Pytam Getin, czy coś u Was działa na Gb24 ?

Data: 2009-06-30 16:51:00
Autor: Bogdan
Pytam Getin, czy coś u Was działa na Gb24 ?
Uprzejmie pytam Getin:
1. czy coś u Was działa, obojętnie co: byle by działało?
2. Jeśli zamierzacie uruchomic rachunek on-line Gb24 :  to kiedy proszę podać datę przybliżoną

A tak spostrzegłem że wszystko u Was jak zawsze.
Pozdrawiam

Data: 2009-06-30 19:38:40
Autor: Bogdan
Pytam Getin, czy coś u Was działa na Gb24 ?
A wiedzą  co mają odpowiedzieć ?

Data: 2009-06-30 19:47:47
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2dj5d$cdv$1nemesis.news.neostrada.pl...
A wiedzą  co mają odpowiedzieć ?

chyba wiesz coś skoro piszesz że pytasz getin
mógłbyś się podzielić

Data: 2009-06-30 19:58:31
Autor: Bogdan
Pytam Getin, czy coś u Was działa na Gb24 ?
Jak się wydaje to nie jest dla Getinu problem,
bo jak się czegoś nie da rozwiązać to znaczy że nie ma problemu.

Próbuję  wciągu dnia zalogować się do konta i nieudaje mi się
w racjonalnym czasie.
Jeżeli łaskawośc pozwoli mi sie zlogować litościwie
to nie mogę wykonać żadnej opercji na rachunku.
Mam przekonanie że Getin niewiele ma wspólnego
bankiem skoro tak chce się definiować.

To jest sytuacja gdzie dostęp do rachunku jest niemożliwy
pomomo wielodzieiętnych prób nieskutecznych.

Na pisemną reklamację bank Getin nie odpowiada.
Pozwoliłem zatem zadać publicznie Getinowi
pytanie strategiczne dla mnie użytkownika Gb24.

A może ??
Ale ?
no to na tyle
pozdrawiam

Data: 2009-07-01 07:59:23
Autor: Lukasz W.
Pytam Getin, czy coś u Was działa na Gb24 ?
Na pisemną reklamację bank Getin nie odpowiada.
Pozwoliłem zatem zadać publicznie Getinowi
pytanie strategiczne dla mnie użytkownika Gb24.

ja chyba tez tak zacznę robić

na dwa pytania zadane przezemnie w dniach 01.06.2009 oraz 03.06.2009 z panelu gb24 zgłoszone jako reklamacje, raczyli odpowiedzieć jak narazie tylko na to drugie w dniu 25.06.2009
oczekiwanie 3 i pół tygodnia na odpowiedz to trochę długo ...
ciągle oczekuje na odpowiedz na pierwsze pytanie :)

pozatym podejscie Getin Banku do zmian/aktualizacji oprogramowania w systemie jest jakie widać - najlepszym momentem na wyłączenie systemu są godziny popołudniowe lub wieczorne podczas gdy większość osób chce wtedy skorzystać z systemu korzystając z wolnych chwil od pracy (jakby nie mozna było zrobić tego w godzinach nocnych)

zdarza im sę wyłączyć dostęp do gb24 na cały weekend

i tak teraz mamy komunikat dla klienta korporacyjnego:
"Uprzejmie informujemy, iż w dniu 02.07.2009 r. (czwartek) od godz. 18:00 do 20:00
z uwagi na aktualizację oprogramowania bankowość internetowa GB24 dla Klientów Korporacyjnych będzie niedostępna. "

L.W.

Data: 2009-07-01 18:07:18
Autor: Arek
Bogdan napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Nie usprawiedliwam Getinu ale dzielenie kasy na 14tys. lokaty
1-dniowe przez użytkowników może być sporym obciążeniem :)
Nb. kombinacja rach internetowy+lokaty 1-dniowe to lepsza
funkcjonalność niż ich rach. oszczędnościowy TOP.

A potrafią też w środku dnia zmienić ofertę lokat. Np. wczoraj
zmienili warunki i oprocentowanie lokaty "letniej". Jak ktoś
zakładał rano to na mniejszy procent, wieczorem na większy.
No i na sieci też to uaktualniali.
Ciekawe czy coś zmienili dzis? :)

Arek

Data: 2009-07-01 18:32:42
Autor: MarekZ
Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:h2g1iu$lh6$1news.onet.pl...

[...]

Najlepiej dla klientów by było jakby to wszystko poszło w kierunku ROR-ów z overnightami albo po prostu z kapitalizacją dzienną.

Ciekawe czy tak będzie (niestety nie sądzę), bo w starej UE nie jest to rozwiązanie popularne a wręcz jest niespotykane. No ale tam nie ma chyba takich zasad zaokrągleń jak w tym państwie.

Do konstrukcji typu lokata jednodniowa zdecydowanie trudniej byłoby się fiskusowi przy*ier*olić niż do dziennej kapitalizacji na a'vista, może stąd taka konstrukcja tego omijacza podatku w Getinie. Wypada wyrazić uznanie, że w ogóle to zrobili, system zawsze da się odpowiednio doskalować do potrzeb, na razie chyba rzeczywiście zaliczają coś w postaci padu.

Pytam Getin, czy coś u Was działa na Gb24 ?