Puszczanie pawia

Data: 2010-10-10 09:34:38
Autor: awe
Puszczanie pawia

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:6hq2b69t9u5ddle64o96r21ifc3r1m0eek4ax.com...

Rzygac sie chce kiedy patrzy sie na zachowania
prezesa PiS i jego poddanych!

http://miniurl.pl/cozalapserdak

"W niedzielę rano Jarosław Kaczyński wraz z politykami PiS
wziął udział w mszy w warszawskim kościele seminaryjnym,
później zaplanowane jest złożenie kwiatów pod Pałacem
Prezydenckim. Następnie Kaczyński uda się na Cmentarz Powązkowski."

CZY TEN SAMOLOT ROZPIERDZIELIL SIE NA KRAKOWSKIM PRZEDMIESCIU ?!

to juz tradycja, ja tez przy najblizszej okazji wybieram sie na 10 do w-wy na msze i przed palac. wiesz kazdy normalny polak czuje taka potrzebe...trzeba isc pod prad do zrodel bo tylko gowno splywa nurtem
awe

Data: 2010-10-10 12:58:36
Autor: Askay
Puszczanie pawia

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8rpvu$770$1news.onet.pl...

[...]

A, to ciebie ten debil Warzywny obsmarował!  Ja byłem tam i widziałem autentycznych Polaków, a nie malowańców z peło!

Puszczanie pawia