Data: 2013-01-24 20:56:34 | |
Autor: megrims | |
Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu.. | |
W dniu 2013-01-24 20:31, scobowski pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=xoFflWpNgu0#!dobre. Jak masz auto coś około 4,5s do 100 to w mieście jeśli nie ma korków, ale są zakręty to żaden motocykl nie ma szans. Yamaha R1 vs 911 turbo na Torze Poznań to również motocykl nie ma szans. życie -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-01-25 02:25:09 | |
Autor: grzech | |
Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu.. | |
Jak masz auto co¶ oko³o 4,5s do 100 to w mie¶cie je¶li hi - dobre:) zwyk³a 850-tka rozpêdza dwa kó³ka do setki w 4s litrówka jakie¶ 2,5s Zatem w mie¶cie taka R1 w sekundê mo¿e mieæ ju¿ przepisow± prêdko¶æ w momencie jak w aucie zaczniesz wbijaæ bieg, b±d¼ bêdziesz puszczaæ sprzêg³o:) ____ grzech 626 |
|
Data: 2013-01-25 12:01:07 | |
Autor: megrims | |
Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu.. | |
W dniu 2013-01-25 11:25, grzech pisze:
Załóżmy, że mamy sprzęt wyczynowy zdłubany do wyścigów np.Jak masz auto coś około 4,5s do 100 to w mieście jeśli Yamaha R1 w klasie Superbike potrafi zrobić poniżej 2 sek do 100 to trzeba umieć tak ruszyć. Nie każdy jest Andrzejem Pawelcem albo Teodorem Myszkowskim. Seria ma 2.9 Napisałem w mieście. W centrum. Nie mówię o 3 pasmowych ulicach przelotowych co mają parę kilometrów długości. Generalnie droga hamowania motocykla jest dłuższa niż samochodu (chyba, że masz sprzęt wyczynowy i latasz w klasie Superbike). rekordy toru poznań: Paweł Szkopek – Yamaha R1 (21 sierpnia 2010) – 1 min. 33,214 s[3] Vaclav Nimc – Mercedes CLK (26 lipca 2008) – 1 min. 25,223 s[3] Różnica pomiędzy motocyklem a samochodem na korzyść samochodu to prędkość pokonywania zakrętów. I w śródmieściu jak nie ma korków motocykl nie ma szans. :D Zresztą poszukaj na YT filmów jak policja ściga motocyklistę. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-01-25 03:19:43 | |
Autor: grzech | |
Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu.. | |
I w ¶ródmie¶ciu jak nie ma korków motocykl nie ma szans. :DAle¿ o motocyklach to Ty mi nic nie musisz t³umaczyæ:))) Co¶ Ci siê jednak miesza. Temat o filmiku w którym go¶æ pomyka na moto na autostradzie daleko poza naszymi granicami a Ty "wje¿d¿asz" o wy¿szo¶ci auta nad motocyklem w ¶ródmie¶ciu:) ____ grzech tdm |
|
Data: 2013-01-25 11:49:47 | |
Autor: kakmar | |
Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu.. | |
Dnia 25.01.2013 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:
Ogarnij się trochę, kto na motocyklu będzie ścigał się z autem w mieście? No chyba że crosem, po schodach, dachach i trawnikach. Zastanów się kto zaryzykuje walnięcie własnym łbem w krawężnik, gdy kierowca auta ryzykuje felgę i wahacz? Tylko małolat w trybie Good, nieumiejący jeszcze jeździć. To że są, auta szybsze od sportowych motocykli, to ciekawostka w mieście. To że prawie codziennie w sezonie, jakiś kierownik najczęściej faszystowskiego parcha, pod światłami nagle doznaje olśnienia, że koniec tygodniowego zaparcia tuż, tuż i mu się wyjątkowo śpieszy, jest zwyczajnie męczący. A dla małolatów prowokujący do błyśnięcia własną głupotą, do końca prostej. Ciekawe wyniki pomiarów są tutaj: <http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=170411> Z tego co widziałem "na oko" to większość motocykli do 1l to seria. A i pokaż koniecznie fotkę tego CLK, rozumiem że nie rzucał by się na ulicy w oczy, bardziej niż jakieś inne CLK? -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2013-01-25 13:44:52 | |
Autor: megrims | |
Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu.. | |
W dniu 2013-01-25 12:49, kakmar pisze:
Dnia 25.01.2013 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:oczywiście -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|