Puszczanie pawia

Data: 2010-10-10 09:26:15
Autor: heÂŽsk
Puszczanie pawia

Rzygac sie chce kiedy patrzy sie na zachowania prezesa PiS i jego poddanych!

http://miniurl.pl/cozalapserdak

"W niedzielę rano Jarosław Kaczyński wraz z politykami PiS wziął udział w mszy w warszawskim kościele seminaryjnym,
później zaplanowane jest złożenie kwiatów pod Pałacem Prezydenckim. Następnie Kaczyński uda się na Cmentarz Powązkowski."

CZY TEN SAMOLOT ROZPIERDZIELIL SIE NA KRAKOWSKIM PRZEDMIESCIU ?!

Data: 2010-10-10 00:34:38
Autor: DJ MC Donald Musk
Puszczanie pawia
On 10 Paź, 09:26, he(R)sk <bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]

nie ty bedziesz decydowal gdzie Polacy skladaja kwiaty. Zapamietaj
sobie....

Data: 2010-10-10 10:03:09
Autor: Chris
Puszczanie pawia
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e537065-50c2-4936-8128-57ac406b5f41g18g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

No, za to Ty kurwo takiś Polak, że ciul boli......

Data: 2010-10-10 12:47:56
Autor: heÂŽsk
Puszczanie pawia
On Sun, 10 Oct 2010 10:03:09 +0200, "Chris" <Chris5WYTNIJTO@op.pl>
wrote:

> [...]

sobie....

No, za to Ty kurwo takiś Polak, że ciul boli......

 muto czy jak ci tam, siedzisz u mnie od zawsze w kf.

 nie mam zamiaru decydowac. miejscem na skladanie kwiatow nie  moze byc zlosliwie wybrane przez oblakanego nienawiscia faceta,
 ktory nie moze wybaczyc (komu?!!), ze nie zostal wybrany przez
 narod prezydentem. oglosil sie prezydentem-samozwancem, jak
 ruski dymitr, cudownie ocalaly z katastrofy. dzis tak jak ten  mnich prowadzil na krakowskim tzw rozaniec. co za obluda !

 http://pl.wikipedia.org/wiki/Dymitr_Samozwaniec_I

Data: 2010-10-10 12:57:10
Autor: Askay
Puszczanie pawia

[...]

Właśnie! Komuszeria zawłaszczyć chce wszystko!

A.

Data: 2010-10-10 09:34:38
Autor: awe
Puszczanie pawia

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:6hq2b69t9u5ddle64o96r21ifc3r1m0eek4ax.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
to juz tradycja, ja tez przy najblizszej okazji wybieram sie na 10 do w-wy na msze i przed palac. wiesz kazdy normalny polak czuje taka potrzebe...trzeba isc pod prad do zrodel bo tylko gowno splywa nurtem
awe

Data: 2010-10-10 12:58:36
Autor: Askay
Puszczanie pawia

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8rpvu$770$1news.onet.pl...

[...]

A, to ciebie ten debil Warzywny obsmarował!  Ja byłem tam i widziałem autentycznych Polaków, a nie malowańców z peło!

Data: 2010-10-10 10:48:22
Autor: ab.666
Puszczanie pawia

"heRsk" <bigbrednie@interia.pl> wrote in message

CZY TEN SAMOLOT ROZPIERDZIELIL SIE NA KRAKOWSKIM PRZEDMIESCIU ?!

Oczywiście; tylko potem KGB przeniosło go pod Smoleńsk, żeby obszabrować...
jak to Ruskie zresztą lubią.

ab.

Data: 2010-10-10 12:56:31
Autor: Askay
Puszczanie pawia

[...]

Nie ale tam zył i pracował nasz prezydent! Nasz, a nie ten obecny lokator!

Data: 2010-10-10 13:41:18
Autor: Chris
Puszczanie pawia
Użytkownik "Askay" <askay@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:i8s6as$5ph$2news.task.gda.pl...

[...]

No. Z 18% poparciem. Gdyby nie zginął w katastrofie, pies z kulawą nogą by nie pamietał o nim po 4 latach, a on został by wymieciony na ziemniaczany pysk podczas normalnych wyborów. Zapytajcie konusa Jarka, czy aby nie przyszykował Kainowskiego scenariusza, nie mogąc inaczej zaistnieć.
Ale z was niedomyte katotaliby...tfu! I jeszcze ma czelność menda jedna z drugą używać określenia Polak!
Wy śmierdzące dziecioroby co najwyżej jesteście popłuczynami po zaborach i okupancie a wasze miejsce chlewie

Data: 2010-10-10 17:59:09
Autor: Askay
Puszczanie pawia

Użytkownik "Chris" <Chris5WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:i8s8p5$jle$1news.onet.pl...
[...]

PiS jest partią Polaków, a nie sługusów Putina!

A.

Data: 2010-10-10 18:27:45
Autor: heÂŽsk
Puszczanie pawia
On Sun, 10 Oct 2010 17:59:09 +0200, "Askay" <askay@comsomol.ru> wrote:
 [...]

PiS jest partią Polaków, a nie sługusów Putina!

A.

otumaniony przez PiS wiejski chlopczyku. odswieze ci pamiec!
posluchaj sobie tego: http://www.youtube.com/watch?v=IkqMi-0IPjo

Data: 2010-10-11 12:01:25
Autor: Zahir
Puszczanie pawia

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:tvp3b6pa89sub3gmgpr5j1u78ojgird1ln4ax.com...
[...]

Ten askay też ma coś ze łbem? Wymarzony koleś awe, razora, jaksy i raffa.

--

Zahir

Data: 2010-10-11 04:40:24
Autor: zbig
Puszczanie pawia
On 10 Paź, 17:59, "Askay" <as...@comsomol.ru> wrote:

PiS jest partią Polaków, a nie sługusów Putina!

Prawdziwych Polaków, zapomniałeś dodać. Tylko ci nieprawdziwi,
malowani Polacy stanowią w tym kraju większość i chyba sie qurwa nie
pomieścimy. Gdyby Kaczor miał jaja to w takim przypadku powinien zejść
do podziemia i zająć się terrorem a nie pyszczyć, bo wie, ze za to
włos mu z głowy nie spadnie. Bo wbrew temu co ta tchórzliwy oszust wam
wmawia w Polsce mamy demokracje i swobodę. Komu ciasno , niech się
wynosi.

Data: 2010-10-10 15:27:01
Autor: cirrus
Puszczanie pawia
[...]

Ale teraz nie żyje na Wawelu, więc spierdalaj tam z kwiatami.

--
stevep

Puszczanie pawia