Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu..

Data: 2013-01-25 00:23:52
Autor: _Micha艂
Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu..
On 1/24/2013 8:31 PM, scobowski wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=xoFflWpNgu0#!

tartaczka co wyprzedza to rs6 ?

Data: 2013-01-26 18:40:36
Autor: _Micha艂
On 1/25/2013 9:07 PM, scobowski wrote:
W dniu 2013-01-25 00:23, _Micha艂 pisze:
On 1/24/2013 8:31 PM, scobowski wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=xoFflWpNgu0#!

tartaczka co wyprzedza to rs6 ?

ewidentnie :)

siostra m贸wi艂a 偶e naprawd臋 szybkie,
ale to auta dla bab ;)

Data: 2013-01-26 21:19:52
Autor: megrims
W dniu 2013-01-26 18:40, _Micha艂 pisze:
[...]

RS6 nie skr臋ca i nie hamuje.
Auto dla mistrza prostej.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-27 04:26:35
Autor: _Micha艂
On 1/26/2013 9:19 PM, megrims wrote:
[...]

Z mistrzem prostej to mi si臋 w艂a艣nie BMW
kojarzy, a jeszcze ta prosta to naprawd臋
prosta musi by膰, bo kolein nie lubi.

A6 mia艂a spaprane zawieszenie, ale pono膰
RS6 jest ok i po zakr臋tach je藕dzi ok (4x4),
co do hamulc贸w nie wiem, bo to co mocne
w audi/bmw to jest s艂abe na standardy volvo
czy renault.

z tym 偶e znam tylko A6 i s6 - oba z艂e,
siostra m贸wi艂a ze rs6 ok, ciche i szybkie,
ale chyba g艂o艣niejsze ni偶 jej.

Tylko tu m贸wi臋 o autach 12+ lat bo ja do
samochod贸w oszcz臋dnie podchodz臋, i auto ma
by膰 tanie, bmw za 640k czy renaulta za 280k
nie kupie (narazie :) )

Data: 2013-01-27 10:31:28
Autor: megrims
W dniu 2013-01-27 04:26, _Micha艂 pisze:
On 1/26/2013 9:19 PM, megrims wrote:
(ciach)

Tylko tu m贸wi臋 o autach 12+ lat bo ja do
samochod贸w oszcz臋dnie podchodz臋, i auto ma
by膰 tanie, bmw za 640k czy renaulta za 280k
nie kupie (narazie :) )
Hamulce to co艣, na co ma艂o ludzi zwraca uwag臋.
Zaczipowa膰 aby auto dosta艂o +30% KM to 偶adna
sztuka w obecnych czasach przy silniku do艂adowanym.
Ale jak to potem wyhamowa膰?

Potwierdzam, 偶e BMW i MB maj膮 fajne hamulce.
Opel i honda nie hamuj膮.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-01 03:59:16
Autor: _Micha艂
On 1/27/2013 10:31 AM, megrims wrote:
[...]

Opla (poza Cors膮) i Hondy nie znam za bardzo.
Toyota Camry by艂a ok. Dodge Charger i Chrysler 300C
bardzo z艂y. Chrysler 300/Lancia Thema 2011 bardzo ok.

A w BMW mam problem 偶e hamulce s艂abe, ju偶 zakupi艂em
klocki 4 - tylko 偶e si臋 okaza艂o 偶e mi starych na
20kkm zosta艂o to jeszcze z 1.5mie艣 poje偶d偶臋 :) bo
s艂abo hamuje... i mnie wkurza ostatnia deska ratunku
to chyba wyr贸wna膰 te 0.4mm nier贸wno艣ci, bo mo偶e to to,
a mo偶e p艂yn ma 8 lat ;) ?

z BMW to M3 hamowa艂o ok i to jedyne BMW kt贸re mnie nie
straszy艂o hamulcami (ale prowadzeniem i owszem).

Turbo hmmm :) ale nie mam jedyne spr臋偶arki to w fotelach...

Da si臋 chip zrobi膰 na nie-turbo ? skrzynia ZF 5HP30 wytrzyma ?

Data: 2013-02-01 08:43:35
Autor: WOJO
Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu..
Opel i honda nie hamuj膮.
Sk膮d takie radykalne pogl膮dy? Jakie艣 z艂e do艣wiadczenia z przesz艂o艣ci?
I opr贸cz marki warto jeszcze model oraz rocznik poda膰. :)
Pozdrawiam.
WOJO

Pyrkam sobie spokojnie motorkiem 300km/h a tu..