Pytała o bombę próżniową.

Data: 2011-07-29 17:24:13
Autor: stevep
Pytała o bombę próżniową.
# Jest to opowieść może logiczna, natomiast jak dopytywaliśmy się, jakie  badania, ekspertyzy przeprowadzono, to już było gorzej  - tak Beata  Gosiewska, wdowa po szefie klubu PiS Przemysławie Gosiewskim, który zginął  w katastrofie smoleńskiej, komentuje prezentację raportu komisji Millera i  spotkanie z samą komisją.
"Dziwi mnie mała szczegółowość tego raportu. Jest to opowieść może  logiczna, natomiast jak dopytywaliśmy się, jakie badania, ekspertyzy  przeprowadzono, to już było gorzej. Nie wiem, co spowodowało tak ogromne  spustoszenie (chodzi o zniszczenie samolotu - PAP) i tak naprawdę nie mówi  się, jakie badania wykonano. Wyklucza się możliwość wybuchu. Na moje  pytanie, czy np. wybuchła bomba ciśnieniowa i jakie badania podjęto, żeby  to wykluczyć, bo tyle się o tym mówi w mediach, nie uzyskałam odpowiedzi. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5gs5

--
stevep

Data: 2011-07-29 15:59:45
Autor: obserwator
Pytała o bombę próżniową.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):  (...)
 Nie ma bezsensownych pytan w tego typu katastrofach. Moga byc tylko glupie i
klamliwe odpowiedzi.

Zobacz sobie film o katastrofie w Lockerbie. Pod ponizszym linkiem masz
pokazane szczatki samolotu ktory zostal wysadzony w zamachu terrorystycznym.

http://www.youtube.com/watch?v=vlfQ1PzmBAE&feature=related

Film ma szesc odcinkow. Obejrzyj ten film i zorientuj sie jak z tych drobnych
kawalkow na ktore rozpadl sie samolot, zrekonstruowano znaczna jego czesc oraz
w tej stercie zlomu, odnaleziono mikroskopijna czesc pewnego urzadzenia, ktora pozwolil odnalezc prawdziwa przyczyne katastrofy oraz zlapac groznych
przesyepcow.

Dzieki temu sledztwu teraz ty i miliony ludzi, moga czuc sie bezpieczniej na
pokladach samolotow, bo wprowadzono zmiane w przepisach bezpieczenstwa.

Takich katastrof chociazby z tego powodu, nie wolno lekcewazyc.

Tylko potencjalny bandyta i morderca, moze tak postepowac. --

Data: 2011-07-29 19:02:29
Autor: pluton
Pytała o bombę próżniową.
Nie ma bezsensownych pytan w tego typu katastrofach.

1) Czy pobrano probki mgly i zrobiono ekspertyze, czy byla naturalna, czy
sztuczna ?
2) Czy pobrano probki powietrza w celu oznaczenia stezenia helu ?
3) Dlaczego Zimny Lech zmusil zaloge do wejscia we mgle ? Czyzby nie zdawal
sobie
sprawy ze to smiertelnie niebezpieczne ?
4) Dlaczego Jaroslaw odpalil bombe z telefonu satelitarnego, a nie
zastosowal  zapalnika czasowego albo innego ?
5) Dlaczego nikt nie zbadal systemu sterujacego brzozy ?
6) Dlaczego podpilowano prawe skrzydlo, skoro brzoza zaatakowala prawe ?

Nullification

Data: 2011-07-29 21:14:16
Autor: raff
Pytała o bombę próżniową.
6) Dlaczego podpilowano prawe skrzydlo, skoro brzoza zaatakowala prawe ?

ze co ? Chyba ci sie cos pojebalo.

R.

Data: 2011-07-29 22:33:48
Autor: pluton
Pytała o bombę próżniową.
6) Dlaczego podpilowano prawe skrzydlo, skoro brzoza zaatakowala prawe ?

ze co ? Chyba ci sie cos pojebalo.

To oczywiscie mozliwe. Ale nie odpowiedziales na zadne z moich pytan.

Nullification

Data: 2011-07-30 14:04:32
Autor: raff
Pytała o bombę próżniową.

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:j0v5hr$4gv$1inews.gazeta.pl...
6) Dlaczego podpilowano prawe skrzydlo, skoro brzoza zaatakowala prawe ?

ze co ? Chyba ci sie cos pojebalo.

To oczywiscie mozliwe. Ale nie odpowiedziales na zadne z moich pytan.

a tu gdzies były jakieś pytania ?

Bo ja same popierdywania widze.

R.

Data: 2011-07-29 21:19:52
Autor: obserwator
Pytała o bombę próżniową.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

5) Dlaczego nikt nie zbadal systemu sterujacego brzozy ?
6) Dlaczego podpilowano prawe skrzydlo, skoro brzoza zaatakowala prawe ?

sprobuj wyslac te pytania do Millera ale napisz, ze jestes fanatycznym
zwolennikiem Tuska - pewnie szybciej ci odpowiedza.

Data: 2011-07-29 23:32:04
Autor: pluton
Pytała o bombę próżniową.

sprobuj wyslac te pytania do Millera ale napisz, ze jestes fanatycznym
zwolennikiem Tuska - pewnie szybciej ci odpowiedza.

To byly pytania do przewodniczacego Macierewicza.

Nullification

Data: 2011-07-29 21:42:15
Autor: obserwator
Pytała o bombę próżniową.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> sprobuj wyslac te pytania do Millera ale napisz, ze jestes fanatycznym
> zwolennikiem Tuska - pewnie szybciej ci odpowiedza.

To byly pytania do przewodniczacego Macierewicza.

ale ty nie masz do niego zaufania, wiec wyslij do Millera ktoremu na pewno
uwierzysz jesli ci odpowie. --

Data: 2011-07-29 23:48:49
Autor: pluton
Pytała o bombę próżniową.

> To byly pytania do przewodniczacego Macierewicza.

ale ty nie masz do niego zaufania, wiec wyslij do Millera ktoremu na pewno
uwierzysz jesli ci odpowie.

Jak mam miec zaufanie, skoro nie zajmuje sie najwazniejszymi kwestiami
i nie szuka odpowiedzi na najistotniejsze pytania ?

Nullification

Data: 2011-07-29 21:57:12
Autor: obserwator
Pytała o bombę próżniową.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Jak mam miec zaufanie, skoro nie zajmuje sie najwazniejszymi kwestiami
i nie szuka odpowiedzi na najistotniejsze pytania ?

rozumiem, wiec tak jak napisalem - wyslij pytania do Milera ktory spelnia
twoje oczekiwania.

Data: 2011-07-30 08:29:31
Autor: pluton
Pytała o bombę próżniową.
> [...]
> i nie szuka odpowiedzi na najistotniejsze pytania ?

rozumiem, wiec tak jak napisalem - wyslij pytania do Milera ktory spelnia

To Macierewicz z Kaczynskim jeszcze nie wyslali ???
Nie zalezy im na wyjasnieniu okolicznosci tego zdarzenia ?

Nullification

Data: 2011-07-29 23:52:29
Autor: u2
Pytała o bombę próżniową.
W dniu 2011-07-29 23:42,  obserwator pisze:
ale ty nie masz do niego zaufania, wiec wyslij do Millera ktoremu na pewno
uwierzysz jesli ci odpowie.

Nie odpowie mu, bo ma w doopie takich agenciakow jak on ;)

Data: 2011-07-29 21:59:29
Autor: obserwator
Pytała o bombę próżniową.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-07-29 23:42,  obserwator pisze:
> ale ty nie masz do niego zaufania, wiec wyslij do Millera ktoremu na pewno
> uwierzysz jesli ci odpowie.

Nie odpowie mu, bo ma w doopie takich agenciakow jak on ;)

nie odbieraj mu nadziei. Niech probuje pytac o to, co chcialby wiedziec o tej
katastrofie.

Data: 2011-07-29 23:37:34
Autor: Lorn
Pytała o bombę próżniową.
W dniu 2011-07-29 23:19,  obserwator pisze:
[...]

Odpowie na te pytania Macierewicz, wszak są sformułowane w jego niepowtarzalnym stylu :) Ty również, jako przedstawiciel polonii wierzącej w tezy Macierewicza powinieneś choć spróbować podjąć się odpowiedzi na zadane pytania...

Data: 2011-07-29 19:44:23
Autor: Marek Czaplicki
Pytała o bombę próżniową.
 obserwator pisze w wiadomości j0uldh$dkn$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 lipiec 2011 17:59:

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
 (...)
 Nie ma bezsensownych pytan w tego typu katastrofach. Moga byc tylko glupie i
klamliwe odpowiedzi.

Czy jeśli dwoma rękoma złapię się trakcji, a obiema nogami na szynach to czy pojadę do przodu jak tramwaj? Bez jaj. Czy to pytanie jest bezsensowne w  przypadku tragedii?

Pytała o bombę próżniową.