Pytałem o nowe auto - wyniki

Data: 2017-02-18 03:41:57
Autor: Franc
Pytałem o nowe auto - wyniki
Witam. Zacząłem wątek dot.  nowego rodzinnego wana.  Mam zwycięzca. Jest nim Seat Alhambra. Jak do tego doszło. Droga eliminacji. Ford S-Max -  dealer w Toruniu ma słabą obsługę, czyli czynnik ludzki.  Sprzedawca był spoko do momentu gdy mu powiedziałem że nie chcę czarnego lakieru który akurat był na placu importera. Naprawdę auto to było moim faworytem. Bogata wersja z bajerami,  cena około 130k. Potem się już Panu nie chciało poszukać auta w innym kolorze,  bo by musiał podzwonic z listy, rozkodowac z 20 wersji wyposażenia... Dramat. Jazda próbna niemożliwa. Peugeot -  polityka salonu.  5008 nie mają fizycznie do obejrzenia, jazda próbna niemożliwa. W Polsce jest generalnie problem z tym autem.  Na czerwiec maja wprowadzić nowe 5008.
Toyota, Honda,  Kia nie mają odpowiedniego modelu. Citroën ma dziwaczna politykę odnośnie wyposażenia dodatkowego.  Na gotowo maja auta np.z masażem w fotelach,  szyberdach ale bez ksenonowe.  Inny to niemalygolas,  ale ma elektryczna klapę bagażnika.  Po co? Renault Espace -  zacne auto.  Jednak dla mnie osobiście tylko w wersji Initiale która kosztuje 170k. Przesada.  Niższe wersja to już nie to samo.  Małe koła,  środek okrojony,  systemów.  Tego nie ma,  tamtego nie ma. Bardzo niski % wykup po 4 Latach.  Auto wychodziło najdroższa co miesiąc. Poza tym jakoś nie mam przekonania do samej marki. Seat.  Dobra obsługa klienta.  Auto przeogromne.  Udało się znaleźć przyzwoicie wyposażone,  w fajnym środkiem.  Dziękuję za wszelkie odpowiedzi w wątku o nowym aucie.

Data: 2017-02-18 14:01:15
Autor: Sebastian Biały
Pytałem o nowe auto - wyniki
On 2017-02-18 12:41, Franc wrote:
Seat.  Dobra obsługa klienta.  Auto przeogromne.  Udało się znaleźć przyzwoicie wyposażone,  w fajnym środkiem.

Ile? Sam się zastanawiam nad Alhambrą.

Data: 2017-02-18 05:50:59
Autor: Franc
Pytałem o nowe auto - wyniki
On 2017-02-18 12:41, Franc wrote:
> Seat.  Dobra obsługa klienta.  Auto przeogromne.  Udało się znaleźć przyzwoicie wyposażone,  w fajnym środkiem.

Ile? Sam się zastanawiam nad Alhambrą.

125k w drugiej wersji wyposażenia z dodatkami (relingi, chromy, dotykowy ekran, fotele z funkcją fotelików-poddupników).

Data: 2017-02-18 16:30:13
Autor: Irek.N.
Pytałem o nowe auto - wyniki
Renault Espace -  zacne auto.

Żartujesz... nie dałem rady wsiąść do niego.
Dla mnie wnętrze to kokpit ciasnej kabiny ratunkowej, a ja wolę miejsce dla siebie, a nie tapicerki. Po prostu duży jestem.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2017-02-18 08:50:02
Autor: Franc
Pytałem o nowe auto - wyniki
W dniu sobota, 18 lutego 2017 16:30:24 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
> [...]

Dla mnie wnętrze to kokpit ciasnej kabiny ratunkowej, a ja wolę miejsce dla siebie, a nie tapicerki. Po prostu duży jestem.

My daliśmy. Ja mam 183 cm / 93kg i dałem radę. Miejsca było OK, chociaż moje wątpliwości budziła duża środkowa konsola, która na bank byłaby skopana nogami najmniejszej córki na środkowym tylnym fotelu.
Niemniej wróciliśmy po Espace do przymiarki ponownej do Alhambry i tutaj było wygodniej.

--
Franc

Data: 2017-02-18 19:15:34
Autor: Maciek
Pytałem o nowe auto - wyniki
Dnia Sat, 18 Feb 2017 08:50:02 -0800 (PST), Franc napisał(a):

[...]

Lancię Voyager (Czyli Chryslera) braleś pod uwagę?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-02-19 07:54:22
Autor: Franc
Pytałem o nowe auto - wyniki
W dniu sobota, 18 lutego 2017 19:15:26 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

Lancię Voyager (Czyli Chryslera) braleś pod uwagę?

Brałem, jednak na nowy egzemplarz mnie nie stać. Natomiast gdybym nie miał limitu cenowego, to byłby ten egzemplarz.

--
Franc

Data: 2017-02-18 20:16:25
Autor: Janusz_k
Pytałem o nowe auto - wyniki
W dniu 2017-02-18 o 17:50, Franc pisze:
[...]

Irek ma 2m i chyba ze 120kg :)

--
Pozdr

Janusz_k

Data: 2017-02-19 00:16:25
Autor: ToMasz
Pytałem o nowe auto - wyniki
W dniu 18.02.2017 o 12:41, Franc pisze:
dealer w Toruniu ma słabą obsługę,
> (..)
polityka salonu.
Citroën ma dziwaczna politykę o

No.... tak niestety mamy. o ile w przypadku przedmiotów wartych 100 tyś, to się _trochę_ dziwię, to w przypadku czegoś co kosztuje poniżej wypłaty, to już się dziwię jak cholera. ale to norma. dzwonisz - mają cie w dupie. 2 na 10 przedsiębiorców oddzwania do klienta, ale z łaską, roboty nie chcą, jakby konkurencja nie istniała. Tak jakby to wszystko poza reklamą i stroną internetową było iluzją. jakby żyli w innym świecie. a zakupy w galeriach handlowych robią po to aby pokazać że ich stać. żeby nie było że kompletny oftop - felgi chciałem piaskować. niema komu zlecić. a jak już ktoś piaskuje to cena (+ malowanie) taka ze nową kupię za te pieniądze.
ToMasz

Data: 2017-02-19 18:58:50
Autor: BUNIEK
Pytałem o nowe auto - wyniki
felgi chciałem piaskować. niema komu zlecić. a jak już ktoś piaskuje to cena (+ malowanie) taka ze nową kupię za te pieniądze.

Ile w/g Ciebie powinna kosztować taka usługa za sztukę felgi ?

BUNIEK

Data: 2017-02-19 12:30:19
Autor: Franc
Pytałem o nowe auto - wyniki
W dniu niedziela, 19 lutego 2017 18:58:51 UTC+1 użytkownik BUNIEK napisał:
> [...]

Ile w/g Ciebie powinna kosztować taka usługa za sztukę felgi ?

Mniej niż nowa felga?

--
Franc

Data: 2017-02-20 23:53:57
Autor: Poldek
Pytałem o nowe auto - wyniki
W dniu 2017-02-19 o 21:30, Franc pisze:
[...]

I tak kosztuje - mniej niż nowa mało typowa, droga lub trudno dostępna felga.
Typowa popularna nowa felga kosztuje taniej niż renowacja i to ma nawet sens.

Pytałem o nowe auto - wyniki