Pytałem o nowe auto - wyniki

Data: 2017-02-19 00:16:25
Autor: ToMasz
Pytałem o nowe auto - wyniki
W dniu 18.02.2017 o 12:41, Franc pisze:
dealer w Toruniu ma słabą obsługę,
> (..)
polityka salonu.
Citroën ma dziwaczna politykę o

No.... tak niestety mamy. o ile w przypadku przedmiotów wartych 100 tyś, to się _trochę_ dziwię, to w przypadku czegoś co kosztuje poniżej wypłaty, to już się dziwię jak cholera. ale to norma. dzwonisz - mają cie w dupie. 2 na 10 przedsiębiorców oddzwania do klienta, ale z łaską, roboty nie chcą, jakby konkurencja nie istniała. Tak jakby to wszystko poza reklamą i stroną internetową było iluzją. jakby żyli w innym świecie. a zakupy w galeriach handlowych robią po to aby pokazać że ich stać. żeby nie było że kompletny oftop - felgi chciałem piaskować. niema komu zlecić. a jak już ktoś piaskuje to cena (+ malowanie) taka ze nową kupię za te pieniądze.
ToMasz

Data: 2017-02-19 18:58:50
Autor: BUNIEK
Pytałem o nowe auto - wyniki
felgi chciałem piaskować. niema komu zlecić. a jak już ktoś piaskuje to cena (+ malowanie) taka ze nową kupię za te pieniądze.

Ile w/g Ciebie powinna kosztować taka usługa za sztukę felgi ?

BUNIEK

Data: 2017-02-19 12:30:19
Autor: Franc
Pytałem o nowe auto - wyniki
W dniu niedziela, 19 lutego 2017 18:58:51 UTC+1 użytkownik BUNIEK napisał:
> [...]

Ile w/g Ciebie powinna kosztować taka usługa za sztukę felgi ?

Mniej niż nowa felga?

--
Franc

Data: 2017-02-20 23:53:57
Autor: Poldek
Pytałem o nowe auto - wyniki
W dniu 2017-02-19 o 21:30, Franc pisze:
[...]

I tak kosztuje - mniej niż nowa mało typowa, droga lub trudno dostępna felga.
Typowa popularna nowa felga kosztuje taniej niż renowacja i to ma nawet sens.

Pytałem o nowe auto - wyniki