Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)

Data: 2009-06-02 21:46:48
Autor: Stefann
Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)
Taki kulturalny i ulizany i tak ladnie lapki trzyma na biurku, ale po pieciu zdaniach juz leci wyzwiskami ;)

Zennon

Data: 2009-06-02 21:49:38
Autor: konserwator
Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h03vik$kid$1news.task.gda.pl...
Taki kulturalny i ulizany i tak ladnie lapki trzyma na biurku, ale po pieciu zdaniach juz leci wyzwiskami ;)

dobrze, ze dales ;)...
bo wszyscy wiudzieli chamstwo niesioloskiego...

rym

Data: 2009-06-02 21:57:14
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -
niesiolowski nie mogl pojsc na calosc bo mu pewnie tusk powiedzial ze to szkodzi sondazom. biedak
awe

Data: 2009-06-02 15:58:44
Autor: pistacjusz
On 2 Cze, 21:57, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Stefann" <t...@blisko.pl> napisał w wiadomościnews:h03vik$kid$1news.task.gda.pl...> Taki kulturalny i ulizany i tak ladnie lapki trzyma na biurku, ale po
> [...]

-- -- -- -- -- -- -
niesiolowski nie mogl pojsc na calosc bo mu pewnie tusk powiedzial ze to

Niesiołowski sprawia wrażenie psychicznego, jakby nie miał nad sobą
kontroli.

Data: 2009-06-03 09:14:07
Autor: zbig
[...]

Kulturalny człowiek nie nosi takich monstrualnych wąsisk jak ten robol.
Poza tym szlag mnie trafia, jak on w dosłownie każdym wywiadzie, jakby mimochodem wspomina , ze był posłem OKP. Pomnik mu za to mamy postawić?

Data: 2009-06-03 14:11:31
Autor: Vic
Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)
zbig wrote:
Kulturalny czÂłowiek nie nosi takich monstrualnych wÂąsisk jak ten robol.

Wydawalo mi sie, ze zgolil jakis czas temu...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-03 15:31:04
Autor: zbig
Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h05pt6$n73$1mx1.internetia.pl...
zbig wrote:
Kulturalny cz3owiek nie nosi takich monstrualnych w?sisk jak ten robol.

Wydawalo mi sie, ze zgolil jakis czas temu...
Dobrze to określiłeś, jakiś czas temu

-- Vic

? ?????? ? ?????? ??????? ;)

Data: 2009-06-04 21:47:49
Autor: konserwator

zbig wrote:
Kulturalny cz3owiek nie nosi takich monstrualnych w?sisk jak ten robol.

Wydawalo mi sie, ze zgolil jakis czas temu...

no to pokrytykujcie go za wasy...

co za pajace drewniane....

rym

Data: 2009-06-03 18:12:26
Autor: ;(heÂŽsk);
On Tue, 2 Jun 2009 21:46:48 +0200, "Stefann" <tu@blisko.pl> wrote:

Taki kulturalny i ulizany i tak ladnie lapki trzyma na biurku, ale po pieciu zdaniach juz leci wyzwiskami ;)

 to proste, kiedys byl spawaczem w zakladach komunikacji miejskiej.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-04 09:05:25
Autor: awe

Użytkownik "";(heRsk);"" <full?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mf7d255ood5jbsneako3nfbq71m6te2fm54ax.com...
[...]

no popatrz nie pomyslalbym, a taki porzadny i inteligentny, a ten niesiol taki prostak i prymityw a do tego ograniczony intelektualnie cham
awe

Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)