Pytalem o defrostery

Data: 2011-12-23 09:23:04
Autor: kamil/Endurorider.pl
Pytalem o defrostery
Uzytkownik "M@tej" <kolmatej_TOWYTNIJ_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:i6m6f71rffkbe09tldsg6cqa3qsa3352ns4ax.com...
... dzis w Centrum Rowerowym. Wedlug sprzedawcy buty sa obecnie
niedostepne u dystrybutora i nie wiadomo czy jeszcze beda, bo wchodzi nowa
kolekcja 2012 i jest juz nawet dostepny jakis model co ma zastapic
defrostery i tylko po 999,- ...

....wesolych swiat  :/ Jestem ciekaw kto je kupi za taka cene.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-12-23 20:35:52
Autor: M@tej
Pytalem o defrostery
Tylko teraz nie wiem, czy ja nie namieszalem, a sprzedawca nie wylapal
mojego bledu, bo chyba spytalem o defrostery ale sidi :P A i on cos mi o
jakichs butach diablo tez zaczal gadac. Wszedlem na strone speca i  sa
nadal defrostery z sugerowana cena 645. Tak wiec za ewentualne zamieszanie
wszystkich przepraszam.

--
Maciej

Data: 2011-12-23 22:03:49
Autor: kamil/Endurorider.pl
Pytalem o defrostery
Uzytkownik "M@tej" <kolmatej_TOWYTNIJ_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:iol9f7hf4spc605fnutbm6ohm27m0e3thn4ax.com...
[...]

Jezeli chodzi o Sidi to calkiem mozliwe, ze beda takie ceny - oni nigdy sie nie szczypali specialnie ;)