Putin mocniejszy!

Data: 2016-02-01 10:54:43
Autor: Obsrywator
Putin mocniejszy!
http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/7,136156,19564084,zloty-najslabsza-waluta-w-europie-oto-4-przyczyny-przez-ktore.html#MTstream

"Złoty najsłabszą walutą w Europie. Oto 4 przyczyny przez które polska waluta traci na wartości bardziej niż rubel."

Zobaczcie przyczynę nr 3 i 4. Hiiiiiihihiiiiiii!

Data: 2016-02-01 16:54:38
Autor: corrsuss
Putin mocniejszy!
W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 10:59:25 UTC+1 użytkownik Obsrywator napisał:
[...]

A po co patrzeć na 3 i 4, główna przyczyna to oszołomstweo pizdzielców.
stevep

Data: 2016-02-02 11:34:13
Autor: zdumiony
Putin mocniejszy!
W dniu 02.02.2016 o 01:54, corrsuss@gmail.com pisze:
A po co patrzeć na 3 i 4, główna przyczyna to oszołomstweo pizdzielców.
stevep

Ile plącą za posta?

Data: 2016-02-04 05:24:53
Autor: corrsuss
Putin mocniejszy!
W dniu wtorek, 2 lutego 2016 11:32:14 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
W dniu 02.02.2016 o 01:54, corrsuss@gmail.com pisze:
> A po co patrzeć na 3 i 4, główna przyczyna to oszołomstweo pizdzielców.
> stevep

Ile plącą za posta?

Kretynom jak ty nic.
stevep

Data: 2016-02-04 14:28:11
Autor: Chiron
Putin mocniejszy!

Użytkownik <corrsuss@gmail.com> napisał w wiadomości news:ee9f34c4-2f76-4074-9f79-a02365480f7dgooglegroups.com...
> [...]
W dniu 02.02.2016 o 01:54, corrsuss@gmail.com pisze:
> A po co patrzeć na 3 i 4, główna przyczyna to oszołomstweo pizdzielców.

Ile plącą za posta?

Kretynom jak ty nic.
stevep

==========================
Tobie ja bym płacił za posty antypisowskie. Każdym takim przysparzasz PiSowi zwolenników, głuptasku
:-)

--

Chiron

Data: 2016-02-04 05:32:50
Autor: corrsuss
Putin mocniejszy!
W dniu czwartek, 4 lutego 2016 14:28:12 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
Użytkownik <corrsuss@gmail.com> napisał w wiadomości news:ee9f34c4-2f76-4074-9f79-a02365480f7dgooglegroups.com...

> [...]

Każdym odezwaniem kompromitujesz swoje pizdzielskie środowisko kretynku..
stevep

Putin mocniejszy!