Puste trasy w pobliżu Wrocławia

Data: 2010-07-28 12:39:53
Autor: Piotr Klimek
Puste trasy w pobliżu Wrocławia
Dnia (Wed, 28 Jul 2010 04:42:28 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam!

Poszukuję namiaru na ciekawe trasy w okolicach Wrocławia, które
spełniają 3 kryteria: dobry asfalt, nie koniecznie szeroki oraz małe
natężenie ruchu, dojazd max 20-30 min z centrum miasta. Takie dróżki
mają głównie służyć relaksowi i ćwiczeniom techniki jazdy (stąd wymóg
dobrej nawierzchni).
Do tej pory przesiewam drogi na południe od Wrocka pomiędzy drogą nr 8
na zachodzie i A4 na zachodzie. Aczkolwiek jest tam mieszanka
idealnego asfaltu z nagle pojawiającym się brukiem i resztkami dziur
(bo nawierzchnia od dawna nie istnieje :/ ).

Zafunduj sobie jeden wjazd na tor w Poznaniu. Nauczysz sie wiecej niz
przez miesiac smigania po drogach publicznych.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-07-28 14:47:20
Autor: Budyń
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.i5098r.724.usenetpiko.homelinux.net...
Zafunduj sobie jeden wjazd na tor w Poznaniu. Nauczysz sie wiecej niz
przez miesiac smigania po drogach publicznych.

dla leszcza tor w poznaniu jest za szybki, niech jedzie na kartingowy w zielonej górze. Tam na najszybszym zakrecie przycierając podnóżkami jedzie sie jakies 60km/h. Jak sie człowiek wyjeba to szkody małe. Wiem, bo jebłem :-)

b.

Data: 2010-07-28 12:55:40
Autor: Piotr Klimek
Puste trasy w pobliżu Wrocławia
Dnia (Wed, 28 Jul 2010 14:47:20 +0200) ktos podajacy sie za Budyń
[...]

Mozliwe, ja tez jestem leszczem ale przed wypadem do Poznania zwiedzalem
kartingowe :) A w Poznaniu zwieracze nie pozwolily mi odkrecic bardziej
niz 2:13 :)