Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji m iała ona aprobować zagładę Żydów

Data: 2019-12-23 17:39:44
Autor: japanizer
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji m iała ona aprobować zagładę Żydów
https://wyborcza.pl/7,75399,25541699,putin-szczuje-na-polske-wedlug-prezydenta-rosji-miala-ona-aprobowac.html

  Polska znała i aprobowała plany Adolfa Hitlera dotyczące zagłady Żydów. Za ich realizację   gotowa była postawić mu pomnik - dowodzi Władimir Putin. Obciążanie nas winą za wojnę stało   się ważnym elementem jego polityki historycznej.

Gdzie jest IPN? Gdzie Cenckiewicze? Za co my wam płacimy? Gdzie TVP???

Data: 2019-12-24 07:45:19
Autor: Runt
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji miała ona aprobować zagładę ĹťydĂłQ1|C
W dniu 2019-12-24 o 02:39, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

PiS jest prorosyjski więc to kłótnia pomiędzy "braćmi".

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-24 15:17:46
Autor: A. Filip
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji miała ona aprobować z agładę ĹťydĂłw [O Grossach+ co nawet Putina zainspirowali]
[...]

Ależ pozbawiony inwencji Putin kroczy tylko ścieżką wytyczoną przez
wielkiego (bajko)pisarza Grossa w ramach "wolności nauki"!
Skoro Grossowi krzywda się nie stała to precedens jest.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-24 15:45:51
Autor: japanizer
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji miała ona aprobować zagładę Żydów [O Grossach+ co nawet Putina zainspirowali]
On Tuesday, December 24, 2019 at 11:17:48 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

wielkiego (bajko)pisarza Grossa w ramach "wolności nauki"!
Skoro Grossowi krzywda się nie stała to precedens jest.

Jak zwykle coś pomieszałeś, debilu z brunatną sraczką w głowie.

Data: 2019-12-25 07:14:25
Autor: A. Filip
> [...]

Skoro Grossowi krzywda się nie stała to precedens jest.

Jak zwykle coś pomieszałeś, debilu z brunatną sraczką w głowie.

Według usenetowej interpretacji prawa Godwina już przegrałeś dyskusję.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina
W tradycji użytkowników wielu grup Usenetu wątek, w którym w jednej z
wypowiedzi pojawia się porównanie do nazizmu lub Hitlera, uważany jest
za skończony, a ponadto uznaje się, że osoba, która użyła tego
porównania, przegrała dyskusję

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-24 22:28:53
Autor: japanizer
On Wednesday, December 25, 2019 at 3:14:27 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Jak zwykle coś pomieszałeś, debilu z brunatną sraczką w głowie.

Według usenetowej interpretacji prawa Godwina już przegrałeś dyskusję.

I kolejny raz pomieszałeś, debilu z brunatną sraczką w głowie.

Data: 2019-12-25 09:54:15
Autor: u2
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji miała ona aprobować zagładę ĹťydĂłQ1|C[8jč˛Ćœ‡ç(Ź´ű­Švłj)ěŚ*čÁŠbĺ

https://pbs.twimg.com/media/EMTKN0CX0AUReg-.jpg:large

Data: 2019-12-25 13:22:52
Autor: A. Filip
> [...]

Według usenetowej interpretacji prawa Godwina już przegrałeś dyskusję.

I kolejny raz pomieszałeś, debilu z brunatną sraczką w głowie.

Czyli ty jesteś stalinowskim antyfaszystą z czerwoną sraczką w głowie?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-24 15:46:14
Autor: u2
W dniu 24.12.2019 o 15:17, A. Filip pisze:
[...]

znalazłem dzisiaj w śmietniku GW z 16 grudnia i na pierwszej stronie Tusk mówiący skończmy z nienawiścią w polskiej polityce, i to mówi osoba, która urządzała seanse nienawiści z Palikotem wobec ś.p. Lecha A. Kaczyńskiego, nigdy za te seanse nienawiści nie przeprosił, nadal szczuje na Polskę, a polskość nadal uważa za nienormalność:))))))))))))

Data: 2019-12-24 20:03:41
Autor: Utupis
Putin. PiS mistrzem.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5e0224b4$0$17342$65785112news.neostrada.pl...

skończmy z nienawiścią w polskiej polityce,

polskość nadal uważa za nienormalność:))))))))))))

Mistrzami w mowie nienawiści to jest PiS z wodzem na czele :
zdradzieckie mordy, drugi sort, kanalie, komórka trolli internetowych
w ministerstwie, itd.

PiSpolskość to jest nienormalność.

Data: 2019-12-26 10:53:21
Autor: z
Putin. PiS mistrzem.
A o namawianiu do zbrodni z trybuny sejmowej to już zapomniałeś?

Dlaczego Sikorski nie siedzi w pudle?

Data: 2019-12-26 11:00:34
Autor: Utupis
Putin. PiS mistrzem.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości

Dlaczego Sikorski nie siedzi w pudle?

Wódz PiS Kaczyński nie ma czasu zajmować się takimi bzdurami,
a jego przydupasy boją się wychylić.
Dyktatura Kaczyńskiego kwitnie.

Data: 2019-12-24 17:33:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 24 grudnia 2019 15:17:48 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

wielkiego (bajko)pisarza Grossa w ramach "wolności nauki"!
Skoro Grossowi krzywda się nie stała to precedens jest.

Tylko że Gross ot tak sobie kłapał jęzorem (papier cierpliwy, nie takie rzeczy wytrzyma) i niewiele z tego kłapania i gryzmolenia wynikało, a co mówi Putin, to może się stać zarzewiem poważniejszego konfliktu, uzasadnieniem dla jakowejś ingerencji politycznej lub militarnej. A tego to już Polacy szczególnie nie lubią (i słusznie).

Data: 2019-12-25 06:56:46
Autor: A. Filip
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
> [...]

konfliktu, uzasadnieniem dla jakowejś ingerencji politycznej lub
militarnej. A tego to już Polacy szczególnie nie lubią (i słusznie).

Ależ ja mam więcej wiary od ciebie w głębszy sens działań
think tanku profesora Princeton w "wytyczaniu ścieżek".
W końcu Putina zainspirować to niemałe osiągnięcie (ekstra).

Poputczik Gross strzela, Putin (pasujące mu) ciosy nosi.
Ten kierunek mu jak widać pasuje.  Obstawiam że to nie ostatni
Grossizm Putina.  Kolejne raczej++ będą najwyżej nie (bardzo) szybko.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-25 12:31:52
Autor: Konopny
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

E tam, Puta wie że PL jest słabsza niż międzynarodowe "ż", naiwniak myśli że po tej wypowiedzi międzynarodówka "ż" spojrzy na niego
łaskawszym okiem, ale gwno mu  wyjdzie.

Data: 2019-12-25 22:23:17
Autor: A. Filip
Konopny <obserwator1434@gmail.com> pisze:
[...]

A mu nie wystarczy w tej kwestii że (z) Żydami RP przyłoży?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-12-26 04:34:19
Autor: Konopny
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]
> łaskawszym okiem, ale gwno mu  wyjdzie.

A mu nie wystarczy w tej kwestii że (z) Żydami RP przyłoży?

Nie wiem, na moje oko PL pierwsza wypięła się na ruskich, a nie odwrotnie.

Jako pierwsza dupę pokazała partia PIS:
,,Jarmark Europa" działał do 30 września 2007, kiedy to skończyła się umowa Centralnego Ośrodka Sportu

Choć trza zerknąć kto rządził wawką w tamtym okresie.

Data: 2019-12-26 04:43:13
Autor: japanizer
On Thursday, December 26, 2019 at 9:34:20 PM UTC+9, Konopny wrote:
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

Choć trza zerknąć kto rządził wawką w tamtym okresie.

I co, tyle PiS węgla kupuje z Rosji, tyle stali kupuje z Rosji, a Putin dalej niezadowolony?

PiS całym sercem za Putinem, a on taki niewdzięczny?

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/polska-poparla-przywrocenie-rosji-prawa-glosu-w-radzie-europy/2y8pwgf

  17 maja 2019 r. w Helsinkach, podczas zebrania Komitetu Ministrów Rady Europy, polski   rząd poparł deklarację umożliwiającą przywrócenie Rosji prawa głosu w Radzie Europy -   ustalił Onet. Potwierdziło nam to biuro prasowe MSZ.

Data: 2019-12-25 14:21:26
Autor: Zenek Kapelinder
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji m iała ona aprobować zagładę Żydów
Zydzi nie byli nigdzie lubiani. Nawet w USA. https://www.wprost.pl/tygodnik/10167517/antysemicka-ameryka.html
Ustawy norymberskie wzorowane były na ustawodawstwie amerykańskim.. W takiej sytuacji  stanowisko przedwojennych polskich władz nie dziwi. Jesli Amerykanie nie wstydzą się swojego antysemityzmu to dlaczego Polacy mieli by się wstydzić. Zwlaszcza ze polski antysemityzm w stosunku do zagranicznych praktycznie nie istniał. Prawdziwa skalę światowego antysemityzmu poznamy jak wybuchnie konflikt Izrael-reszta świata Islamskiego. Polski dowód osobisty i paszport jest dla wielu Izraelczyków bardzo cenny bo pozwala na legalne przebywanie im w krajach unii. Zniesienie wiz do USA też może mieć związek z możliwym konfliktem na bliskim wschodzie. Jesli nie mylił bym się z wizami do USA to konflikt jest bardzo bliski.

Data: 2019-12-26 12:40:27
Autor: Bruno Brunowski
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji m iała ona aprobować zagładę Żydów
Zenuś wydumał "Ustawy norymberskie wzorowane były na ustawodawstwie amerykańskim." Ładna manipulacyjka. Ustawy amerykańskie nie dotyczyły Żydów. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Prawa_Jima_Crowa
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jim_Crow_laws

--
Bruno

Data: 2019-12-26 13:31:43
Autor: Zenek Kapelinder
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji m iała ona aprobować zagładę Żydów
Nic ci pizdziak nie będę tłumaczył i objasnial. Szkoda mojego czasu bo i tak nie zrozumiesz.

Data: 2019-12-26 21:21:30
Autor: andal
On Thu, 26 Dec 2019 12:40:27 -0800, Bruno Brunowski wrote:

[...]

przeczytaj swoje linki jeszcze raz

albo popros kogos o interpretacje

Data: 2019-12-26 14:02:12
Autor: Bruno Brunowski
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Ros ji miała ona aprobować zagładę Żydów
Zenuś sprawnie połączył antysemityzm w USA z ustawami norymberskimi.
[...]

Taka tam grubymi nićmi szyta "analogia" Zenusia. Zapomniał dodać, że ustawodawstwo amerykańskie nic o Żydach nie mówiło. --
Bruno

Data: 2019-12-26 14:19:53
Autor: Zenek Kapelinder
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Ros ji miała ona aprobować zagładę Żydów
Szkoda mojego czasu pizdziak. I tak nie zrozumiesz.

Data: 2019-12-27 01:09:46
Autor: Bruno Brunowski
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Ros ji miała ona aprobować zagładę Żydów
A co tu niby jest skomplikowanego. Nałgałeś pod założoną tezę i tyle.

--
Bruno

Data: 2019-12-27 10:20:59
Autor: u2
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji miała ona aprobować zagładę ĹťydĂłQ1|C
A co tu niby jest skomplikowanego. Nałgałeś pod założoną tezę i tyle.

taka jest prawda piździak nikt ciebie nie lubi:))))))))

Data: 2019-12-26 22:07:24
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Czyli gdyby Ustawy Norymberskie dotyczyły "czarnuchów" to byłyby już
całkiem w porządku?  Masz jeszcze coś do dodania w duchu
"O oczywistej wyższości Żydów na Afro-amerykanami"?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-25 23:07:51
Autor: Pisiorowy Escobar
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji miała ona aprobować zagładę Żydów
w <07980778-164d-4085-9bec-59ede68fbaaa@googlegroups.com>,
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

[...]

nie będą gryźć ręki która ich karmi

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-12-27 09:57:14
Autor: z
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji miała ona aprobować zagładę ĹťydĂłQ1|C
Symptomatyczne że Putin chwali kapitalistyczną Francję a jest wściekły na malutką nic nie mogącą, skonfliktowaną i namawiającą UE do sankcji Polskę.

Psipadek? ;-)

Data: 2019-12-27 10:22:59
Autor: u2
W dniu 27.12.2019 o 09:57, z pisze:
Symptomatyczne że Putin chwali kapitalistyczną Francję a jest wściekły na malutką nic nie mogącą, skonfliktowaną i namawiającą UE do sankcji Polskę.

Psipadek?

jak zdemontowali pomnik wdzięczności w Tallinie to z dnia na dzień największym wrogiem kacapii została malutka Estonia:))))))))))

Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji m iała ona aprobować zagładę Żydów