Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)

Data: 2009-06-03 09:14:07
Autor: zbig
Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h03vik$kid$1news.task.gda.pl...
Taki kulturalny i ulizany i tak ladnie lapki trzyma na biurku, ale po pieciu zdaniach juz leci wyzwiskami ;)
Kulturalny człowiek nie nosi takich monstrualnych wąsisk jak ten robol.
Poza tym szlag mnie trafia, jak on w dosłownie każdym wywiadzie, jakby mimochodem wspomina , ze był posłem OKP. Pomnik mu za to mamy postawić?

Data: 2009-06-03 14:11:31
Autor: Vic
Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)
zbig wrote:
Kulturalny czÂłowiek nie nosi takich monstrualnych wÂąsisk jak ten robol.

Wydawalo mi sie, ze zgolil jakis czas temu...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-03 15:31:04
Autor: zbig
Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h05pt6$n73$1mx1.internetia.pl...
zbig wrote:
Kulturalny cz3owiek nie nosi takich monstrualnych w?sisk jak ten robol.

Wydawalo mi sie, ze zgolil jakis czas temu...
Dobrze to określiłeś, jakiś czas temu

-- Vic

? ?????? ? ?????? ??????? ;)

Data: 2009-06-04 21:47:49
Autor: konserwator
Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
zbig wrote:
Kulturalny cz3owiek nie nosi takich monstrualnych w?sisk jak ten robol.

Wydawalo mi sie, ze zgolil jakis czas temu...

no to pokrytykujcie go za wasy...

co za pajace drewniane....

rym

Putra staje sie chamem w piatym zdaniu rozmowy ;)