Pyrzowice - pliot nie miał

Data: 2011-11-15 06:44:57
Autor: Serb
Pyrzowice - pliot nie miał
Data: 2011-11-15 11:39:28
Autor: friedrich
Pyrzowice - pliot nie miaďż˝
W dniu 15-11-11 06:44, Serb pisze:
prawo jazdy na ten samolot:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10643959,Po_katastrofie__Pilot_awionetki_bez_uprawnien_i_doswiadczenia.html

SzB

  O co chodzi w tym "unikalnym systemie spadochronowym"?

Data: 2011-11-15 13:31:26
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Pyrzowice - pliot nie miaďż˝
Użytkownik friedrich napisał:

O co chodzi w tym "unikalnym systemie spadochronowym"?

palny = moĹĽliwy do zapalenia
pomijalny = możliwy do pominięcia
unikalny = możliwy do uniknięcia
itd...

System spadochronowy jest unikalny i w tym przypadku faktycznie uniknięto użycia go.

Rafal "RAV" Miszczak        rav@e-rav.pl                  www.e-rav.pl
Skype: rav_wroc_pl_2          GG: 9783             tel: +48-606-198315

Data: 2011-11-15 15:26:07
Autor: KiloSierra
Pyrzowice - pliot nie miaďż˝
W dniu 11/11/15 11:39, friedrich pisze:
[...]

BSR - Ballistic Recovery Systems - ogĂłlnie
u Cirrusa to sie nazywa
CAPS - Cirrus Airframe Parachute System

http://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_Recovery_Systems

Data: 2011-11-15 15:27:33
Autor: KiloSierra
Pyrzowice - pliot nie miaďż˝
W dniu 11/11/15 15:26, KiloSierra pisze:

BSR - Ballistic Recovery Systems - ogĂłlnie

literĂłwka BRS mialo byc

Data: 2011-11-15 15:29:58
Autor: Serb
Pyrzowice - pliot nie mia?
literówka BRS mialo byc

w lotnictwie taki blond kosztawlby cie życuie i pazażerów

Data: 2011-11-15 15:38:41
Autor: KiloSierra
Pyrzowice - pliot nie mia?
W dniu 11/11/15 15:29, Serb pisze:
literĂłwka BRS mialo byc

w lotnictwie taki blond kosztawlby cie ĹĽycuie i pazaĹĽerĂłw

kolina SPIERDALAJ

Data: 2011-11-15 15:42:35
Autor: Serb
Pyrzowice - pliot nie mia?
kolina SPIERDALAJ

ja¶li twoje umijentno¶ci dorównuj± kulturze to matce współczuje

jk

Data: 2011-11-15 16:07:43
Autor: /dev/SU45
Pyrzowice - pliot nie mia?
kolina SPIERDALAJ

Po co odpowiadasz debilowi? Jak siÄ™ go zignoruje to sobie pĂłjdzie.

Data: 2011-11-15 16:32:59
Autor: KiloSierra
Pyrzowice - pliot nie mia?
W dniu 11/11/15 16:07, /dev/SU45 pisze:
kolina SPIERDALAJ

Po co odpowiadasz debilowi? Jak siÄ™ go zignoruje to sobie pĂłjdzie.

ta jasne... Twoje bezstresowe wychowanie od co najmniej  roku nie dziala
:/

Data: 2011-11-15 16:33:24
Autor: CeSaR
Pyrzowice - pliot nie mia?
Po co odpowiadasz debilowi? Jak się go zignoruje to sobie pójdzie.

Kolina? Nie.
Co najwyzej nicka zmieni. Ale styl pozostanie ten sam. Ja nawet zaczynam powoli wierzyć, że on nie udaje debila tylko że nim naprawde jest :-)

Data: 2011-11-19 08:34:36
Autor: adarek07
Pyrzowice - pliot nie mia?
On 15/11/11 16:33, CeSaR wrote:
[...]

Cesar,

Mysle, ze Kolina nie jest debilem. Mysle, ze jest inteligentniejszy od wiekszosci mu odpowiadajacych i klucacych sie z nim - czasami widac jak kreci adwersarzami a oni mysla, ze kreca nim.

Pozdr,
Darek.

Data: 2011-11-19 07:51:51
Autor: mTolek
Pyrzowice - pliot nie mia?
adarek07 <adarek07@gmail.com> napisał(a):
Mysle, ze Kolina nie jest debilem. Mysle, ze jest inteligentniejszy od

Uwaga, kolejne wcielenie koliny, tym razem chwali sam± siebie a błędy ort jak zawsze.

mT

Data: 2011-11-19 09:32:38
Autor: adarek07
Pyrzowice - pliot nie mia?
On 19/11/11 08:51,  mTolek wrote:
[...]

Pomyliles sie. Slaby z Ciebie ekspert od troli. Koline dosc latwo sie rozpoznaje i wszyscy, ktorzy nie chca go/jej czytac juz od dawna maja filtry. Ja widuje koline jak mi ja/jego ktos z killfile wyciagnie poprzez odpowiadanie mu/jej.
A blad ort - przepraszam - na usprawiedliwienie dodam, ze jak sie pisze bez polskich literek to ciezko zauwazyc.

PLONK.

Data: 2011-11-19 10:15:09
Autor: mTolek
Pyrzowice - pliot nie mia?
PLONK.

Jednak nie pomyliłem się. Plonkowanie m±drzejszych, błędy ort, zaprzeczanie że jest się kolin± to dowód że ni± jeste¶.

mT

Data: 2011-11-19 17:49:21
Autor: skippy
Pyrzowice - pliot nie mia?
zaprzeczanie że jest się kolin± to dowód że ni± jeste¶.

dobre
co¶ w stylu topienia czarownic 600 lat temu

Data: 2011-11-19 23:13:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pyrzowice - pliot nie mia?

"skippy" ja8mml$eeb$1@news.onet.pl

zaprzeczanie że jest się kolin± to dowód że ni± jeste¶.

dobre
co¶ w stylu topienia czarownic 600 lat temu

IMO JOAnina ;) Kolina jest Duchem Ożywczym tej grupy, bez
którego Endriu pierdoliłby o sekwojach. :) Proszę szanowne
zgromadzenie o zauważenie faktu, iż wła¶nie wtedy, gdy rz±dowy
Tu154 zgłębiał tajemnicę Szeolu, wiadomy Duch posługiwał się
mianem 'Janina Kolina' -- mianem niejako nie¶miertelnym. :)

[niestety Kolina nie zna ortografii -- powinien był napisać
'Lot nad Syberioł', a napisał 'Lot nad Syberio'... czy powiało
wówczas nostalgi± z Pana Tadeusza -- ,,Syberio, ojczyzno moja''?...]

Kolina jest cierpliwy i wyrozumiały. :) To s± cnoty, nie wady. :)
Ponadto gra w ,,otwarte karty'' -- fatalnymi błędami ortograficznymi
podpisuje każd± sw± wypowiedĽ tak, by być rozpoznawalnym bez trudu. :)
Otwarto¶ć czy jawno¶ć to też cnota. :) Wypowiedzi obarczone tymi
błędami s± nadal jednoznacznie czytanie, tak więc nie ma mowy
o mataczeniu, a co najwyżej -- o odwadze, gdyż trzeba odwagi,
trzeba być odważnym, aby dać się rozpoznawać po celowo
popełnianych błędach. :)

[a to, że wyci±gane (czy prezentowane) przez niego
ciekawostki s± nudne -- to inna sprawa...]

Data: 2011-11-20 23:20:46
Autor: Delfino Delphis
Pyrzowice - pliot nie mia?
adarek07 wrote:

rozpoznaje i wszyscy, ktorzy nie chca go/jej czytac juz od dawna maja
filtry. Ja widuje koline jak mi ja/jego ktos z killfile wyciagnie
poprzez odpowiadanie mu/jej.

Filtrować kolinę? Bez niego ta grupa traci 90% uroku :)

Data: 2011-11-20 23:35:29
Autor: adarek07
Pyrzowice - pliot nie mia?
On 20/11/11 22:20, Delfino Delphis wrote:
adarek07 wrote:

[...]

No moze. Ale jak juz Kolina napisze cos "oburzajacego" albo wartego skomentowania albo nawet bez sensu to zawsze znajdzie sie ktos kto mu/jej odpowie i z killfile'a wyciaga. Wiec "strata" niewielka ;)

Pozdr,
Darek.

Data: 2011-11-15 22:08:20
Autor: gadacz
Pyrzowice - pliot nie mia?
W dniu 2011-11-15 15:29, Serb pisze:
liter�wka BRS mialo byc

w lotnictwie taki blond kosztawlby cie �ycuie i paza�er�w

sprawdzanie połączenia z mózgiem...
error

Data: 2011-11-15 22:08:59
Autor: Serb
Pyrzowice - pliot nie mia?
w lotnictwie taki blond kosztawlby cie ?ycuie i paza?er?w

zmień kodowanie i naucz się pisać po Polsku

Serb

Data: 2011-11-15 22:39:41
Autor: gadacz
Pyrzowice - pliot nie mia?
W dniu 2011-11-15 22:08, Serb pisze:
w lotnictwie taki blond kosztawlby cie ?ycuie i paza?er?w

zmieďż˝ kodowanie i naucz siďż˝ pisaďż˝ po Polsku

masz jakiĹ› problem z czytaniem?
pomyśl raczej o swoim kodowaniu...

Data: 2011-11-15 22:41:20
Autor: Serb
Pyrzowice - pliot nie mia?

pomy¶l raczej o swoim kodowaniu...

ja widze wszytki znaki

Data: 2011-11-15 22:45:25
Autor: gadacz
Pyrzowice - pliot nie mia?
W dniu 2011-11-15 22:39, gadacz pisze:
W dniu 2011-11-15 22:08, Serb pisze:
w lotnictwie taki blond kosztawlby cie ?ycuie i paza?er?w

zmieďż˝ kodowanie i naucz siďż˝ pisaďż˝ po Polsku

masz jakiĹ› problem z czytaniem?
pomyśl raczej o swoim kodowaniu...

i tak na marginesie UTF-8 jest kodowaniem poprawnym w usenecie,
więc przestań świrować i idź dobranockę oglądać.

Data: 2011-11-15 22:50:46
Autor: Serb
Pyrzowice - pliot nie mia?
i tak na marginesie UTF-8 jest kodowaniem poprawnym w usenecie,

od kiedy?

SV

Data: 2011-11-15 23:28:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Pyrzowice - pliot nie mia?

Użytkownik "gadacz" <gadacz_usenet@o2.pl> napisał w wiadomości news:j9umhq$pf9$1news.icpnet.pl...
[...]

standard ISO 8859-2 jako jedyny uznany międzynarodowo i zatwierdzony w kraju jako polska norma PN-93/T-42118

Pyrzowice - pliot nie miał