Pusty sygnał

Data: 2012-06-13 16:50:04
Autor: jadryĹ›
Pusty sygnał

Od kilku mój telefon odbiera puste połączenia. Nikt się nie odzywa, a połączenie jest zrywane zaraz po podniesieniu słuchawki. Jest tych połączeń kilkanaście dziennie. A co najbardziej dziwne - nie ma żadnego numeru dzwoniącego. Gdy próbuję zablokować "Nieznane połączenie" to komunikat mówi że brak numeru.. Można by przypuszczać że to jakaś awaria telefonu, ale dzieje się to tylko w dzień od około 9tej do 20tej? Wie ktoś o co tu może chodzić? Sieć w której jestem to Orange.

Data: 2012-06-13 17:14:12
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Pusty sygnał
Dnia Wed, 13 Jun 2012 16:50:04 +0200, jadry¶ napisał(a):

Od kilku mój telefon odbiera puste poł±czenia. Nikt się nie odzywa, a poł±czenie jest zrywane zaraz po podniesieniu słuchawki. Jest tych poł±czeń kilkana¶cie dziennie. A co najbardziej dziwne - nie ma żadnego numeru dzwoni±cego. Gdy próbuję zablokować "Nieznane poł±czenie" to komunikat mówi że brak numeru.. Można by przypuszczać że to jaka¶ awaria telefonu, ale dzieje się to tylko w dzień od około 9tej do 20tej? Wie kto¶ o co tu może chodzić? Sieć w której jestem to Orange.

Automat dzwoni i sprawdza które numery s± aktywne, w ten sposób aktualizuje
bazę swoich danych w celach spamerskich, jak s±dzę. Dlaczego wielokrotnie
do ciebie? Może co¶ im się pochrzaniło ze skryptem, przpełniony dysk albo
inna dolegliwo¶ć.
--
....:::WISKOLER:::...

Müller, wgl±daj±c przez okno, ujrzał pod±żaj±cego gdzie¶ Stirlitza.
- Dok±d on idzie? - pomy¶lał Müller.
- Nie twój zasrany interes! - pomy¶lał Stirlitz.

Data: 2012-06-14 11:05:13
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-13 17:14, ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

Czyli rozwi±zania takiego problemu trzeba szukać w BOKu?

Data: 2012-06-13 22:45:53
Autor: KiloSierra
Pusty sygnał
W dniu 12/06/13 16:50, jadryĹ› pisze:

[...]

ktos spieprzyl podsluch w twoim telefonie....
nie powinienes widziec tych polÄ…czen ...

Data: 2012-06-14 11:04:35
Autor: jadryĹ›
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-13 22:45, KiloSierra pisze:
[...]

Jak na razie dzisiaj spokój z tym pustymi połączeniami. Wieczoram wyłączyłem telefon, i jak na razie wszystko w porządku. Może ten restart pomógł.

Data: 2012-06-14 11:20:43
Autor: Ghost
Pusty sygnał

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrc9fr$k4r$1node2.news.atman.pl...
[...]

Raczej Twoj pierwszy post. Podsluchujacy kapneli sie, ze cos nie tak i naprawili, zdalnie.

Data: 2012-06-14 12:48:35
Autor: jadryĹ›
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-14 11:20, Ghost pisze:

[...]

Przebiegłe bestie w tym Orange.

Data: 2012-06-14 13:04:24
Autor: Ghost
Pusty sygnał

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrcfir$sp9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Niekoniecznie Orange.

Data: 2012-06-15 15:19:14
Autor: jadryĹ›
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-14 13:04, Ghost pisze:

Raczej Twoj pierwszy post. Podsluchujacy kapneli sie, ze cos nie tak i naprawili, zdalnie.

Przebiegłe bestie w tym Orange.

Niekoniecznie Orange.

CIA, MOSSAD czy GRU? A moĹĽe rodzime SB?

Data: 2012-06-16 13:31:03
Autor: Ghost
Pusty sygnał

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrfcpc$o3g$1node2.news.atman.pl...
[...]

etam, po prostu twoja stara

Data: 2012-06-18 17:05:09
Autor: jadryĹ›
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-16 13:31, Ghost pisze:

CIA, MOSSAD czy GRU? A moĹĽe rodzime SB?

etam, po prostu twoja stara

Musiała by chyba to robić przez osobę trzecią..

Data: 2012-06-14 12:22:07
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Pusty sygnał
Dnia 2012-06-13, o godz. 16:50:04
jadry¶ <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

Jaki¶ bank/BOK/inen call center się dobija? Np. Cyfra+ dzwoni z
zastrzeżonego a operator potrafi odezwać się kilka sekund po
poł±czeniu. Wystarcza żeby uznać że to głuchy telefon i zrzucić.

Zdrówko

Data: 2012-06-14 12:48:23
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
[...]

Gdy numer jest zastrzeżony to telefon informuje o tym, a w moim wypadku informował o braku numeru.

Data: 2012-06-14 12:56:57
Autor: Maciek.
Pusty sygnał
Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał
Gdy numer jest zastrzeżony to telefon informuje o tym, a w moim wypadku informował o braku numeru.

Nie tyle o braku numeru, co celowo spieprzonej jego prezentacji. Było już o tym - to pozwala na ominięcie blokad zakładanych na poziomie operatora. Czyli podsłuch :P

--
Maciek.

Data: 2012-06-15 15:19:07
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-14 12:56, Maciek. pisze:
[...]

Jest jaka¶ możliwo¶ć naprawienia tej sytuacji? Bo po wczorajszym względnie spokojnym dniu, dzisiaj telefon znowu wariuje - od rana miałem już chyba ze 30 pustych wiadomo¶ci.

Data: 2012-06-15 15:22:06
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-15 15:19, jadry¶ pisze:

Jest jaka¶ możliwo¶ć naprawienia tej sytuacji? Bo po wczorajszym względnie spokojnym dniu, dzisiaj telefon znowu wariuje - od rana miałem już chyba ze 30 pustych wiadomo¶ci.

Sorry, nie wiadomo¶ci a pustych poł±czeń.

Data: 2012-06-18 15:14:12
Autor: realista
Pusty sygnał

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jrfcun$o3f$2node2.news.atman.pl...
[...]

W orange bez problemu można zablokować poł±czenia bez numeru i taka osoba się nie dodzwoni, a i zmień telefon, może ten ma co¶ popsutego.

Data: 2012-06-18 17:09:12
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-18 15:14, realista pisze:

[...]

Można to zablokować we własnym zakresie czy trzeba przez BOK? Zamiana telefonu jak narazie nie wchodzi w rachubę, bo on poza tymi pustymi poł±czeniami sprawuje się dobrze.

Data: 2012-06-18 23:07:19
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jrngbk$qgl$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zakładaj darmowe konto na orange.pl i potem zarz±dzanie usługami i tam się grzebie samemu.
Zamiana telefonu jako plan B, gdyby powyższe nie zadziałało.

Data: 2012-06-20 13:06:20
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-18 23:07, okazjonalny kibic pisze:

Zakładaj darmowe konto na orange.pl i potem zarz±dzanie usługami i tam się grzebie samemu.
Zamiana telefonu jako plan B, gdyby powyższe nie zadziałało.

Nie da się założyć konta do telefonu na kartę. Ale chyba już po problemie, od dwu dni spokój z pustymi poł±czeniami.

Data: 2012-06-20 13:15:50
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jrsas9$ssp$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dziwne, bo ja jakos mam. Widać masz nietypowe problemy, podobnie jak poł±czenie z "pustym sygnałem" czy jak to tam nazywasz.

Data: 2012-06-20 13:48:43
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-20 13:15, okazjonalny kibic pisze:

[...]

Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na Orange.pl ale się nie dało. Gdyby problemy były typowe wtedy nie prosiłbym o radę na na grupie.

Data: 2012-06-20 18:58:31
Autor: Tomek
Pusty sygnał

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał:

Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na Orange.pl ale się nie dało.

Odnoszę dziwne wrażenie, że rozmawiamy z rodzin± Animki
"nie da się, nie umiem, niemożliwe"

Data: 2012-06-20 20:33:45
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-20 18:58, Tomek pisze:
[...]

Chcesz porozmawiać o moim koligacjach z rodzin± Animki? To chyba trochę nie na temat. Powiedz lepiej jak zablokować te puste poł±czenia z niewidocznego numeru.

Data: 2012-06-20 20:58:33
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jrt536$vde$1node2.news.atman.pl...
[...]

Już zostało powiedziane. Zakłada się bez problemu konto na stronie orange, nieważne czy na kartę/abonament. Tam blokuje w ustawieniach.
Je¶li nie działa, to przykro mi, ja wyczerpałem swoj± pomoc, musisz skonsultować się z lekarzem.

Data: 2012-06-20 21:18:21
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-20 20:58, okazjonalny kibic pisze:

Je¶li nie działa, to przykro mi, ja wyczerpałem swoj± pomoc, musisz skonsultować się z lekarzem.

Można znać powód tego agresywnego tonu? Masz jakie¶ problemy z emocjami?

Data: 2012-06-20 21:00:01
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał
[...]

http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000762342,title,Blokada-Polaczen-Anonimowych,article.html
*110*71#
jeżeli i to nie zadziała, to musisz się udać do dobrego specjalisty

Data: 2012-06-20 21:21:05
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-20 21:00, okazjonalny kibic pisze:
[...]

Dzięki za info.
głupawe odzywki pozostawiam bez komentarza.

Data: 2012-06-20 22:03:56
Autor: Tomek
Pusty sygnał

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał :

głupawe odzywki pozostawiam bez komentarza.

A jak nazwać zachowanie kogo¶, kto wmawia, że nie da się zrobić tak prostej rzeczy jak znalezienie na stronie Orange sposobu na blokadę poł±czeń anonimowych, a najlepsze, wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na stronie.

Data: 2012-06-21 00:26:14
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem> napisał w wiadomo¶ci news:jrtabf$15j$1inews.gazeta.pl...

[...]

wła¶nie

Data: 2012-06-21 14:34:11
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-21 00:26, okazjonalny kibic pisze:

[...]

Co konkretnie "wła¶nie", co ja komu¶ wmawiałem? Opisałem tylko swoje do¶wiadczenia z zakładaniem konta.

Data: 2012-06-21 14:34:17
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-20 22:03, Tomek pisze:
[...]

Kto tu komu¶ co¶ wmawia? Gdy próbowałem parę lat temu założyć konto na stronie to dostawałem informację że do tego numeru konto nie przysługuje, i to wszystko.. Przecie nie mówię ani nie mówiłem że Ty takiego konta nie masz. Być może teraz nie Orange nie robi żadnych wstrętów pod tym względem. Ale jak mówię - ja przed paroma laty nie mogłem założyć konta.

Data: 2012-06-21 16:27:24
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jrv4d7$1b6$2node2.news.atman.pl...
[...]

Aha i teraz nawet nie spróbowałe¶, bo parę lat temu Ci się nie udało...
U mnie jako¶ parę lat temu się dało i do dzi¶ się daje. Ty naprawdę jeste¶ jaki¶ inny i dalsza dyskusja z Tob± nie ma żadnego sensu, plonk ciołku

Data: 2012-06-21 19:54:14
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-21 16:27, okazjonalny kibic pisze:

[...]

Jaki Ty jeste¶ m±dry, jak Ty wszystko potrafisz, jeszcze trochę i zostaniesz moim idolem, naprawdę jestem pod wrażeniem twojej m±dro¶ci. Kto by pomy¶lał że kiedykolwiek będę miał przyjemno¶ć z tak± oaz± m±dro¶ci na grupie o telefonach.

tylko po co to wyzwisko? Przecież kto jak kto, ale Ty nie potrzebujesz się w ten sposób dowarto¶ciowywać..

Data: 2012-06-21 20:05:13
Autor: JoteR
Pusty sygnał
"jadry¶" napisał:

wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na stronie.

Kto tu komu¶ co¶ wmawia?

Ty. Napisałe¶ dokładnie tak:
[...]

Sofistyka godna Kaczyńskiego i Pszemola. Biedne te okoliczne koty...

JoteR

Data: 2012-06-21 19:07:16
Autor: Waldek Godel
Pusty sygnał
Dnia Thu, 21 Jun 2012 20:05:13 +0200, JoteR napisał(a):

"jadry¶" napisał:
Sofistyka

Nie mogliby¶cie się przenie¶ć z tym wyznawaniem sobie uczuć na priva? To
już taki Brokeback Mountain się robi powoli.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2012-06-23 13:35:48
Autor: jadry¶
Pusty sygnał

"jadry¶" napisał:
Sofistyka

Nie mogliby¶cie się przenie¶ć z tym wyznawaniem sobie uczuć na priva? To
już taki Brokeback Mountain się robi powoli.

Do Ciebie na priv? Oj nie zachęcałbym, bo niektórzy naprawdę się skusz±.

Data: 2012-06-23 13:33:38
Autor: jadry¶
Pusty sygnał

Ty. Napisałe¶ dokładnie tak:
"Nie da się założyć konta do telefonu na kartę."

Zdanie wyrwane z kontekstu. - Ogólnie szło o _moje_ do¶wiadczenia na tym polu.

Skoro tak nazywasz zaistniałe fakty..

Data: 2012-06-21 17:03:33
Autor: Animka
Pusty sygnaďż˝
W dniu 2012-06-20 18:58, Tomek pisze:
Uďż˝ytkownik "jadryďż˝"<rg@yachoo.com>  napisaďż˝:

Zgadza si�, ju� par� lat temu chcia�em za�o�y� kartowe konto na Orange.pl
ale si� nie da�o.

Odnosz� dziwne wra�enie, �e rozmawiamy z rodzin� Animki
"nie da si�, nie umiem, niemo�liwe"

Ty patałachu zajmij się najpierw swoim garbem i odwiedź dom dziecka, który cię wychowywał, bo rodziny to ty pewnie nigdy nie miałeś, matka cię wywaliła do śmietnika, prawda?

Ponadto naucz się śmieciu konfiguracji czytnika w swoim komputerze (czy w cudzym, bo pewnie z cudzego korzystasz). Ty jesteś śmieciem i każda twoja wypowiedź jest śmieciem.

--
animka

Data: 2012-06-21 19:25:20
Autor: Tomek
Pusty sygnał

Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisało:

Ty patałachu zajmij się najpierw swoim garbem i odwiedĽ dom dziecka, który cię wychowywał, bo rodziny to ty pewnie nigdy nie miałe¶, matka cię wywaliła do ¶mietnika, prawda?

Ponadto naucz się ¶mieciu konfiguracji czytnika w swoim komputerze (czy w cudzym, bo pewnie z cudzego korzystasz). Ty jeste¶ ¶mieciem i każda twoja wypowiedĽ jest ¶mieciem.

I to pisze osobnik ludzki uważaj±cy siebie za my¶l±cego? Okres Ci się spóĽnia, że tak wyrzygujesz swoje frustracje? Chociaż z tym okresem to przesadziłem, gdzieżby¶ znalazła jelenia-reproduktora, który chciałby wdepn±ć w takie bagno intelektualne.

Data: 2012-06-21 18:34:02
Autor: Michal Tyrala
Pusty sygna?
On Thu, 21 Jun 2012 19:25:20 +0200, Tomek wrote:
> Ponadto naucz si? ?mieciu konfiguracji czytnika w swoim komputerze (czy w > cudzym, bo pewnie z cudzego korzystasz). Ty jeste? ?mieciem i ka?da twoja > wypowied? jest ?mieciem.

 I to pisze osobnik ludzki uwa?aj?cy siebie za my?l?cego? Okres Ci si?  spó?nia, ?e tak wyrzygujesz swoje frustracje? Chocia? z tym okresem to  przesadzi?em, gdzie?by? znalaz?a jelenia-reproduktora, który chcia?by  wdepn?? w takie bagno intelektualne.

Ale pliterki w czytniku to bys sobie przed tymi bluzgami mogl
skonfigurowac :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-06-21 22:29:02
Autor: Animka
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-21 19:25, Tomek pisze:
UĹĽytkownik "Animka"<to.nie.ja@wp.pl>  napisaĹ‚o:

[...]

I to pisze osobnik ludzki uważający siebie za myślącego? Okres Ci się
spóźnia, że tak wyrzygujesz swoje frustracje? Chociaż z tym okresem to
przesadziłem, gdzieżbyś znalazła jelenia-reproduktora, który chciałby
wdepnąć w takie bagno intelektualne.

Udowadniasz jeszcze bardziej, ĹĽe nie masz rodziny. Masz tylko marzenia.

--
animka

Data: 2012-06-21 17:52:28
Autor: Uncle Pete
Pusty sygnał
Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na
Orange.pl ale się nie dało. Gdyby problemy były typowe wtedy nie
prosiłbym o radę na na grupie.

A to ciekawe, założyłem 3 konta na prepaidy z Orange. Ostatnie około roku temu.

Piotr

Data: 2012-06-21 19:52:58
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-21 17:52, Uncle Pete pisze:
[...]

Czyli, - nie wierzysz mi i zarzucasz kłamstwo? Nadmienię tylko że to konto to ja próbowałem założyć jeszcze w Idei.

Data: 2012-06-24 20:42:16
Autor: Uncle Pete
Pusty sygnał
Czyli, - nie wierzysz mi i zarzucasz kłamstwo? Nadmienię tylko że to
konto to ja próbowałem założyć jeszcze w Idei.

Zarzucam Ci skrajny debilizm.

Piotr

Data: 2012-06-25 10:49:49
Autor: jadry¶
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-24 20:42, Uncle Pete pisze:
Czyli, - nie wierzysz mi i zarzucasz kłamstwo? Nadmienię tylko że to
konto to ja próbowałem założyć jeszcze w Idei.

Zarzucam Ci skrajny debilizm.

Piotr

Co¶ takiego, przecież nawet mnie nie znasz.. Takie zarzuty stawia człek m±dry? Chamstwo i próba obrażenia zamiast odpowiedzi na proste pytanie?..

Data: 2012-06-19 00:31:20
Autor: PiotRek
Pusty sygnał
Użytkownik "realista" <realizm@in.the.net> napisał w wiadomo¶ci news:4fdf29b6$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
W orange bez problemu można zablokować poł±czenia bez numeru i taka osoba się nie dodzwoni, [...].

Jeste¶ pewien? Można zablokować poł±czenia z CLIR (usługa ACR),
ale raczej nie takie bez numeru.

Piotr

Pusty sygnał