Pytajmy o pomoc w NATO

Data: 2010-04-27 07:49:30
Autor: cyc
Pytajmy o pomoc w NATO

Uzytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisal w wiadomosci news:hr5taa$6tb$1speranza.aioe.org...
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:bc45b$4bd66486$54702a04$17412news.chello.at...

Jest dla mnie absolutnym zaskoczeniem, ze Sojusz nie byl w stanie przetransportowac swoich
urzedników o blisko 1000 km, które mieli do Krakowa. Mam jak najgorsze
zdanie o tym, ze nawet nie przyslano jednego symbolicznego przedstawiciela.

Dziekuje za rozmowe.

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100427&typ=po&id=po01.txt

To nie jest zaskoczenie tylko skandal.
Piotr
-- Czego to walkunstwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Jak cyc pisal tutaj o tym skandalu , podkreslajac brak obecnosci europejskich oficjeli na pogrzebie , to sPiSkowcy uznali cyca za "wariata " i Bog wie za kogo jeszcze , ktory bezzasadnie czepia sie , kiedy wszem wiadomo , ze to wulkan byl winowajca .
Wnioski i oceny wyciagac wdlg nich moga tylko oni .

cyc

Data: 2010-04-27 08:26:37
Autor: cyc
Pytajmy o pomoc w NATO

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hr5u28$7sh$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hr5ttc$f8f$1news.onet.pl...

[...]

Źle adresujesz cycu. Od samego poczatku pisałem, że to skandal.
Piotr

Nie zglaszalem do Ciebie pretensji , tylko sygnalizowalem jakosc obiektywnosci co niektorych grupowiczow .

cyc

Pytajmy o pomoc w NATO