Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Pusty sygnał

Pusty sygnał

Data: 2012-06-14 12:22:07
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Pusty sygnał
Dnia 2012-06-13, o godz. 16:50:04
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):


Od kilku mój telefon odbiera puste połączenia. Nikt się nie odzywa, a połączenie jest zrywane zaraz po podniesieniu słuchawki. Jest tych połączeń kilkanaście dziennie. A co najbardziej dziwne - nie ma
żadnego numeru dzwoniącego. Gdy próbuję zablokować "Nieznane
połączenie" to komunikat mówi że brak numeru.. Można by przypuszczać
że to jakaś awaria telefonu, ale dzieje się to tylko w dzień od około
9tej do 20tej? Wie ktoś o co tu może chodzić? Sieć w której jestem to
Orange.

Jakiś bank/BOK/inen call center się dobija? Np. Cyfra+ dzwoni z
zastrzeżonego a operator potrafi odezwać się kilka sekund po
połączeniu. Wystarcza żeby uznać że to głuchy telefon i zrzucić.

Zdrówko

Data: 2012-06-14 12:48:23
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-14 12:22, Maciek Babcia Dobosz pisze:
Dnia 2012-06-13, o godz. 16:50:04
jadryś<rg@yachoo.com>  napisał(a):

Od kilku mój telefon odbiera puste połączenia. Nikt się nie odzywa, a
połączenie jest zrywane zaraz po podniesieniu słuchawki. Jest tych
połączeń kilkanaście dziennie. A co najbardziej dziwne - nie ma
żadnego numeru dzwoniącego. Gdy próbuję zablokować "Nieznane
połączenie" to komunikat mówi że brak numeru.. Można by przypuszczać
że to jakaś awaria telefonu, ale dzieje się to tylko w dzień od około
9tej do 20tej? Wie ktoś o co tu może chodzić? Sieć w której jestem to
Orange.
Jakiś bank/BOK/inen call center się dobija? Np. Cyfra+ dzwoni z
zastrzeżonego a operator potrafi odezwać się kilka sekund po
połączeniu. Wystarcza żeby uznać że to głuchy telefon i zrzucić.

Zdrówko


Gdy numer jest zastrzeżony to telefon informuje o tym, a w moim wypadku informował o braku numeru.

Data: 2012-06-14 12:56:57
Autor: Maciek.
Pusty sygnał
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał
Gdy numer jest zastrzeżony to telefon informuje o tym, a w moim wypadku informował o braku numeru.

Nie tyle o braku numeru, co celowo spieprzonej jego prezentacji. Było już o tym - to pozwala na ominięcie blokad zakładanych na poziomie operatora. Czyli podsłuch :P




--
Maciek.

Data: 2012-06-15 15:19:07
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-14 12:56, Maciek. pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał
Gdy numer jest zastrzeżony to telefon informuje o tym, a w moim wypadku informował o braku numeru.

Nie tyle o braku numeru, co celowo spieprzonej jego prezentacji. Było już o tym - to pozwala na ominięcie blokad zakładanych na poziomie operatora. Czyli podsłuch :P





Jest jakaś możliwość naprawienia tej sytuacji? Bo po wczorajszym względnie spokojnym dniu, dzisiaj telefon znowu wariuje - od rana miałem już chyba ze 30 pustych wiadomości.

Data: 2012-06-15 15:22:06
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-15 15:19, jadryś pisze:







Jest jakaś możliwość naprawienia tej sytuacji? Bo po wczorajszym względnie spokojnym dniu, dzisiaj telefon znowu wariuje - od rana miałem już chyba ze 30 pustych wiadomości.

Sorry, nie wiadomości a pustych połączeń.

Data: 2012-06-18 15:14:12
Autor: realista
Pusty sygnał

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrfcun$o3f$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-15 15:19, jadryś pisze:







Jest jakaś możliwość naprawienia tej sytuacji? Bo po wczorajszym względnie spokojnym dniu, dzisiaj telefon znowu wariuje - od rana miałem już chyba ze 30 pustych wiadomości.

Sorry, nie wiadomości a pustych połączeń.

W orange bez problemu można zablokować połączenia bez numeru i taka osoba się nie dodzwoni, a i zmień telefon, może ten ma coś popsutego.

Data: 2012-06-18 17:09:12
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-18 15:14, realista pisze:

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrfcun$o3f$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-15 15:19, jadryś pisze:







Jest jakaś możliwość naprawienia tej sytuacji? Bo po wczorajszym względnie spokojnym dniu, dzisiaj telefon znowu wariuje - od rana miałem już chyba ze 30 pustych wiadomości.

Sorry, nie wiadomości a pustych połączeń.

W orange bez problemu można zablokować połączenia bez numeru i taka osoba się nie dodzwoni, a i zmień telefon, może ten ma coś popsutego.

Można to zablokować we własnym zakresie czy trzeba przez BOK? Zamiana telefonu jak narazie nie wchodzi w rachubę, bo on poza tymi pustymi połączeniami sprawuje się dobrze.

Data: 2012-06-18 23:07:19
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrngbk$qgl$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-18 15:14, realista pisze:

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrfcun$o3f$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-15 15:19, jadryś pisze:







Jest jakaś możliwość naprawienia tej sytuacji? Bo po wczorajszym względnie spokojnym dniu, dzisiaj telefon znowu wariuje - od rana miałem już chyba ze 30 pustych wiadomości.

Sorry, nie wiadomości a pustych połączeń.

W orange bez problemu można zablokować połączenia bez numeru i taka osoba się nie dodzwoni, a i zmień telefon, może ten ma coś popsutego.

Można to zablokować we własnym zakresie czy trzeba przez BOK? Zamiana telefonu jak narazie nie wchodzi w rachubę, bo on poza tymi pustymi połączeniami sprawuje się dobrze.

Zakładaj darmowe konto na orange.pl i potem zarządzanie usługami i tam się grzebie samemu.
Zamiana telefonu jako plan B, gdyby powyższe nie zadziałało.

Data: 2012-06-20 13:06:20
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-18 23:07, okazjonalny kibic pisze:

Zakładaj darmowe konto na orange.pl i potem zarządzanie usługami i tam się grzebie samemu.
Zamiana telefonu jako plan B, gdyby powyższe nie zadziałało.

Nie da się założyć konta do telefonu na kartę. Ale chyba już po problemie, od dwu dni spokój z pustymi połączeniami.

Data: 2012-06-20 13:15:50
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrsas9$ssp$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-18 23:07, okazjonalny kibic pisze:

Zakładaj darmowe konto na orange.pl i potem zarządzanie usługami i tam się grzebie samemu.
Zamiana telefonu jako plan B, gdyby powyższe nie zadziałało.

Nie da się założyć konta do telefonu na kartę. Ale chyba już po problemie, od dwu dni spokój z pustymi połączeniami.

Dziwne, bo ja jakos mam. Widać masz nietypowe problemy, podobnie jak połączenie z "pustym sygnałem" czy jak to tam nazywasz.

Data: 2012-06-20 13:48:43
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-20 13:15, okazjonalny kibic pisze:

Nie da się założyć konta do telefonu na kartę. Ale chyba już po problemie, od dwu dni spokój z pustymi połączeniami.

Dziwne, bo ja jakos mam. Widać masz nietypowe problemy, podobnie jak połączenie z "pustym sygnałem" czy jak to tam nazywasz.

Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na Orange.pl ale się nie dało. Gdyby problemy były typowe wtedy nie prosiłbym o radę na na grupie.

Data: 2012-06-20 18:58:31
Autor: Tomek
Pusty sygnał

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał:

Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na Orange.pl ale się nie dało.

Odnoszę dziwne wrażenie, że rozmawiamy z rodziną Animki
"nie da się, nie umiem, niemożliwe"

Data: 2012-06-20 20:33:45
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-20 18:58, Tomek pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał:

Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na Orange.pl
ale się nie dało.
Odnoszę dziwne wrażenie, że rozmawiamy z rodziną Animki
"nie da się, nie umiem, niemożliwe"



Chcesz porozmawiać o moim koligacjach z rodziną Animki? To chyba trochę nie na temat. Powiedz lepiej jak zablokować te puste połączenia z niewidocznego numeru.

Data: 2012-06-20 20:58:33
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrt536$vde$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-20 18:58, Tomek pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał:

Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na Orange.pl
ale się nie dało.
Odnoszę dziwne wrażenie, że rozmawiamy z rodziną Animki
"nie da się, nie umiem, niemożliwe"



Chcesz porozmawiać o moim koligacjach z rodziną Animki? To chyba trochę nie na temat. Powiedz lepiej jak zablokować te puste połączenia z niewidocznego numeru.

Już zostało powiedziane. Zakłada się bez problemu konto na stronie orange, nieważne czy na kartę/abonament. Tam blokuje w ustawieniach.
Jeśli nie działa, to przykro mi, ja wyczerpałem swoją pomoc, musisz skonsultować się z lekarzem.

Data: 2012-06-20 21:18:21
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-20 20:58, okazjonalny kibic pisze:

Jeśli nie działa, to przykro mi, ja wyczerpałem swoją pomoc, musisz skonsultować się z lekarzem.

Można znać powód tego agresywnego tonu? Masz jakieś problemy z emocjami?

Data: 2012-06-20 21:00:01
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrt536$vde$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-20 18:58, Tomek pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał:

Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na Orange.pl
ale się nie dało.
Odnoszę dziwne wrażenie, że rozmawiamy z rodziną Animki
"nie da się, nie umiem, niemożliwe"



Chcesz porozmawiać o moim koligacjach z rodziną Animki? To chyba trochę nie na temat. Powiedz lepiej jak zablokować te puste połączenia z niewidocznego numeru.

http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000762342,title,Blokada-Polaczen-Anonimowych,article.html
*110*71#
jeżeli i to nie zadziała, to musisz się udać do dobrego specjalisty

Data: 2012-06-20 21:21:05
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-20 21:00, okazjonalny kibic pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrt536$vde$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-20 18:58, Tomek pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał:

Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na Orange.pl
ale się nie dało.
Odnoszę dziwne wrażenie, że rozmawiamy z rodziną Animki
"nie da się, nie umiem, niemożliwe"



Chcesz porozmawiać o moim koligacjach z rodziną Animki? To chyba trochę nie na temat. Powiedz lepiej jak zablokować te puste połączenia z niewidocznego numeru.

http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000762342,title,Blokada-Polaczen-Anonimowych,article.html *110*71#


Dzięki za info.
głupawe odzywki pozostawiam bez komentarza.

Data: 2012-06-20 22:03:56
Autor: Tomek
Pusty sygnał

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał :

głupawe odzywki pozostawiam bez komentarza.

A jak nazwać zachowanie kogoś, kto wmawia, że nie da się zrobić tak prostej rzeczy jak znalezienie na stronie Orange sposobu na blokadę połączeń anonimowych, a najlepsze, wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na stronie.

Data: 2012-06-21 00:26:14
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem> napisał w wiadomości news:jrtabf$15j$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał :

głupawe odzywki pozostawiam bez komentarza.

A jak nazwać zachowanie kogoś, kto wmawia, że nie da się zrobić tak prostej rzeczy jak znalezienie na stronie Orange sposobu na blokadę połączeń anonimowych, a najlepsze, wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na stronie.

właśnie

Data: 2012-06-21 14:34:11
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-21 00:26, okazjonalny kibic pisze:

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem> napisał w wiadomości news:jrtabf$15j$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał :

głupawe odzywki pozostawiam bez komentarza.

A jak nazwać zachowanie kogoś, kto wmawia, że nie da się zrobić tak prostej rzeczy jak znalezienie na stronie Orange sposobu na blokadę połączeń anonimowych, a najlepsze, wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na stronie.

właśnie

Co konkretnie "właśnie", co ja komuś wmawiałem? Opisałem tylko swoje doświadczenia z zakładaniem konta.

Data: 2012-06-21 14:34:17
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-20 22:03, Tomek pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał :

głupawe odzywki pozostawiam bez komentarza.
A jak nazwać zachowanie kogoś, kto wmawia, że nie da się zrobić tak prostej
rzeczy jak znalezienie na stronie Orange sposobu na blokadę połączeń
anonimowych, a najlepsze, wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na
stronie.



Kto tu komuś coś wmawia? Gdy próbowałem parę lat temu założyć konto na stronie to dostawałem informację że do tego numeru konto nie przysługuje, i to wszystko.. Przecie nie mówię ani nie mówiłem że Ty takiego konta nie masz. Być może teraz nie Orange nie robi żadnych wstrętów pod tym względem. Ale jak mówię - ja przed paroma laty nie mogłem założyć konta.

Data: 2012-06-21 16:27:24
Autor: okazjonalny kibic
Pusty sygnał

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrv4d7$1b6$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-20 22:03, Tomek pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał :

głupawe odzywki pozostawiam bez komentarza.
A jak nazwać zachowanie kogoś, kto wmawia, że nie da się zrobić tak prostej
rzeczy jak znalezienie na stronie Orange sposobu na blokadę połączeń
anonimowych, a najlepsze, wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na
stronie.



Kto tu komuś coś wmawia? Gdy próbowałem parę lat temu założyć konto na stronie to dostawałem informację że do tego numeru konto nie przysługuje, i to wszystko.. Przecie nie mówię ani nie mówiłem że Ty takiego konta nie masz. Być może teraz nie Orange nie robi żadnych wstrętów pod tym względem. Ale jak mówię - ja przed paroma laty nie mogłem założyć konta.

Aha i teraz nawet nie spróbowałeś, bo parę lat temu Ci się nie udało...
U mnie jakoś parę lat temu się dało i do dziś się daje. Ty naprawdę jesteś jakiś inny i dalsza dyskusja z Tobą nie ma żadnego sensu, plonk ciołku

Data: 2012-06-21 19:54:14
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-21 16:27, okazjonalny kibic pisze:


Kto tu komuś coś wmawia? Gdy próbowałem parę lat temu założyć konto na stronie to dostawałem informację że do tego numeru konto nie przysługuje, i to wszystko.. Przecie nie mówię ani nie mówiłem że Ty takiego konta nie masz. Być może teraz nie Orange nie robi żadnych wstrętów pod tym względem. Ale jak mówię - ja przed paroma laty nie mogłem założyć konta.


Aha i teraz nawet nie spróbowałeś, bo parę lat temu Ci się nie udało...
U mnie jakoś parę lat temu się dało i do dziś się daje. Ty naprawdę jesteś jakiś inny i dalsza dyskusja z Tobą nie ma żadnego sensu, plonk ciołku

Jaki Ty jesteś mądry, jak Ty wszystko potrafisz, jeszcze trochę i zostaniesz moim idolem, naprawdę jestem pod wrażeniem twojej mądrości. Kto by pomyślał że kiedykolwiek będę miał przyjemność z taką oazą mądrości na grupie o telefonach.

tylko po co to wyzwisko? Przecież kto jak kto, ale Ty nie potrzebujesz się w ten sposób dowartościowywać..

Data: 2012-06-21 20:05:13
Autor: JoteR
Pusty sygnał
"jadryś" napisał:

wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na stronie.

Kto tu komuś coś wmawia?

Ty. Napisałeś dokładnie tak:
"Nie da się założyć konta do telefonu na kartę."

Gdy próbowałem parę lat temu założyć konto
na stronie to dostawałem informację że do tego numeru konto nie przysługuje, i to wszystko.. Przecie nie mówię ani nie mówiłem że Ty takiego konta nie masz. Być może teraz nie Orange nie robi żadnych wstrętów pod tym względem. Ale jak mówię - ja przed paroma laty nie mogłem założyć konta.

Sofistyka godna Kaczyńskiego i Pszemola. Biedne te okoliczne koty...

JoteR

Data: 2012-06-21 19:07:16
Autor: Waldek Godel
Pusty sygnał
Dnia Thu, 21 Jun 2012 20:05:13 +0200, JoteR napisał(a):

"jadryś" napisał:
Sofistyka


Nie moglibyście się przenieść z tym wyznawaniem sobie uczuć na priva? To
już taki Brokeback Mountain się robi powoli.


--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-06-23 13:35:48
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-21 20:07, Waldek Godel pisze:
Dnia Thu, 21 Jun 2012 20:05:13 +0200, JoteR napisał(a):

"jadryś" napisał:
Sofistyka

Nie moglibyście się przenieść z tym wyznawaniem sobie uczuć na priva? To
już taki Brokeback Mountain się robi powoli.



Do Ciebie na priv? Oj nie zachęcałbym, bo niektórzy naprawdę się skuszą.

Data: 2012-06-23 13:33:38
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-21 20:05, JoteR pisze:
"jadryś" napisał:

wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na stronie.

Kto tu komuś coś wmawia?

Ty. Napisałeś dokładnie tak:
"Nie da się założyć konta do telefonu na kartę."

Zdanie wyrwane z kontekstu. - Ogólnie szło o _moje_ doświadczenia na tym polu.


Gdy próbowałem parę lat temu założyć konto
na stronie to dostawałem informację że do tego numeru konto nie przysługuje, i to wszystko.. Przecie nie mówię ani nie mówiłem że Ty takiego konta nie masz. Być może teraz nie Orange nie robi żadnych wstrętów pod tym względem. Ale jak mówię - ja przed paroma laty nie mogłem założyć konta.

Sofistyka godna Kaczyńskiego i Pszemola. Biedne te okoliczne koty...

JoteR


Skoro tak nazywasz zaistniałe fakty..

Data: 2012-06-21 17:03:33
Autor: Animka
Pusty sygnaďż˝
W dniu 2012-06-20 18:58, Tomek pisze:
Uďż˝ytkownik "jadryďż˝"<rg@yachoo.com>  napisaďż˝:

Zgadza si�, ju� par� lat temu chcia�em za�o�y� kartowe konto na Orange.pl
ale si� nie da�o.

Odnosz� dziwne wra�enie, �e rozmawiamy z rodzin� Animki
"nie da si�, nie umiem, niemo�liwe"

Ty patałachu zajmij się najpierw swoim garbem i odwiedź dom dziecka, który cię wychowywał, bo rodziny to ty pewnie nigdy nie miałeś, matka cię wywaliła do śmietnika, prawda?

Ponadto naucz się śmieciu konfiguracji czytnika w swoim komputerze (czy w cudzym, bo pewnie z cudzego korzystasz). Ty jesteś śmieciem i każda twoja wypowiedź jest śmieciem.



--
animka

Data: 2012-06-21 19:25:20
Autor: Tomek
Pusty sygnał

Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisało:


Ty patałachu zajmij się najpierw swoim garbem i odwiedź dom dziecka, który cię wychowywał, bo rodziny to ty pewnie nigdy nie miałeś, matka cię wywaliła do śmietnika, prawda?

Ponadto naucz się śmieciu konfiguracji czytnika w swoim komputerze (czy w cudzym, bo pewnie z cudzego korzystasz). Ty jesteś śmieciem i każda twoja wypowiedź jest śmieciem.


I to pisze osobnik ludzki uważający siebie za myślącego? Okres Ci się spóźnia, że tak wyrzygujesz swoje frustracje? Chociaż z tym okresem to przesadziłem, gdzieżbyś znalazła jelenia-reproduktora, który chciałby wdepnąć w takie bagno intelektualne.

Data: 2012-06-21 18:34:02
Autor: Michal Tyrala
Pusty sygna?
On Thu, 21 Jun 2012 19:25:20 +0200, Tomek wrote:
> Ponadto naucz si? ?mieciu konfiguracji czytnika w swoim komputerze (czy w > cudzym, bo pewnie z cudzego korzystasz). Ty jeste? ?mieciem i ka?da twoja > wypowied? jest ?mieciem.

 I to pisze osobnik ludzki uwa?aj?cy siebie za my?l?cego? Okres Ci si?  spó?nia, ?e tak wyrzygujesz swoje frustracje? Chocia? z tym okresem to  przesadzi?em, gdzie?by? znalaz?a jelenia-reproduktora, który chcia?by  wdepn?? w takie bagno intelektualne.

Ale pliterki w czytniku to bys sobie przed tymi bluzgami mogl
skonfigurowac :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-06-21 22:29:02
Autor: Animka
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-21 19:25, Tomek pisze:
UĹźytkownik "Animka"<to.nie.ja@wp.pl>  napisało:


Ty patałachu zajmij się najpierw swoim garbem i odwiedź dom dziecka, który
cię wychowywał, bo rodziny to ty pewnie nigdy nie miałeś, matka cię
wywaliła do śmietnika, prawda?

Ponadto naucz się śmieciu konfiguracji czytnika w swoim komputerze (czy w
cudzym, bo pewnie z cudzego korzystasz). Ty jesteś śmieciem i każda twoja
wypowiedź jest śmieciem.


I to pisze osobnik ludzki uważający siebie za myślącego? Okres Ci się
spóźnia, şe tak wyrzygujesz swoje frustracje? Chociaş z tym okresem to
przesadziłem, gdzieżbyś znalazła jelenia-reproduktora, który chciałby
wdepnąć w takie bagno intelektualne.

Udowadniasz jeszcze bardziej, Ĺźe nie masz rodziny. Masz tylko marzenia.


--
animka

Data: 2012-06-21 17:52:28
Autor: Uncle Pete
Pusty sygnał
Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na
Orange.pl ale się nie dało. Gdyby problemy były typowe wtedy nie
prosiłbym o radę na na grupie.


A to ciekawe, założyłem 3 konta na prepaidy z Orange. Ostatnie około roku temu.

Piotr

Data: 2012-06-21 19:52:58
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-21 17:52, Uncle Pete pisze:
Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na
Orange.pl ale się nie dało. Gdyby problemy były typowe wtedy nie
prosiłbym o radę na na grupie.


A to ciekawe, założyłem 3 konta na prepaidy z Orange. Ostatnie około roku temu.

Piotr

Czyli, - nie wierzysz mi i zarzucasz kłamstwo? Nadmienię tylko że to konto to ja próbowałem założyć jeszcze w Idei.

Data: 2012-06-24 20:42:16
Autor: Uncle Pete
Pusty sygnał
Czyli, - nie wierzysz mi i zarzucasz kłamstwo? Nadmienię tylko że to
konto to ja próbowałem założyć jeszcze w Idei.

Zarzucam Ci skrajny debilizm.

Piotr

Data: 2012-06-25 10:49:49
Autor: jadryś
Pusty sygnał
W dniu 2012-06-24 20:42, Uncle Pete pisze:
Czyli, - nie wierzysz mi i zarzucasz kłamstwo? Nadmienię tylko że to
konto to ja próbowałem założyć jeszcze w Idei.

Zarzucam Ci skrajny debilizm.

Piotr

Coś takiego, przecież nawet mnie nie znasz.. Takie zarzuty stawia człek mądry? Chamstwo i próba obrażenia zamiast odpowiedzi na proste pytanie?..

Data: 2012-06-19 00:31:20
Autor: PiotRek
Pusty sygnał
Użytkownik "realista" <realizm@in.the.net> napisał w wiadomości news:4fdf29b6$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
W orange bez problemu można zablokować połączenia bez numeru i taka osoba się nie dodzwoni, [...].

Jesteś pewien? Można zablokować połączenia z CLIR (usługa ACR),
ale raczej nie takie bez numeru.

--
Pozdrawiam

Piotr

Pusty sygnał

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona