Putin u przyjaciela prezesa PiS

Data: 2015-02-17 17:46:50
Autor: MarkWoydak
Putin u przyjaciela prezesa PiS
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wegry-wladimir-putin-z-wizyta-w-budapeszcie/b80y3

"Putin na Węgrzech będzie witany jak najlepszy przyjaciel" twierdzi przyjaciel prezesa PiS. Tylko skąd tyle tych madziarskich warchołów? Pewnie Polacy (wg boukuna i mu podobnych) pojechali by zakłócić braterskie ściskanie się i klepanie.

MW

Data: 2015-02-17 20:04:31
Autor: Budzik
Putin u przyjaciela prezesa PiS
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

[...]

To prawda - był witany jak przyjaciel... Jak to sie mówi - po co mi wrogowie jak mam takich przyjaciół...

Putin u przyjaciela prezesa PiS