Pusty dokument word mimo zapisu

Data: 2009-11-11 23:40:59
Autor: Feromon
Pusty dokument word mimo zapisu

Użytkownik "degobo" <degobo@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hdbkoo$1le$1inews.gazeta.pl...
WItam!

Mam następujący problem: zapisałam plik word, wszystko przebiegło bez
zakłóceń, ale plik jest pusty - tj. nie wyświetla się żaden tekst. Coś w
dokumencie siedzi, bo ma 25,5 kB - niby strona tekstu, tak jak powinno być.
Jednak ani w wordzie, ani notatniku ani wordpadzie nie udaje mi się odzyskać
tego tekstu. W wordzie wychodzi pusta strona, w notatniku i notepadzie są
rzeczy nie związane z tym tekstem.

Może ktoś z Was coś doradzi? wolałabym nie zaczynać całej pracy od zera :(

Jest wolne miejsce na dysku c:?
Test dysku nie wykazuje jakichś nieprawidłowości?

Feromon
PS. A kopia zapasowa? Zwykle WAŻNE pliki ją mają....

Pusty dokument word mimo zapisu