PyP na Neste?

Data: 2010-11-02 20:58:25
Autor: RobertS
PyP na Neste?
witam

przyuważyłem, że na najbliższej mi Neste zmieniono automaty, te obecne mam opcję obsługi kart PyP i nawet coś tam mrugało w czytniku, jednak nie udało mi się zapłacić w ten sposób; ktoś próbował?

natomiast karty PyP działają idealnie w biletomatach w Wawie, ostatnio płaciłem na rondzie waszyngtona, szybko i sprawnie ;-)

RobertS

Data: 2010-11-02 21:38:47
Autor: neoniusz
PyP na Neste?
W dniu 10-11-02 20:58, RobertS pisze:
[...]

Automaty to juz zmieniaja od dawna. W Krakowie od roku sa te nowe. Oczywiscie nie da sie jeszcze placic zblizeniowo.

Data: 2010-11-03 09:47:42
Autor: Mron
PyP na Neste?
"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:iapssm$pp8$1news.onet.pl...
[...]

A w DC część tych czytników PyP pozaklejano czarną taśmą ;)

Data: 2010-11-04 20:18:38
Autor: Inead
PyP na Neste?

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:iapqh4$2q49$1opal.icpnet.pl...
witam

przyuważyłem, że na najbliższej mi Neste zmieniono automaty, te obecne mam opcję obsługi kart PyP i nawet coś tam mrugało w czytniku, jednak

Ja mam PyP w Multi i tylko do pieciu dych mogę na PyP. Gdzies jest inaczej? Zawsze tankuję za wiecej niż 5 dych więc gdzie tu sens?

Data: 2010-11-04 20:23:43
Autor: Kamil Jońca
PyP na Neste?
"Inead" <a.frost@gazeta.pl> writes:

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message
witam

przyuważyłem, że na najbliższej mi Neste zmieniono automaty, te
obecne mam opcję obsługi kart PyP i nawet co¶ tam mrugało w
czytniku, jednak

Ja mam PyP w Multi i tylko do pieciu dych mogę na PyP. Gdzies jest
inaczej? Zawsze tankuję za wiecej niż 5 dych więc gdzie tu sens?

Nooo, w takich automatach biletowych w W-wie jest tak, że zbliżeniowo
można zapłacić > niż 50PLN tylko wtedy pin trzeba podać. (Zreszt± chyba
niezgodnie z założeniami PyP)
KJ

3rd Law of Computing:
        Anything that can go wr
fortune: Segmentation violation -- Core dumped

Data: 2010-11-04 23:27:18
Autor: MG
PyP na Neste?
Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał:
Nooo, w takich automatach biletowych w W-wie jest tak, że zbliżeniowo
można zapłacić > niż 50PLN tylko wtedy pin trzeba podać. (Zreszt± chyba
niezgodnie z założeniami PyP)

Jest to zgodne z założeniami PayPass. Mylisz chyba założenia Visa i MasterCard.

--
MG

Data: 2010-11-04 23:37:39
Autor: Kamil Jońca
PyP na Neste?
"MG" <no@spam.com> writes:

[...]

Możliwe. NIgdy się tym jako¶ mocno nie interesowałem. PO prostu obiło mi
się o uszy. KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
KRETYNIZM - ułomno¶ć predysponuj±ca często do wampiryzmu

Data: 2010-11-04 21:30:19
Autor: RobertS
PyP na Neste?

Ja mam PyP w Multi i tylko do pieciu dych mogÄ™ na PyP. Gdzies jest
inaczej? Zawsze tankuję za wiecej niż 5 dych więc gdzie tu sens?

taka technologia, jednorazowo max 50 zł, ale możesz 5 transakcji dziennie wykonac...

>50 zł już wymagany PIN

RobertS

Data: 2010-11-04 23:28:45
Autor: MG
PyP na Neste?
Użytkownik "RobertS" napisał:

taka technologia, jednorazowo max 50 zł, ale możesz 5 transakcji dziennie wykonac...

Technologia nie stawia takich ograniczeń.

--
MG

PyP na Neste?