Puszka pod MS SBS 2008 Premium - pytanie o CPU

Data: 2009-10-29 03:15:06
Autor: Krzysiek
Puszka pod MS SBS 2008 Premium - pytanie o CPU
Witam!
Zmontowałem sobie bazę pod serwer dla SBS 2008 Premium. Serwer nie
będzie na początku mocno obciążony (serwer plików, SQL 2008, AD,
centrala IP 3CX). Do płyty INTEL BOXDP45SG wkładam 8GB RAM 1333MHz
(dwie kości) a ze względów finansowych (bo nie wiem czy się ze
wszystkim wyrobię, mam dylemat z prockiem. W grę wchodzą 2:

Intel Xeon (quad core) X3320 2.50GHz
Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHz

ale mam jeszcze w szufladzie Pentium D 3GHz, który można w każdej
chwili wymienić na jeden z powyższych lub dowolny na 775 szybszy.
Pytanie czy Windows Serwer 2008 nie zwariuje jak podmienię CPU i czy
pociągnie sensownie w/w usługi?

Pozdr, K.

Puszka pod MS SBS 2008 Premium - pytanie o CPU