Putin boi sie GRU.

Data: 2012-02-04 21:04:13
Autor: Obserwator
Putin boi sie GRU.
*Jedyną siłą, która może zagrozić władzy Putina, jest GRU. Dlatego stara się
on sparaliżować wywiad wojskowy – mówi Wiktor Suworo

Czy GRU działa obecnie na terenie Polski?

Co za pytanie!? Polska od kilkuset lat jest głównym przeciwnikiem Rosji. W tym
czasie stoczyła z Moskwą niezliczoną ilość wojen. Teraz jest w NATO, jest
zaprzyjaźniona z Niemcami i USA. Proszę wyobrazić więc sobie taką sytuację:

Pewnego dnia szef sztabu rosyjskiej armii zadzwoni do szefa GRU i powie: –
Proszę mi przekazać wszystko, co zebraliście o Polsce.

I usłyszy w słuchawce: – Niestety, panie generale, nie mamy na temat Polski
żadnych informacji.

Czy wyobraża pan sobie, że taka rozmowa naprawdę mogłaby mieć miejsce?*

http://www.rp.pl/artykul/107684,782791-Suworow-- Kreml-boi-sie-zamachu-stanu.html

Data: 2012-02-04 21:11:52
Autor: Obserwator
Putin dostal ostrzezenie od GRU.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dV-prXX1ZOw

Hit - kapeli WDWszczikow, żołnierzy wojskowego Specnazu podległego wywiadowi
wojskowemu GRU, wyemitowano w TV:)) --

Data: 2012-02-04 22:44:41
Autor: zdumiony
W dniu 2012-02-04 22:11,  Obserwator pisze:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dV-prXX1ZOw

Hit - kapeli WDWszczikow, żołnierzy wojskowego Specnazu podległego wywiadowi
wojskowemu GRU, wyemitowano w TV:))

Wniosek: Zachód powinien popierać Putina, inaczej władzę mogą przejąć twardogłowi.

Data: 2012-02-04 21:51:37
Autor: Obserwator
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
> [...]
> wojskowemu GRU, wyemitowano w TV:))

Wniosek: Zachód powinien popierać Putina, inaczej władzę mogą przejąć twardogłowi.

twardoglowi to teraz maja wladze:)

W Rosji odbywaja sie mitingi i manifestacje. Zolnierze wojskowego Specnazu, dzisiaj na jednym z mityngpw, znowu spiewali swoj hit:

http://www.youtube.com/watch?v=DsuS1z7KKeA&feature=player_embedded

Data: 2012-02-05 06:36:40
Autor: stevep
Dnia 04-02-2012 o 22:11:52  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dV-prXX1ZOw

Hit - kapeli WDWszczikow, żołnierzy wojskowego Specnazu podległego  wywiadowi
wojskowemu GRU, wyemitowano w TV:))

To już teraz na tapecie nie jaczejki i razwietki tylko GRU i Specnaz?

--
stevep

Data: 2012-02-05 10:09:24
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgk6uo$1it$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dV-prXX1ZOw

Hit - kapeli WDWszczikow, żołnierzy wojskowego Specnazu podległego wywiadowi
wojskowemu GRU, wyemitowano w TV:))

Czyje interesy tu reprezentujesz? Na pewno nie polskie!

BomBel

Data: 2012-02-05 10:08:36
Autor: Leprechaun
Putin boi sie GRU.

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgk6gd$27$1inews.gazeta.pl...
*Jedyną siłą, która może zagrozić władzy Putina, jest GRU. Dlatego stara się
on sparaliżować wywiad wojskowy &#8211; mówi Wiktor Suworo

[...]

Pewnego dnia szef sztabu rosyjskiej armii zadzwoni do szefa GRU i powie: &#8211;
Proszę mi przekazać wszystko, co zebraliście o Polsce.

I usłyszy w słuchawce: &#8211; Niestety, panie generale, nie mamy na temat Polski
żadnych informacji.

Czy wyobraża pan sobie, że taka rozmowa naprawdę mogłaby mieć miejsce?*

http://www.rp.pl/artykul/107684,782791-Suworow-- Kreml-boi-sie-zamachu-stanu.html

A kogo obchodzą twoje symatie do Związku Radzieckiego?

BomBel

Data: 2012-02-05 15:28:00
Autor: megrims
Putin boi sie GRU.
W dniu 2012-02-04 22:04,  Obserwator pisze:
(ciach)

Co za pytanie!? Polska od kilkuset lat jest głównym przeciwnikiem Rosji.

(ciach)

Chyba żartujesz.

Data: 2012-02-05 14:37:15
Autor: Obserwator
Putin boi sie GRU.
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
> [...]
(ciach)

> Co za pytanie!? Polska od kilkuset lat jest głównym przeciwnikiem Rosji.

(ciach) ??...tylko pierwsze zdanie przeczytalas i uwazasz, ze ktos zartuje?
Nie znasz po prostu polskiej historii i jak widac niewiele cie ona interesuje.

Smieszne jest to, ze tekst ktory zacytowalem, napisal Rosjanin.

No juz niezle niektorzy sa wytresowani przez przyszlych nadzorcow, baranow:)

Data: 2012-02-05 20:31:02
Autor: megrims
Putin boi sie GRU.
W dniu 2012-02-05 15:37,  Obserwator pisze:
[...]

Kiedyś USA robiło przetarg na zarządzanie Yellow Stone. Chińczycy
złożyli ofertę na 200 lat. Rosja i Niemcy mają długofalową politykę
zagraniczną, którą konsekwentnie realizują. Jakim zagrożeniem dla
rosyjskich interesów może mieć tak skłócony kraj jak Polska?
Ja w Polsce nie widzę czegoś takiego jak Polska Racja Stanu.
Widzę tylko prywatę i pazerność polityków. I Rosja ma traktować
Polskę jako głównego przeciwnika? Zapytajmy nie o to co ten Rosjanin
napisał ale co chciał przez to osiągnąć.

Na szczęście każdy z nas jest inny i ma prawo do odmiennych poglądów.

Data: 2012-02-05 21:22:16
Autor: u2
Putin boi sie GRU.
W dniu 2012-02-05 20:31, megrims pisze:
Jakim zagrożeniem dla
rosyjskich interesów może mieć tak skłócony kraj jak Polska?

Praktycznie jestesmy zadnym zagrozeniem dla panstw osciennych, ale
wygodnie miec w krajach totalitarnych takich jak Rosja wroga
zewnetrznego i wewnetrznego, w razie czego zawsze mozna zrzucic swoje
niepowodzenia na nich.

[...]

Z moich kontaktow z ruskimi wynika, ze oni zawsze sie obawiali Polski od
morza do morza i wplywu Polski na sasiadow ze wschodu.

Zauwaz, ze obecnie dzieki polityce zagranicznej Tuska kreuje sie
konflikty n.p. z Litwinami. A taki Lukaszenka tez trzyma Polske jako
straszak, w sumie slusznie, bo Tusk trzyma sztame z Putinem.

Data: 2012-02-05 15:32:55
Autor: u2
Putin boi sie GRU.
W dniu 2012-02-05 15:28, megrims pisze:
[...]

Glownym przeciwnikiem Rasiei sa zli bojarowie i dobry car ;)

Data: 2012-02-05 14:40:45
Autor: Obserwator
Putin boi sie GRU.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Glownym przeciwnikiem Rasiei sa zli bojarowie i dobry car ;)

wytlumacz po ludzku kobiecie, a nie mieszaj jej w glowie i tak juz ma namieszane
w stopniu wystarczajacym, bo nawet czytac podstawionych jej po nos rzetelnych
tekstow jej sie nie chce.

Data: 2012-02-05 15:48:34
Autor: u2
Putin boi sie GRU.
W dniu 2012-02-05 15:40,  Obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Juz tlumacze, w zaleznosci od kryzysowej sytuacji zwykle zwala sie wine
na zlych bojarow, wspolczesnie oligarchow, a czasami okazuje sie ze
dobry car to mit, wtedy mamy rewolucje w Kraju Rad vel Raju Krat ;)

Data: 2012-02-05 15:04:44
Autor: Obserwator
Putin boi sie GRU.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Juz tlumacze, w zaleznosci od kryzysowej sytuacji zwykle zwala sie wine
na zlych bojarow, wspolczesnie oligarchow, a czasami okazuje sie ze
dobry car to mit, wtedy mamy rewolucje w Kraju Rad vel Raju Krat ;)

ale ona za zart uznala to co powiedzial Solzenicyn.
ty tez nie znasz historii Polski? Duzo latwiej jest pisac pod tekstami, zeby
ktos zmienil portal lub dopytywac jakie jest jego DNA?

Po co wypisujesz te bzdury na tej grupie? Ta grupa juz jest dostatecznie
zniszczona, na szczescie w sieci juz zalozono inne, tak ze tlamszenie wolnosci
slowa, to syzyfowa praca:)

Data: 2012-02-05 15:07:34
Autor: Obserwator
errata: Suworow, a nie Solzenicyn

ale ona za zart uznala to co powiedzial Solzenicyn.

Wielu na tej grupie niestety zachowuje sie jak agentura ruska, a nie jak Polacy.

Data: 2012-02-05 18:51:52
Autor: u2
Putin boi sie GRU.
W dniu 2012-02-05 16:04, Obserwator pisze:
Po co wypisujesz te bzdury na tej grupie?

Wez sobie wrzuc siana, nadajesz z GWna i wymagasz od innych, aby inni
pisali pod twoje dyktando. Zaleta usenetu i psp to brak moderacji.

Putin boi sie GRU.