Puszcza Notecka ??

Data: 2012-08-31 12:47:21
Autor: Kacper
Puszcza Notecka ??
Witam Kolegów, mam zamiar sie rowerkiem wybrać na kilka dni w Puszcze Notecka  jadę tam  pierwszy raz. Polecacie jakieś miejsca lub sprawdzone trasy , odludne :)W necie nie znalazłem jak na razie nic konkretnego.

Dzieki za pomoc, pozdrawiam. Kacper

Data: 2012-09-01 08:32:24
Autor: Jacek Maciejewski
Puszcza Notecka ??
Dnia Fri, 31 Aug 2012 12:47:21 -0700 (PDT), Kacper napisał(a):

Witam Kolegów, mam zamiar sie rowerkiem wybrać na kilka dni w Puszcze Notecka  jadę tam  pierwszy raz. Polecacie jakieś miejsca lub sprawdzone trasy , odludne :)W necie nie znalazłem jak na razie nic konkretnego.

Znam nieco zachodnią część.Brak tam oznakowanych tras, mapa  1:100tys. w
rękę i zasuwaj leśnymi drogami. Odwiedź Jezierce, chyba najdziczej położoną
leśniczówkę w zach. Polsce. Starzy już chyba nie żyją, byli starzy kiedy ja
byłem młody...
Po północnej stronie jest grupa jezior, tam też sie pokręć. Nad jez. Łąkie
(tubylcy mówią Spalone) znajdziesz rezerwat Czapliniec a w nim jeszcze stoi
kilka potężnych ponadstuletnich sosen. Odwiedź dwuczęściowe jez.
Lubiatówko/Solecko i Żródlane z b. czystą wodą. Ogólnie, to starodrzewy
zachowały się tylko na pobrzeżach północnym i południowym bo środek kiedyś
zżarła sówka choinówka i wszystko to jeszcze młody las. Ale wiedzie przez
niego mnóstwo dróżek. Uwaga na piachy no i weź kompas.

--
Jacek

Puszcza Notecka ??