Pytałem o nowe auto - wyniki

Data: 2017-02-18 14:01:15
Autor: Sebastian Biały
Pytałem o nowe auto - wyniki
On 2017-02-18 12:41, Franc wrote:
Seat.  Dobra obsługa klienta.  Auto przeogromne.  Udało się znaleźć przyzwoicie wyposażone,  w fajnym środkiem.

Ile? Sam się zastanawiam nad Alhambrą.

Data: 2017-02-18 05:50:59
Autor: Franc
Pytałem o nowe auto - wyniki
On 2017-02-18 12:41, Franc wrote:
> Seat.  Dobra obsługa klienta.  Auto przeogromne.  Udało się znaleźć przyzwoicie wyposażone,  w fajnym środkiem.

Ile? Sam się zastanawiam nad Alhambrą.

125k w drugiej wersji wyposażenia z dodatkami (relingi, chromy, dotykowy ekran, fotele z funkcją fotelików-poddupników).

Pytałem o nowe auto - wyniki