Putin się cieszy!

Data: 2018-05-24 18:34:14
Autor: Lepudruk
Putin się cieszy!
https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/ceny-ropy-naftowej-ciesza-rosje-odklada-pieniadze-na-czarna-godzine/31ktkmp

"Ceny ropy naftowej idą w górę, a wraz z nimi ceny na polskich stacjach.
Kierowcy narzekają na drożyznę, ale nie mają wyjścia i muszą płacić.
Jednocześnie drożejąca ropa to powód do zadowolenia dla naszych wschodnich
sąsiadów. Każdy dodatkowy dolar zarobiony na ropie naftowej trafia w Rosji
do Funduszu Dobrobytu Narodowego. Wbrew nazwie, pieniądze w nim odłożone
mogą pójść na dowolny cen, także na zbrojenia."

Pamietam, że PiS przed wyborami wspominał cos o ropie z łupków... Podobno da
się wycisnąć tyle co w Kuwejcie! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2018-05-25 07:12:07
Autor: jacekbialy80
Putin się cieszy!
Nie masz się z czego cieszyć kurduplu Putina.  Wkrótce Iran zacznie szmuglować nadwyżki ropy przez Turcję do Europy i przez Turkiestan do Chin i ceny wrócą do poziomów równowagi.

JB

Data: 2018-05-25 19:13:40
Autor: japanizer
Putin się cieszy!
On Friday, May 25, 2018 at 11:12:08 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Nie masz się z czego cieszyć kurduplu Putina.  Wkrótce Iran zacznie szmuglować nadwyżki ropy przez Turcję do Europy i przez Turkiestan do Chin i ceny wrócą do poziomów równowagi.

Z czego wynika, że jednego dnia wychwalasz komunizm, Rosję i Putina, a innego - obrażasz go? Fazy Księżyca? Rozdwojenie jaźni?

Data: 2018-05-26 05:16:49
Autor: jacekbialy80
Putin się cieszy!
    -- - Z czego wynika, że jednego dnia wychwalasz komunizm, Rosję i Putina
-- -- -- -- -- -- -- --

Dzisiejszej nocy ci się to przyśniło?  Nieoczekiwanie twoje....

JB

Data: 2018-05-26 03:40:14
Autor: stevep
Putin się cieszy!
W dniu 2018-05-25 o 16:12, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Nie masz się z czego cieszyć kurduplu Putina.  Wkrótce Iran zacznie szmuglować nadwyżki ropy przez Turcję do Europy i przez Turkiestan do Chin i ceny wrócą do poziomów równowagi.

JB

Nie musisz udawać, sam liżesz tyłek Putinowi.

--
stevep

Data: 2018-05-26 15:01:28
Autor: A. Filip
Putin się cieszy!
jacekbialy80@gmail.com pisze:
Nie masz się z czego cieszyć kurduplu Putina.  Wkrótce Iran zacznie
szmuglować nadwyżki ropy przez Turcję do Europy i przez Turkiestan do
Chin i ceny wrócą do poziomów równowagi.

A szmugiel będzie bez dodatkowych kosztów?
To może od razu podasz o ile wyższa będzie nowa cena równowagi?

--
A. Filip

Data: 2018-05-26 12:34:40
Autor: jacekbialy80
Putin się cieszy!
Nawet jak będzie wyższa to Iran nie jest jedynym eksporterem tego surowca.
JB

Data: 2018-05-25 08:13:56
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Putin się cieszy!
perwers Lepudruk napisał:
pis pis pis pis

Za Donka było po 6 pln:)

Data: 2018-05-25 21:57:20
Autor: Presidente de San Escobar
Putin się cieszy!
Twój przyjaciel Dąs <franek.zyto@gmail.com> napisał(-a):

perwers Lepudruk napisał:
> pis pis pis pis

Za Donka było po 6 pln:)

tylko wtedy ropa była po 150 dolców a nie po 70 hehehehehe

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-25 17:36:26
Autor: Lord Donald
Putin się cieszy!
W dniu 24.05.2018 o 18:34, Lepudruk pisze:
[...]

Nie gadaj Srajdak. Najbardziej  to cieszą się twoi POPsrańcy i naczelny gnida boss Tusk. Znowu widzą kolejny cień szansy na odzyskanie koryta poprzez pucz. Marzy im się aby Polacy przymierali głodem aa wtedy oni wyagitują sobie koryto. A tu masz w Polsce coraz lepiej, za 2 lata POsrańcy odejdą w polityczny niebyt. Pozostanie po nich jedynie smród po aferach, za które oczywiście części z nich przyjdzie beknąć.

Data: 2018-05-25 21:58:38
Autor: Presidente de San Escobar
Putin się cieszy!
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

 Marzy im się aby Polacy przymierali głodem aa wtedy oni wyagitują sobie koryto. A tu masz w Polsce coraz lepiej, za 2 lata

no ba, gdybyś był mądrzejszy od kartofla to zobaczyłbyś analogię do grecji

ale ześ głupi i o tym wiesz to nic nie zobaczysz :DDDDDDDd

POsrańcy odejdą w polityczny niebyt.

ojojojo, bolą ostatnie sondaże ? niech bolą :DDDDDDDDDDDDD
i tak pewnie mniej jak codzienne ładowanie ciebie w pupala przez bolszewików
:DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-26 11:49:29
Autor: Pazerność i Stołki
Putin się cieszy!
komuch "Lodzik Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

[...]

Ty dziadzia masz jednak coś z łbem! Twoja obesja do PO jest chorobliwa. Ktoś z PO żonkę ci wydymał czy co? ;-)))

CL

Data: 2018-05-25 17:54:55
Autor: A. Filip
Putin się cieszy! [Ropa drożeje => Polskie łupki bardziej opłacalne?]
"Lepudruk" <kurduple@dwarfs.org> pisze:
[...]

Wydobycie ropy z łupków nie jest (przeciętnie) droższe niż "zwykłej" ropy?

Wiec ty się pytaj po ile musi być ropa by polskie łupki to nie były
polskie głupki :-)

--
A. Filip

Data: 2018-05-26 11:50:34
Autor: Pazerność i Stołki
Putin się cieszy!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+75ktye1lef-i5p5@wp.eu...
[...]

Potrafisz czytać ze zrozumieniem czy tylko pierdolić bez sensu?

CL

Data: 2018-05-26 12:46:54
Autor: A. Filip
Putin się cieszy że Trump stanął za Izraelem przeciw "nuklearnemu" Iranowi co sporo ropy sprzedaje
Pazerność i Stołki <ciemny.lud@koopi.to> pisze:
[...]

Potrafisz opierdalać Trumpa/USA wprost że w interesie Izraela
przypierdolił się do Iranu prze co ceny ropy poszły w górę?

Jedną z linii obrony Trumpa było że wzrośnie opłacalność wydobycia ropy
z amerykańskich łupków.  Taki mini-max: jest drożej niż było chwilę temu
ale zmniejszą się szansę na 150$ za baryłkę. Bo Saudyjczycy oczywiście
przenigdy by nie próbowali wyrżnąć amerykańskich łupków niską ceną.

A co do Polskich łupków można się pytać ekonomicznie: przy jakiej
_stabilnej_ cenie ropy opłacają się nie pojedyncze/testowe odwierty,
dość ryzykowne inwestowanie w zapewne inną metodologia "niż w USA".

--
A. Filip

Data: 2018-05-26 18:09:05
Autor: Pazerność i Stołki
Łupki w PiS
pajac"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+a5jnlezhhf-i5q6@wp.eu...
Pazerność i Stołki <ciemny.lud@koopi.to> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
"Lepudruk" <kurduple@dwarfs.org> pisze:
Pamietam, że PiS przed wyborami wspominał cos o ropie z
łupków... Podobno da sę wycisnąć tyle co w Kuwejcie! ;-)))

[...]

O czym ty pajacu bredzisz? Co wspólnego z tematem ma Trump?

Napisałem:

Pamietam, że PiS przed wyborami wspominał cos o ropie z
 łupków... Podobno da sę wycisnąć tyle co w Kuwejcie! ;-)))

Do tego się odnieś a jak nie masz nic do powiedzenia w termacie to wal się!

CL

Data: 2018-05-26 18:55:36
Autor: u2
Łupki w PiS
W dniu 26.05.2018 o 18:09, Pazerność i Stołki pisze:
Napisałem:

Pamietam, że PiS przed wyborami wspominał cos o ropie z
łupków... Podobno da sę wycisnąć tyle co w Kuwejcie! ;-)))

Do tego się odnieś a jak nie masz nic do powiedzenia w termacie to wal się!

oj nie badz taki pazerny pizdziak:)))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-05-26 19:18:49
Autor: Pazerność i Stołki
G-Łupki w PiS
Napisałem:

[...]

W O N   G N I D O !!!

CL

Data: 2018-05-26 20:18:47
Autor: u2
G-Łupki w PiS
Napisałem:

[...]

oj tam oj tam pizdziak, znowu ciebie hans dymal w niemieckim burdeliku za friko ?:)

Data: 2018-05-27 06:13:33
Autor: Pazerność i Stołki
G-Łupki w PiS
cwelik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5b09a506$0$671$65785112news.neostrada.pl...
 oj nie badz taki pazerny pizdziak:)))))))))

W O N G N I D O !!!

CL

oj tam oj tam pizdziak, znowu ciebie hans dymal w niemieckim burdeliku za friko ?:)

W O N   G N I D O !!

CL

Putin się cieszy!