Putek, nowy nastepca Stalina w federacji Ruskiej

Data: 2012-05-05 20:19:33
Autor: Obserwator
Putek, nowy nastepca Stalina w federacji Ruskiej
 Dlaczego Janukowicz, czlowiek kagiebisty Putki rzadzi Ukraina ?:

http://www.youtube.com/watch?v=UqtijMgMy1A&feature=related

W Czeczeni kagiebisci Putki, konfiktuja spoleczenstwo w identyczny sposob jak w Polsce. Ludzie napuszczani sa na siebie i sie zra jak zle psy - tak jak w Polsce czy w innych krajach postsowieckiego bloku.

Putin morduje i terroryzuje przeciwnikow, tak jak kiedys Stalin.

Ten Stalinek terroryzuje juz prawie cala Europe. To sa te wasze Zydy, imbecyle pokroju mkarwana.

Data: 2012-05-05 22:37:09
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 22:19,  Obserwator pisze:
Putin morduje i terroryzuje przeciwnikow, tak jak kiedys Stalin.

Ten Stalinek terroryzuje juz prawie cala Europe. To sa te wasze Zydy, imbecyle pokroju mkarwana.

Niby tak, ale w Katyniu stalin wymordowal kilkanascie tysiecy polskich
ogficerow rekami sowieckich zydow.

Data: 2012-05-05 21:06:40
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
imbecyl
e > pokroju mkarwana.

Niby tak, ale w Katyniu stalin wymordowal kilkanascie tysiecy polskich

Pod tym linkiem jest lista bolszewikow ktorzy dokonali tego morderstwa na polskich oficerach oraz podane sa nazwiska tych zbrodnirzy bolszewickich, ktorzy polecenie podpisali. To byla mieszaninia roznych wschodnich narodowosci, nie tylko Zydow. Sam sobie sprawdz zyciorysy tych zbrodniarzy sowieckich. http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_katy%C5%84ska

Data: 2012-05-05 23:43:42
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 23:06,  Obserwator pisze:
To byla mieszaninia roznych wschodnich narodowosci, nie tylko Zydow.

Zydzi to wschodnia narodowosc ? Od kiedy ?

Ten brał udział w przygotowaniach, ale moim zdaniem , lista wykonawcow
niepelna :

http://pl.wikipedia.org/wiki/So%C5%82omon_Milsztejn

Data: 2012-05-05 22:32:03
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-05 23:06,  Obserwator pisze:
> To byla mieszaninia roznych wschodnich narodowosci, nie tylko Zydow.

Zydzi to wschodnia narodowosc ? Od kiedy ?

przeczytaj ze zrozumieniem zdanie.

Ten brał udział w przygotowaniach, ale moim zdaniem , lista wykonawcow
niepelna :

http://pl.wikipedia.org/wiki/So%C5%82omon_Milsztejn

jest niepelna pod tym linkiem, ale w tekscie to zaznaczono. Trzeba czytac dokladnie, a nie po lebkach.

Pelna liste mozna znalezc w sieci. Skoro oprawcy byli tylko Zydami (tak jak twierdzi agentura sowiecka), to dlaczego Federacja Ruska, nie chce ujawnic wszytkich dokumentow na ten temat? Juz raz oskarzono Niemcow, teraz sowieci oskarzaja Zydow.

To u nich norma, tak ja katastrofe samolotu nad Smolenskiem odpowiadaja polscy piloci.

Komunisci klamia notorycznie. Dokladnie opisal te metody dezinformacyjne Golicyn. System sowiecki OPIERA sie na klamstwie. Nadal nie rozumie tej taktyki wielu ludzi nie tylko w Polsce, ale generalnie w panstwach zachodnich, gdzie bolszewia nadal spokojnie sie panoszy.

Sowieci nie chca rowniez oddtajnic np. drugiej czesci dziel Lenina, chociaz powszechnie juz wiadomo, ze Lenin uwazal Rosjan, za podludzi i bydlo.

Data: 2012-05-05 22:42:02
Autor: Obserwator
Putek, nowy nastepca Stalina w federacji Ruskiej

Ksiazka  Golicyna jest dostepna w sieci. Warto ja przeczytac, aby zrozumiec na czym polega roznica miedzy systemem demokratycznym, a tym ktory stworzono w sowietach, a ktory tam nadal panuje, chociaz pozornie ewoluowal.

Spoleczenstwa zachodnie i politycy nadal lekcewaza te informacje.

A to jest zaraza, ktora prawdopodobnie zniszczy ludzka cywilizacje(vide co powiedzial Biezmienow).

http://niepoprawni.pl/content/anatolij-golicyn-nowe-klamstwa-w-miejsce-starych

Data: 2012-05-06 11:31:36
Autor: u2
W dniu 2012-05-06 00:32,  Obserwator pisze:
Skoro oprawcy byli tylko Zydami (tak jak twierdzi agentura sowiecka), to dlaczego Federacja Ruska, nie chce ujawnic wszytkich dokumentow na ten temat? Juz raz oskarzono Niemcow, teraz sowieci oskarzaja Zydow.

Akurat to w Izraelu sie sami wygadali.

Data: 2012-05-06 10:07:39
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Skoro oprawcy byli tylko Zydami (tak jak twierdzi agentura sowiecka), to > dlaczego Federacja Ruska, nie chce ujawnic wszytkich dokumentow > na ten temat? Juz raz oskarzono Niemcow, teraz sowieci oskarzaja Zydow.

podaj link jesli sie wygadali, sowiecie.

Data: 2012-05-06 12:25:17
Autor: u2
W dniu 2012-05-06 12:07,  Obserwator pisze:
Akurat to w Izraelu sie sami wygadali.
podaj link jesli sie wygadali

Podawalem dwa razy, zydku.

Data: 2012-05-06 10:31:02
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> podaj link jesli sie wygadali

Podawalem dwa razy, zydku.

na jakiej podstawie twierdzisz ze jestm zydkiem? Michalkiewicza sie naczytales
i ci na mozg sie rzucilo, czys kolejny prosowiecki polgowek na tej grupie,
udajacy Polaka?

Data: 2012-05-06 12:40:14
Autor: Tymon
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo5jt6$i55$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

i ci na mozg sie rzucilo, czys kolejny prosowiecki polgowek na tej grupie,

Jakże cudownie jest czytać takie teksty. Dwa komuchy wiszą sobie u gardeł. Dobrze jest! Pozagryzajcie się kanalie!

BomBel

Data: 2012-05-06 15:11:14
Autor: u2
W dniu 2012-05-06 12:31,  Obserwator pisze:
na jakiej podstawie twierdzisz ze jestm zydkiem? Michalkiewicza sie naczytales
i ci na mozg sie rzucilo, czys kolejny prosowiecki polgowek na tej grupie,
udajacy Polaka?

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Widze skad nadajesz. Musisz miec zwiazki z GWnem.

Data: 2012-05-06 13:17:48
Autor: Obserwatoe
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Widze skad nadajesz. Musisz miec zwiazki z GWnem.

argument na poziomie mkarwana, pietrzykowskiego, warzywnego leperchauna,
bekona czy innego klinaa albo Marka Pluty.

Z kontekstu tego watku widac z KIM ty masz zwiazki (vide co powiedzial o takich
gownojedach Suworow).

Data: 2012-05-06 15:24:08
Autor: Jimmy Squarefoot
Użytkownik " Obserwatoe" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo5tls$b76$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Miło patrzeć jak wisicie sobie u gardeł. Jakże miło! Obsrywator obsrywa GW ale nie brzydzi się korzystać z ich serwera newsów. Swoje silne związki z ZSRR podkreśla na każdym kroku. Ktos tu pisał, że to sowiecki agent z czasów Andropowa. Jest to możliwe.

BomBel

Data: 2012-05-06 15:24:37
Autor: u2
W dniu 2012-05-06 15:17,  Obserwatoe pisze:
Widze skad nadajesz. Musisz miec zwiazki z GWnem.

argument na poziomie mkarwana

A co, sadzisz, że bede ciebie glaskac po glowce za to, ze nadajesz z GWna ?

Data: 2012-05-06 13:31:00
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

A co, sadzisz, że bede ciebie glaskac po glowce za to, ze nadajesz z GWna ?

ja doskonale wiem kim ty jestes, sowiecki polgowku.

Data: 2012-05-06 15:36:57
Autor: Jimmy Squarefoot

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo5uek$dc7$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> argument na poziomie mkarwana

A co, sadzisz, że bede ciebie glaskac po glowce za to, ze nadajesz z GWna ?

ja doskonale wiem kim ty jestes, sowiecki polgowku.

No to powiedz, też chętnie się dowiem co to za "sowiecki półgłówek" ? ;)

BomBel

Data: 2012-05-06 16:37:05
Autor: u2
W dniu 2012-05-06 15:31,  Obserwator pisze:
> A co, sadzisz, że bede ciebie glaskac po glowce za to, ze nadajesz z GWna ?
ja doskonale wiem kim ty jestes, sowiecki polgowku.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja tez wiem kim ty jestes :)

Data: 2012-05-06 19:42:47
Autor: Jimmy Squarefoot

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fa68c95$0$1317$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
ja doskonale wiem kim ty jestes, sowiecki polgowku.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->

Ja wiem kim wy obaj jesteście! Jesteście żałosnymi dupkami! http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-05-06 15:26:50
Autor: Jimmy Squarefoot

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fa67b98$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-05-06 15:17,  Obserwatoe pisze:
Widze skad nadajesz. Musisz miec zwiazki z GWnem.

argument na poziomie mkarwana

A co, sadzisz, że bede ciebie glaskac po glowce za to, ze nadajesz z GWna ?

Pięknie! Pieknie! Dobrze ci tak dupolizie! ;)))

BomBel

Data: 2012-05-06 12:33:03
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2012-05-06 12:07,  Obserwator pisze:
Akurat to w Izraelu sie sami wygadali.
podaj link jesli sie wygadali

Podawalem dwa razy, zydku.

Podawałeś _dwa_ razy ale _sam_ nie zapamiętałeś? ;-)

Data: 2012-05-06 15:10:48
Autor: u2
W dniu 2012-05-06 12:33, A. Filip pisze:
Podawałeś _dwa_ razy ale _sam_ nie zapamiętałeś?

Zapamietalem.

Data: 2012-05-06 15:18:16
Autor: Leprechaun aka Jimmy Squarefoot

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fa6785c$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-05-06 12:33, A. Filip pisze:
Podawałeś _dwa_ razy ale _sam_ nie zapamiętałeś?

Zapamietalem.

Co zapamietałeś? ;)

BomBel

Data: 2012-05-06 12:39:17
Autor: Tymon
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fa65191$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-05-06 12:07,  Obserwator pisze:
Akurat to w Izraelu sie sami wygadali.
podaj link jesli sie wygadali

Podawalem dwa razy, zydku.

Kochajcie się, kochajcie! Jeszcze chyba tydzień temu u2 lizałeś rowa Obserwatorowi, a dzis już wyzywasz go od żydków. Czyżby zaskoczył cię brak u niego napletka? ;)))

BomBel

Data: 2012-05-06 10:53:34
Autor: Obserwator
Tymon <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

> Podawalem dwa razy, zydku.

Kochajcie się, kochajcie! Jeszcze chyba tydzień temu u2 lizałeś rowa Obserwatorowi, a dzis już wyzywasz go od żydków. Czyżby zaskoczył cię brak u niego napletka? ;)))

tak wlasnie w Czeczeni putinowska agentura konfliktuje spoleczenstwo. Wpuszcza sie polgowkow prowokatorow i skloca ludzi.

O napletkach polgowek jeden z drugim nawija, jak to polgowek.

Data: 2012-05-06 13:29:50
Autor: Obserwator
[...]

sam ze soba juz dyskutujesz esbecki pojebie? --

Data: 2012-05-06 08:10:49
Autor: stevep
Dnia 05-05-2012 o 22:37:09 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, a wśród tych wymordowanych nie było ani jednego Żyda?

--
stevep

Data: 2012-05-06 08:27:46
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:37:09 +0200, u2 napisał(a):

[...]

No pewnie, że Żydów. Stalin był cacy to Żydzi byli be. Ty antysemicka
świnio!

Data: 2012-05-05 22:54:02
Autor: Obserwator
Putek, nowy nastepca Stalina w federacji Ruskiej

http://www.youtube.com/watch?v=UqtijMgMy1A&feature=related

 Jeszcze raz polecam obejrzec ten film. wypowiadja sie tam opozycjonisci rosyjcy. Jeden z nich nawet placze, bo uswiadomil sobie, CO Putinek przywraca w Rosji i nie tylko. --

Data: 2012-05-06 08:27:10
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 20:19:33 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

 Dlaczego Janukowicz, czlowiek kagiebisty Putki rzadzi Ukraina ?:

Giena, bo tak Putin wybrał. Ty stary agent i nie wiesz jak sie to robi?

Data: 2012-05-06 09:39:51
Autor: pluton
Putek, nowy nastepca Stalina w federacji Ruskiej
Dlaczego Janukowicz, czlowiek kagiebisty Putki rzadzi Ukraina ?:

Czukot, ty myslisz, ze jak puscisz pare antyrosyjskich tekstow,
to ktos sie nabierze, ze nie jestes ruska kapucha ?

Nullification

Data: 2012-05-06 10:05:30
Autor: Obserwator
Voila; ile sowieckich trolli ujawnilo sie w tym watku

W rublach wam placa czy tak za darmo sie tu polgowni udzielacie na tej grupie?

Data: 2012-05-06 14:12:30
Autor: pluton
Voila; ile sowieckich trolli ujawnilo sie w tym watku
W rublach wam placa czy tak za darmo sie tu polgowni udzielacie na tej
grupie?

Mnie wyplacaja w rublach transferowych.

Nullification

Data: 2012-05-06 15:14:36
Autor: Leprechaun aka Jimmy Squarefoot

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo5qlg$47l$3inews.gazeta.pl...
W rublach wam placa czy tak za darmo sie tu polgowni udzielacie na tej
grupie?

Mnie wyplacaja w rublach transferowych.

A mi w dolarach kanadyjskich! ;)))

BomBel

Data: 2012-05-06 13:22:22
Autor: Obserwator
Leprechaun aka Jimmy Squarefoot <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):
A mi w dolarach kanadyjskich! ;)))

palikot ci placi w dolarach kanadyjskiech, zirhan?

Data: 2012-05-06 15:34:57
Autor: Jimmy Squarefoot

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo5tue$c1f$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun aka Jimmy Squarefoot <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

A mi w dolarach kanadyjskich! ;)))

palikot ci placi w dolarach kanadyjskiech, zirhan?

Co oznacza słowo: "zirhan"?  NIe mogę znaleźć w necie. Czy ty mnie przypadkiem nie obrażasz? Tak, Palikot płaci mi w dolarach kanadyjskich. Tusk też. Ty dostajesz emeryturkę w rublach, prawda? Czy "voila" to jedyne słowo, którego nauczyłeś się w Kanadzie? ;)

BomBel

Putek, nowy nastepca Stalina w federacji Ruskiej