Putin: Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy

Data: 2014-03-04 12:46:14
Autor: boukun
Putin: Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy
- Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy - powiedział Putin. - Nie rozpatrujemy wariantu wprowadzenia Krymu do Rosji; przyszło¶ć mog± okre¶lić tylko jego obywatele - zaznaczył.

M±drze!!!

boukun

Data: 2014-03-04 07:21:20
Autor: Marek
W dniu wtorek, 4 marca 2014 12:46:14 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Moze Putin naczytal sie takich artykulow:
http://alles-schallundrauch.blogspot.co.uk/2014/03/auslandische-soldner-am-maidan-beteiligt.html

Data: 2014-03-04 08:03:17
Autor: Marek
W dniu wtorek, 4 marca 2014 16:21:20 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]

Moze Putin naczytal sie takich artykulow:

.... i naogladal takich filmow:
https://www.youtube.com/watch?v=_EOyz8yS5cc

Data: 2014-03-04 17:15:05
Autor: boukun
Putin: Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7599a92f-c827-46f4-adbd-666b7a687908googlegroups.com...
> [...]

> M±drze!!!

> boukun

Moze Putin naczytal sie takich artykulow:

To jest tak mocne, że muszę to zapodać w nowym w±tku...

boukun

Data: 2014-03-04 16:28:21
Autor: boukun
Putin: Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:53502fa4-10f4-4192-8afc-3b8733cf0600googlegroups.com...
[...]

Viele der bezahlten Söldner wären aus den Vereinigten Staaten, Deutschland, Türkei, Polen und anderen Ländern auf dem Maidan tätig gewesen.

Hier weiterlesen: Alles Schall und Rauch: Ausländische Söldner am Maidan beteiligt http://alles-schallundrauch.blogspot.com/2014/03/auslandische-soldner-am-maidan-beteiligt.html#ixzz2v0ZKVu5a

Ciekawe, ciekawe...

boukun

Data: 2014-03-04 12:52:35
Autor: A. Filip
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
- Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy -
powiedział Putin. - Nie rozpatrujemy wariantu wprowadzenia Krymu do Rosji; przyszłość mogą
określić tylko jego obywatele - zaznaczył.

MÄ…drze!!!

boukun

A linka podać potrafisz?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Konferencja-prasowa-Wladimira-Putina,wid,16446615,wiadomosc.html
Konferencja prasowa WĹ‚adimira Putina WP.PL, PAP | aktualizacja 27 minut temu - UkraiĹ„cy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy -   powiedziaĹ‚ Putin. --
A. Filip
Dobrze pĹ‚ywa – bo psy go goniÄ….  (PrzysĹ‚owie jakuckie)

Data: 2014-03-04 13:12:07
Autor: Lord Donald
W dniu 04.03.2014 12:46, boukun pisze:
[...]

Problem że zdanie obywateli Krymu nie obchodzi UE, liczy się interes Brukseli, a interesem Brukseli jest skolonizować Ukrainę na kolanach, a to się nie uda jak Ukraińcy będą wiedzieć że ktoś za nimi stoi, już Ukraińcy ze wschodu organizują manifestacje przeciwko temu samozwańczemu rządowi, nawet nie przeraziły ich pokazówki klęczących i przepraszających za niewdzięczność wobec bandrowskiego rządu polityków legalnie wybranych władz, Putin daje im poczucie bezpieczeństwa, a to Brukseli jest nie na rękę bo nie może stłamsić woli narodu Ukraińskiego, dlatego UE po woli się wycofuje nawet nie stać ich aby przekupić przez chwilę naród Ukraiński aby ci w nadziei że tak będzie zawsze dali im się skolonizować.

Data: 2014-03-04 14:33:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lord Donald" <lord.donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:lf4fum$vc1$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie pieprz głupot. Akurat rząd został prawidłowo wybrany. Bezprawnie pozbyli się przezydenta.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-03-04 14:47:42
Autor: Lord Donald
W dniu 04.03.2014 14:33, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Problem ĹĽe zdanie obywateli Krymu nie obchodzi UE, liczy siÄ™ interes
[...]

pozbyli siÄ™ przezydenta.

rozbawiony

Rząd tam stanowi samozwańczy prezydent, a to co tam jest parlamentem, to grupka zastraszonych ludzi, którzy w obawie przed utratą życia muszą robić za jego marionetki, aby stwarzać pozory rządu.
Co to za polityk lub poseł który wcześniej w towarzystwie popa musiał na kolanach przepraszać za niewdzięczność wobec ruchu faszystowsko banderowskiego, a kilka godzin później niby z własnej woli wybrał prezydenta, to jakaś szopka autorytarnego pryncypatu władzy na pozór demokratycznego, ale to jedynie totalitarna banda wspierana przez UE która przejęła władzę, a to co tam jest to nie parlament, to już tylko zastraszona grupka ludzi którzy ze strachu robią co im każą.

Data: 2014-03-04 16:22:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lord Donald" <lord.donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:lf4lhs$fkt$1speranza.aioe.org...
[...]

Jak się kaskę z UE przez parę miesięcy brało, to teraz trzeba wywdzięczyć się.

rozbawiony

Data: 2014-03-04 19:58:51
Autor: Lord Donald
Putin: Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy
Jak się kaskę z UE przez parę miesięcy brało, to teraz trzeba
wywdzięczyć się.

rozbawiony

Unia napadła na nich po nie chcieli tej rzekomej kaski w zamian za kolonizacje, widać że UE nie wolno domówić. Ktoś w końcu zweryfikował ja wygląda wolność w UE, to znaczy, że Rusek nam nie pomoże nie mamy szans wyzwolić się z pod okupacji tak zwanej UE (czyli uni wielkiej trójki).

Data: 2014-03-04 13:48:24
Autor: LS
W dniu 2014-03-04 12:46, boukun pisze:
[...]

Oj tam, zawsze można było spróbować.  "Spontaniczno¶ć" całej akcji się jebła na pysk, teraz trzeba to odkręcić, no i zarobić na pomocy, pożyczkach.

Polska pożyczyła kasę stanom, teraz stany pożycz± ukrainie, jako¶ to będzie:) Po¶rednicy zawsze zarobi± - dużo:) Ja tej kasy i tak nie zobaczę, a o spadaj±ce kursy na giełdzie niech się martwi± ci co maj± do stracenia.

Data: 2014-03-04 13:57:29
Autor: boukun
Putin: Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5315cbaa$0$2140$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Za ten nowy burdel zapłacimy my wszyscy jak zwykle...

boukun

Data: 2014-03-04 13:59:47
Autor: Lord Donald
W dniu 04.03.2014 13:48, LS pisze:
[...]

Oj tam, zawsze moĹĽna byĹ‚o sprĂłbować.  "Spontaniczność" caĹ‚ej akcji siÄ™
jebła na pysk, teraz trzeba to odkręcić, no i zarobić na pomocy,
poĹĽyczkach.

Polska pożyczyła kasę stanom, teraz stany pożyczą ukrainie, jakoś to
będzie:) Pośrednicy zawsze zarobią - dużo:) Ja tej kasy i tak nie
zobaczę, a o spadające kursy na giełdzie niech się martwią ci co mają do
stracenia.

no jak to?!!! Nasz kochany Kulczyk i Solorz biedniejsi, nie obchodzi cię ich ciężki los?!!! Po za tym Kulczyk nie po to smarował łapówki za przekazanie mu od rządu A2, żeby teraz raz od niedzieli szarpnął się na nią jakiś polaczek bo dostał premię od szefa, on liczył na tabory tirów z Anglii i Francji i Niemiec do Federacji Rosyjskiej przez Ukrainę, daj mu zarobić.

Data: 2014-03-04 15:55:45
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 12:46 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

No to powiedz, gdzie i przez kogo byli szkoleni majdanowcy, debil z tego  twojego Putina jeszcze większy niż ty.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-04 16:02:07
Autor: boukun
Putin: Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xb7c27cb50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Szkolenia już 10 lat temu były przerabiane:

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/H-PUeHOn9Nc

boukun

Data: 2014-03-04 16:23:15
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Masz rację. Po co szkolić banderowców. Oni mog± nas szkolić!

rozbawiony

--
Kłótnia z idiot± jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-03-05 03:11:02
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 16:23 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

I ciebie już wyszkolili?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-05 09:30:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Putin: Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xb78cojm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

========================

Mnie nie. Ale wyszkolili 100 tysięcy Polaków na Wołyniu. ¦miertelnie.

zirytowany

Data: 2014-03-06 04:01:42
Autor: stevep

Mnie nie. Ale wyszkolili 100 tysięcy Polaków na Wołyniu. ¦miertelnie.

zirytowany

Hmm, a ci "patrioci" przywożeni z Moskwy to w jakim celu wyszkoleni?

--
stevep
-- -- -

Putin: Ukraińcy z Majdanu byli szkoleni w bazach Polski i Litwy