Puszcza Kampinoska biegowki jutro

Data: 2014-02-04 11:15:03
Autor: msawic
Puszcza Kampinoska biegowki jutro
Zaborow - Truskaw w godz. 7:02 - 10:30 tempem rekreacyjnym - ktoś chętny?

M.

Data: 2014-02-06 14:29:48
Autor: AL
On 2014-02-04 20:15, msawic@gmail.com wrote:
Zaborow - Truskaw w godz. 7:02 - 10:30 tempem rekreacyjnym - ktoś chętny?

Wy to macie fajnie, snieg i można na biegówki się wybrać.
Na Górnym Śląsku jest wiosennie, śladów śniegu szukać gdzieć w najgłębszych rowach gdzie nie dochodzą promienie słońca, trawa się zieleni, temperatura 5st C. albo i więcej.

W górach śniegu co kot napłakał (Pilsko nieczynne na ten przykład), a jak jest śnieg to sztuczny. Poza trasami lipa.

Jak tak dalej pójdzie, to o biegówkach w tym roku mogę zapomnieć :(

Dobrze przynajmniej, że zjadówki w Alpach już zaliczyłem - ale co to jest tydzień.

A mam jeszcze nadzieję, że na wiosnę na SkiTury się wybiorę - jak będzie gdzie jeździć - w ub. sezonie jeszcze w kwietniu z Kopy Konradzkiej się jeździło.

Co za zima :(

Data: 2014-02-07 20:55:23
Autor: Titus Atomicus

On 2014-02-04 20:15, msawic@gmail.com wrote:
> Zaborow - Truskaw w godz. 7:02 - 10:30 tempem rekreacyjnym - ktoś chętny?

Wy to macie fajnie, snieg i można na biegówki się wybrać.
 Ano mamy.
Tak jest teraz w Gorach Falenickich:
<https://picasaweb.google.com/titus.atomicus/GoryFalenickie2014>
--