Putinokio

Data: 2014-03-05 01:16:33
Autor: MarkWoydak
Putinokio

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
# Sytuacja na Ukrainie i wokół Ukrainy jest bardzo poważna, ktoś kto
bagatelizuje te wydarzenia jest bardzo
niemądry. Ale zachowując powagę co do istoty spraw, nie mogę nie przyznać,
że dziś Władimir Putin nie tylko mnie rozbawił, ale nawet mi zaimponował.
Nie pamiętam kiedy słyszałem polityka, który bez mrugnięcia powieką
wypowiedziałby w tak krótkim czasie tak wiele kłamstw.

--

Sklerotykom wypada przypomnieć, że Putin to agent KGB.

MW

Putinokio