Pytane o smar łańcuchowy na zimę

Data: 2012-01-18 19:57:43
Autor: Robert Ostrowski
Pytane o smar łańcuchowy na zimę
Vince <mik80@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Witam!

Mam następujące pytanie Szukam jakiegoś w miarę skutecznego oleju łańcuchowego na zimę, bo widzę, że tradycyjny FL Cross Country (chociaż w lecie sprawdza się zajebiście) w zimie się do tego KOMPLETNIE NIE NADAJE!!! Czy ktoś mógłby mi coś polcić?

Pozdrawiam, M.

Pewnie, że może być zilony Finish ale zdecydowanie taniej jest smarować olejem
do pił łańcuchowych. Ja na tym jeżdże od 5 lat a że jeżdże codziennie więc
zimą, w takich warunkach jak dzisiaj, muszę smarować codziennie.
 Bańkę 5 l kupujesz w cenie 250 ml Finishu

Data: 2012-01-18 21:25:39
Autor: szaman (Baker)
On 01/18/2012 08:57 PM, Robert Ostrowski wrote::

  Bańkę 5 l kupujesz w cenie 250 ml Finishu

Ty kąpiesz w oleju rower?

sz

Data: 2012-01-18 20:32:50
Autor: Robert Ostrowski
szaman (Baker) <piekar22@op.pl> napisał(a):
On 01/18/2012 08:57 PM, Robert Ostrowski wrote::

>   Bańkę 5 l kupujesz w cenie 250 ml Finishu

Ty kąpiesz w oleju rower?

Nie, mam piłę łańcuchową więc o olej ma dwojakie zastosowanie.

Data: 2012-01-18 23:01:20
Autor: szaman (Baker)
On 01/18/2012 09:32 PM, Robert Ostrowski wrote::

Nie, mam piłę łańcuchową więc o olej ma dwojakie zastosowanie.

Aaa:) Bo ja pilarolu halbkę mam od chyba 3 lat i jeszcze do dna dallllllleko:)

sz

Pytane o smar łańcuchowy na zimę