Putin mówi skacz, Tusk pyta jak wysoko

Data: 2010-05-19 16:46:23
Autor: Pistacjusz
Putin mówi skacz, Tusk pyta jak wysoko
"Polska zamiast żądać zwrotu własności Polski - dwóch czarnych
skrzynek, na których badanie Rosjanie przecież mieli cały miesiąc,
wysłała Rosjanom z powrotem tę trzecią, wraz z analizą, która według
naszej wiedzy jest własnością Służby Kontrwywiadu Wojskowego (zawiera
tajne dane kryptograficzne)."

Data: 2010-05-20 07:33:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-20 01:46, Pistacjusz pisze:
[...]

No może nie zażądać ale zwyczajnie poprosić o zwrot.. Niech mi ktoś do diabła wyjaśni dlaczego Tusk tego nie robi?

Data: 2010-05-20 07:43:36
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 07:33:08 +0200, jadrys napisał(a):

No może nie zażądać ale zwyczajnie poprosić o zwrot.. Niech mi ktoś do diabła wyjaśni dlaczego Tusk tego nie robi?

Wraz z wybrylantynowanym zaginęła polska aktywność w tej sprawie. Gdzie jest polski minister spraw zagranicznych?!
Ale wszystko jest OK i platformie rośnie w sondażach. :-)
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-20 07:52:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-20 07:43, Piotr pisze:
[...]

Fenomen!! Cuda nie z tej ziemi dzieją się obecnie w Polsce.

Data: 2010-05-20 08:23:45
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 07:52:46 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Socjotechniczny fenomen. Kampanię przeciw PiS poprowadzono wyjątkowo brutalnie i oparto na "negatywnych" emocjach. Efekty takiej dzialalności są niezwykle oporne na modyfikację, i jednocześnie bardzo rujnujące dla życia politycznego.
Wygenerowano strach przed "kaczyzmem" okazuje się większy niż przed powodzią! :-) A to już jest sztuka w sytuacji, kiedy nie zaistniało faktycznie żadne z obwieszczanych "kaczystowskich" zagrożeń. Objętych triumfalizmem powinno to ostrzec, że to samo można zrobić na odwrót, bez skrupułów i wiekszych trudności (próbki się pojawiły natychmiast po jakiejś próbie okazania samodzielnośc przez Tuska).
To ostrzeżenie dla wszystkich, bo to jest faktyczny zamach na demokrację, rozumianą jako możliwość wolnego wyboru, opartego na informacji.
Piotr

Data: 2010-05-20 10:45:08
Autor: u2
Putin mówi skacz, Tusk pyta jak wysoko
W dniu 2010-05-20 07:43, Piotr pisze:
Gdzie jest polski minister spraw zagranicznych?!

Zapalikocił się gdzieś w chaszczach.

Ale wszystko jest OK i platformie rośnie w sondażach.

Ośrodki badania opinii publicznej muszą dostarczać 'władcom' dobre
niusy, bo jeśli przyniosą złe wiadomości to 'władcy' nie zamówią u nich
kolejnych sondaży :)

Data: 2010-05-20 09:23:31
Autor: sofu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]

No może nie zażądać ale zwyczajnie poprosić o zwrot.. Niech mi ktoś do
diabła wyjaśni dlaczego Tusk tego nie robi?

Tusk to bardzo wyniosły i dumny przywódca Polski.
Prawdziwy Ojciec Narodu!
On nie będzie błagał Putina o jakieś tam stare skrzynki z wraku.
Na do datek wie, że musiałby przy tym lizać tylek rosyjskiego batiuszki.
A co jeśli ten złośliwie poda mu niepodtarty tyłek? Będzie niesmak w gębie
przez cały dzień..........

Data: 2010-05-20 09:37:51
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Putin mówi skacz, Tusk pyta jak wysoko
Użytkownik... he he - sofu raczył napisać:

Jakaż to lotna i subtelna myśl...
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 09:43:51
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 09:37:51 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

Jakaż to lotna i subtelna myśl...

I bezrozumnie optymistyczna, że to się dopiero może stać! A jakiż smak Donek ma w ustach po całowaniu się z agresywnymi starcami?
Piotr

Data: 2010-05-20 11:16:22
Autor: Tomy M.
Putin mówi skacz, Tusk pyta jak wysoko
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf4f54f$0$2589$65785112news.neostrada.pl...

Kto tak powiedział?

  Dane z tzw. "trzeciej czarnej skrzynki" z elektronicznego
rejestratora lotu są szyfrowane, dlaczego? Dlatego że
ma ona wymienne nośniki pamięci, jeżeli ktoś ukradłby
je na lotnisku z samolotu wojskowego to mógłby np.
sprawdzić dokładnie gdzie ten samolot latał.
  W wojsku obowiązuje tajność takich informacji, nie
dlatego że są szczególnie ważne, po prostu w wojsku wszystko
jest z defninicji tajne, odtajnia się tylko to co trzeba.
Pozwala to na kontrolę dostępu do informacji.
Zwykły obywatel nie ma dostępu nawet do grafika warty
w bazie wojskowej a co dopiero do danych z rejestratora
lotu wojskowego samolotu.

Tomy M.

Data: 2010-05-20 12:56:00
Autor: cirrus
[...]