Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji miała ona aprobować zagładę Żydów [O Grossach+ co nawet Putina zainspirowali]

Data: 2019-12-24 17:33:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 24 grudnia 2019 15:17:48 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
japanizer@japanizer.org pisze:
> https://wyborcza.pl/7,75399,25541699,putin-szczuje-na-polske-wedlug-prezydenta-rosji-miala-ona-aprobowac.html
>
>   Polska znała i aprobowała plany Adolfa Hitlera dotyczące zagłady Żydów. Za ich realizację >   gotowa była postawić mu pomnik - dowodzi Władimir Putin. Obciążanie nas winą za wojnę stało >   się ważnym elementem jego polityki historycznej.
>
> Gdzie jest IPN? Gdzie Cenckiewicze? Za co my wam płacimy? Gdzie TVP???

Ależ pozbawiony inwencji Putin kroczy tylko ścieżką wytyczoną przez
wielkiego (bajko)pisarza Grossa w ramach "wolności nauki"!
Skoro Grossowi krzywda się nie stała to precedens jest.

Tylko że Gross ot tak sobie kłapał jęzorem (papier cierpliwy, nie takie rzeczy wytrzyma) i niewiele z tego kłapania i gryzmolenia wynikało, a co mówi Putin, to może się stać zarzewiem poważniejszego konfliktu, uzasadnieniem dla jakowejś ingerencji politycznej lub militarnej. A tego to już Polacy szczególnie nie lubią (i słusznie).

Data: 2019-12-25 06:56:46
Autor: A. Filip
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji miała ona aprobować z agładę ĹťydĂłw [O Grossach+ co nawet Putina zainspirowali]
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
> [...]

konfliktu, uzasadnieniem dla jakowejś ingerencji politycznej lub
militarnej. A tego to już Polacy szczególnie nie lubią (i słusznie).

Ależ ja mam więcej wiary od ciebie w głębszy sens działań
think tanku profesora Princeton w "wytyczaniu ścieżek".
W końcu Putina zainspirować to niemałe osiągnięcie (ekstra).

Poputczik Gross strzela, Putin (pasujące mu) ciosy nosi.
Ten kierunek mu jak widać pasuje.  Obstawiam że to nie ostatni
Grossizm Putina.  Kolejne raczej++ będą najwyżej nie (bardzo) szybko.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-25 09:55:11
Autor: u2
Putin szczuje na Polskę. Według prezydenta Rosji miała ona aprobować zagładę ĹťydĂłQ1|C[8jč˛Ćœ‡ç(Ź´ű­Švłj)ěŚ*čÁŠbĺ

https://pbs.twimg.com/media/EMTKN0CX0AUReg-.jpg:large

Data: 2019-12-25 12:31:52
Autor: Konopny
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

E tam, Puta wie że PL jest słabsza niż międzynarodowe "ż", naiwniak myśli że po tej wypowiedzi międzynarodówka "ż" spojrzy na niego
łaskawszym okiem, ale gwno mu  wyjdzie.

Data: 2019-12-25 22:23:17
Autor: A. Filip
Konopny <obserwator1434@gmail.com> pisze:
[...]

A mu nie wystarczy w tej kwestii że (z) Żydami RP przyłoży?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-12-26 04:34:19
Autor: Konopny
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]
> łaskawszym okiem, ale gwno mu  wyjdzie.

A mu nie wystarczy w tej kwestii że (z) Żydami RP przyłoży?

Nie wiem, na moje oko PL pierwsza wypięła się na ruskich, a nie odwrotnie.

Jako pierwsza dupę pokazała partia PIS:
,,Jarmark Europa" działał do 30 września 2007, kiedy to skończyła się umowa Centralnego Ośrodka Sportu

Choć trza zerknąć kto rządził wawką w tamtym okresie.

Data: 2019-12-26 04:43:13
Autor: japanizer
On Thursday, December 26, 2019 at 9:34:20 PM UTC+9, Konopny wrote:
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

Choć trza zerknąć kto rządził wawką w tamtym okresie.

I co, tyle PiS węgla kupuje z Rosji, tyle stali kupuje z Rosji, a Putin dalej niezadowolony?

PiS całym sercem za Putinem, a on taki niewdzięczny?

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/polska-poparla-przywrocenie-rosji-prawa-glosu-w-radzie-europy/2y8pwgf

  17 maja 2019 r. w Helsinkach, podczas zebrania Komitetu Ministrów Rady Europy, polski   rząd poparł deklarację umożliwiającą przywrócenie Rosji prawa głosu w Radzie Europy -   ustalił Onet. Potwierdziło nam to biuro prasowe MSZ.