"Pyrkanie" z wydechu

Data: 2012-09-15 19:45:24
Autor: Karol Y
"Pyrkanie" z wydechu
Witam, dlaczego gdy amplituda obrotów silnika w krótkim czasie jest wysoka, to z wydechu wydobywają się takie przedmuchy i słychać "pyrkanie"?

Zauważyłem skąd to się bierze gdy byłem na gokartach. Ostra gazówka do zakrętu, hamowanie przed wejście w zakręt i wtedy właśnie słychać takie pyk, pyk z wydechu.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2012-09-17 08:39:16
Autor: Ukaniu
"Pyrkanie" z wydechu

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:k32ero$dqd$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo mieszanka sie w tych warunkach nie spala  się czasem w cylindrze i dopala w wydechu. Sama praca staje się nierównomierna a do tego dochodzą w.w. detonacje w rurze wydechowej.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-09-17 16:31:51
Autor: Karol Y
"Pyrkanie" z wydechu
Bo mieszanka sie w tych warunkach nie spala  się czasem w cylindrze i
dopala w wydechu. Sama praca staje się nierównomierna a do tego dochodzą
w.w. detonacje w rurze wydechowej.

I wszystko jasne. Dzięki :-)

--
Mateusz Bogusz