Putin trzyma Tuska za gard艂o

Data: 2013-04-05 17:00:39
Autor: u2
Putin trzyma Tuska za gard艂o
.... Tusk to tylko marionetka :

http://niezalezna.pl/40088-gigantyczny-skandal-w-polsce-rzadzi-gazprom-nie-tusk

W Petersburgu polski przedstawiciel w EuRoPol Gazie Miros艂aw Dobrut podpisa艂 z Gazpromem memorandum ws. budowy drugiej nitki gazoci膮gu Jama艂-Europa, kt贸ra mia艂by przebiega膰 przez Polsk臋. Informacja ta wywo艂a艂a pop艂och w polskim rz膮dzie. O dokumencie rzekomo nic nie wiedzieli premier Donald Tusk i minister skarbu Miko艂aj Budzanowski. A wicepremier Janusz Piechoci艅ski publikuje zdj臋cie ze spotkania z szefem Gazpromu.

  Informacje o podpisaniu memorandum poda艂a dzi艣 agencja informacyjna agencja ITAR-TASS, powo艂uj膮c si臋 na Gazprom.

  To, 偶e podczas odbywaj膮cego si臋 w dniach 5-6 kwietnia w Petersburgu szczytu Rady Pa艅stw Morza Ba艂tyckiego faktycznie dosz艂o do spotkania mi臋dzy przedstawicielami Gazpromu a w艂adzami Polski, potwierdza na swoim blogu wicepremier, minister gospodarki Janusz Piechoci艅ski. Na opublikowanym przez pracownik贸w wicepremiera zdj臋ciu wida膰 delegacje obu stron, kt贸re siedz膮 przy wsp贸lnym stole i prowadz膮 dwustronne rozmowy. Stron臋 rosyjsk膮 na zdj臋ciu reprezentuje szef koncernu Gazprom Aleksiej Miller.

  Ostra reakcja cz臋艣ci polskich medi贸w i opozycji sejmowej na informacje o podpisaniu memorandum z Gazpromem najwyra藕niej zaskoczy艂a rz膮d. G艂贸wna partia opozycyjna PiS natychmiast wezwa艂a do dymisji ministra skarbu Miko艂aja Budzanowskiego.

  Nietypow膮 lini臋 obrony w tej sytuacji wybra艂 premier Donald Tusk. Dopytywany dzi艣 w Sejmie przez dziennikarzy o podpisany dokument szef polskiego rz膮du wyrazi艂 zaskoczenie. - Musz臋 sprawdzi膰 te informacje. Ja nic nie wiem, nie komentuj臋 czego艣, o czym ma艂o wiem 鈥 powiedzia艂. Zaplanowane spotkanie z dziennikarzami z powodu szumu medialnego i burzy politycznej odwo艂a艂 r贸wnie偶 minister skarbu Miko艂aj Budzanowski.

  Z kolei przedstawiciele sp贸艂ki EuRoPol Gaz bagatelizuj膮 ca艂膮 spraw臋. Twierdz膮, 偶e podpisany dokument to 鈥瀖emorandum o wzajemnym zrozumieniu鈥 dotycz膮ce oceny, na etapie przedinwestycyjnym, mo偶liwo艣ci realizacji inwestycji. Nie zawiera decyzji o budowie gazoci膮gu, 鈥瀗ie jest prawnie wi膮偶膮c膮 umow膮 ani zobowi膮zaniem zawarcia jakichkolwiek um贸w lub kontrakt贸w鈥.
--

"G艂贸wn膮 motywacj膮 mojej aktywno艣ci publicznej by艂a potrzeba w艂adzy
i 偶膮dza popularno艣ci. Ta druga by艂a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15鈥16 pa藕dziernika 2005

Data: 2013-04-05 17:31:37
Autor: Przemys砤w M.
Putin trzyma Tuska za gard艂o
Dnia Fri, 05 Apr 2013 17:00:39 +0200, u2 napisa(a):

... Tusk to tylko marionetka :

Ca鵤 nadzieja w prezesie PiS. Zadzwoni gdzie trzeba i Putin przymknie jap!

--

usimy pami鎡a, 齟 aby zwyci纨y, trzeba pami鎡a o maksymie
 J髗efa Pi鵶udskiego  zwyci纨y i spocz嚆 na laurach to kl鎠ka, by

Data: 2013-04-06 10:17:44
Autor: stevep
Putin trzyma Tuska za gard硂
Dnia 05-04-2013 o 17:31:37 Przemys砤w M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>  napisa(a):

Dnia Fri, 05 Apr 2013 17:00:39 +0200, u2 napisa(a):

... Tusk to tylko marionetka :

Ca砤 nadzieja w prezesie PiS. Zadzwoni gdzie trzeba i Putin przymknie  jap!

Eeee tam, zesra si w portki ze strachu na samo wspomnienie von kaczej  dupy.

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Putin trzyma Tuska za gard艂o