Putin rozpoczal wlasnie rzady w Rosji.

Data: 2012-03-05 19:14:21
Autor: Obserwator
Putin rozpoczal wlasnie rzady w Rosji.
http://niezalezna.pl/24671-tysiace-rosjan-przeciw-putinowi

*Siły specjalne policji OMON rozpędziły oponentów Władimira Putina, którzy wieczorem, po zakończeniu legalnej manifestacji na placu Aleksandra Puszkina w centrum Moskwy, próbowali zorganizować tam bezterminową akcję protestacyjną.

OMON-owcy interweniowali bardzo brutalnie. Protestujących przewracano, wykręcano im ręce. Odpychano też dziennikarzy.

Są zatrzymani. Wśród nich - przywódczyni Ruchu w Obronie Lasu Chimkińskiego Jewgenia Czyrikowa, znany adwokat, bojownik z korupcją i bloger Aleksiej Nawalny, lider ruchu Solidarność Ilja Jaszyn oraz przywódca radykalnego Frontu Lewicy Siergiej Udalcow, który podczas wiecu zapowiedział, że nie zejdzie z placu dopóty, dopóki z Kremla nie odejdzie Putin.

W demonstracji na placu Puszkina uczestniczyło około 20 tys. ludzi. Taką liczbę uczestników podali organizatorzy protestu. Według policji w manifestacji wzięło udział około 14 tys. osób. Po wiecu na placu pozostało 500-600 osób.

Deputowany do Dumy Państwowej z ramienia socjalistycznej Sprawiedliwej Rosji Ilja Ponomariow próbował przekonać policjantów, że ludzie, którzy pozostali na placu, uczestniczą w spotkaniu z jego udziałem, co - jak zaznaczył - nie jest nielegalne.

Wyparci z placu opozycjoniści próbowali później zorganizować pochód na ulicy Twerskiej. Również tę akcję rozpędził OMON.

Uczestnicy manifestacji na placu Puszkina domagali się odejścia Putina. Przyjęli też rezolucję, w której ocenili, że niedzielne wybory prezydenckie nie były wolne i uczciwe. Podkreślili, że cała machina państwa i media pracowały na jednego kandydata - Putina.*

Data: 2012-03-05 20:17:20
Autor: u2
W dniu 2012-03-05 20:14,  Obserwator pisze:
[...]

No niestety, aby do puty dotarlo, ze go tak naprawde to nie lubia to
trzeba zajac kreml ;)

Data: 2012-03-05 19:30:41
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No niestety, aby do puty dotarlo, ze go tak naprawde to nie lubia to
trzeba zajac kreml ;)

dobra, dobra...juz sie tu nie uwierzytelniaj, maly putku.
Jestes juz dostatecznie skompromitowany.

Data: 2012-03-05 20:36:03
Autor: u2
W dniu 2012-03-05 20:30,  Obserwator pisze:
No niestety, aby do puty dotarlo, ze go tak naprawde to nie lubia to
trzeba zajac kreml ;)
dobra, dobra...juz sie tu nie uwierzytelniaj, maly putku.
Jestes juz dostatecznie skompromitowany.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

E tam, ja nigdy nikogo nie chcialem skompromitowac tak jak ty :)

Data: 2012-03-05 19:42:51
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> dobra, dobra...juz sie tu nie uwierzytelniaj, maly putku.
> Jestes juz dostatecznie skompromitowany.
> http://www.gazeta.pl/usenet/

E tam, ja nigdy nikogo nie chcialem skompromitowac tak jak ty :)

spadaj proputinowska falszywa kanalio.

Data: 2012-03-05 20:44:45
Autor: u2
W dniu 2012-03-05 20:42,  Obserwator pisze:
E tam, ja nigdy nikogo nie chcialem skompromitowac tak jak ty :)
spadaj proputinowska falszywa kanalio.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

A przypomnij mi w jakiej polskoj gaziecie puta opublikowal swoj niedawny
wywiad ? :)

Putin rozpoczal wlasnie rzady w Rosji.