Pyrrhic victory

Data: 2018-11-08 10:44:10
Autor: Pajdak
Pyrrhic victory
http://wyborcza.pl/7,75398,24133344,kaczynski-o-wyborach-nasze-zwyciestwo-nie-podlega-najmniejszej.html

"Nasze zwycięstwo nie podlega najmniejszej wątpliwości. Ja rozumiem, że
przedstawiciele komitetów, które te wybory przegrały, próbują zmienić ich
obraz, ale to jest abstrahowanie od faktów. Fakty są jakie są, PiS odniosło
kolejne zwycięstwo, bardzo zdecydowane i zupełnie jednoznaczne - przekonywał
na konferencji prasowej prezes PiS Jarosław Kaczyński."

Oczywiście!

http://wyborcza.pl/7,75398,24131860,wybory-samorzadowe-2018-druga-tura-to-sromotna-porazka-pis.html

oraz

https://tinyurl.com/ojboliboli