejaki Kaczynski Lech dal mu nawet order.

Nullification

Data: 2011-07-31 12:56:20
Autor: obserwator
Puste s³owo
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
> Przypominam sobie, ze rowniez niejaki Adam Michnik nazwal Jeruzela
> czlowiekiem honorowym.

A niejaki Kaczynski Lech dal mu nawet order.

order to dostal od Komorowskiego, za uratowanie Jaruzela i Kiszczaka i pewnie
ciebie, skoro tak irracjonalnie i bezmyslnie bronisz wersji ruskiej i mafijnej
organizacji - Platformy Oszustow.

Data: 2011-07-31 16:13:59
Autor: pluton
Puste s³owo

> [...]

pewnie
ciebie, skoro tak irracjonalnie i bezmyslnie bronisz wersji ruskiej i

Jaki order i kiedy ?

Bo od szambiego jaruzel dostal Krzyz Zeslancow Sybiru,  26 marca 2006.

Nullification

Data: 2011-07-31 19:47:40
Autor: jadrys
Puste słowo "honor"
W dniu 2011-07-31 13:24, pluton pisze:
Przypominam sobie, ze rowniez niejaki Adam Michnik nazwal Jeruzela
czlowiekiem honorowym.

A niejaki Kaczynski Lech dal mu nawet order.

I słusznie.. Mało jest ludzi zasługujących na medale tak jak Gen. Jaruzelski.

Puste słowo „honor"