(Pyt) Filmowe pytanie o stację Toruń Miasto

Data: 2012-07-27 07:46:41
Autor: Slawek Wozniak
(Pyt) Filmowe pytanie o stację Toruń Miasto
Witam,

Piszę z nadzieją, że pomożecie ;-)

Pytanie mam - jaki film był kręcony na stacji Toruń Miasto?
A konkretnie - w okolicach początku peronu od strony Wisły...
I nie chodzi o amatorskie filmy na YouTube... ;)

Wiem, że W Toruniu był kręcony film "Prawo i pięść" (obejrzałem go wczoraj ponownie) i na początku jest wjazdu pociągu na stację, ale gdy pociąg ucieka Kenigowi, to tło nie przypomina ani mostu kolejowego, ani bramy kolejowej (ten kierunek jest bardziej prawdopodobny, bo tylko stojąc twarzą do bramy kolejowej pociąg z molestowaną dziewczyną mógł stać po prawej - jest dodatkowy, ślepy tor).

Kojarzy ktoś?
Z góry dziekuję za (p)odpowiedzi :)

p.s.
Wysłałem też pytanie na pl.misc.kolej, ale nie jako crosspost.

--
pozdrawiam,
Sławek Woźniak

--

(Pyt) Filmowe pytanie o stację Toruń Miasto