Pytania

Data: 2010-04-24 11:57:25
Autor: u2
Pytania
... się mnożą :

http://www.rp.pl/artykul/2,466266_10_najwazniejszych_pytan_o_sledztwo.html

1. Dlaczego polskie władze w tak wyjątkowej sytuacji jak śmierć
prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej nie zwróciły się do strony
rosyjskiej z wnioskiem o przejęcie postępowania wyjaśniającego
okoliczności katastrofy? Taka możliwość prawna istnieje.

2. W jednym z wywiadów prokurator generalny Andrzej Seremet powiedział,
że śledczy mieli pięć założeń. „Akt terrorystyczny, awaria techniczna,
pogoda, błąd pilota i kompilacja tych dwu ostatnich”. A co z
możliwością, że winę za katastrofę ponosi strona rosyjska, że błąd
popełnili na przykład kontrolerzy lotu? Czy ten kierunek dochodzenia
został z góry wykluczony?

3. Czy polscy prokuratorzy oficjalnie zwrócili się do strony rosyjskiej,
żeby przekazała Polsce czarne skrzynki, które są własnością państwa
polskiego? Czy skrzynki te nie powinny zostać zbadane również w Polsce,
a nie tylko w Rosji?

4. Czy polskim specjalistom pozwolono dokładnie zbadać wrak samolotu?
Zwłaszcza urządzenia z kokpitu odpowiadające za bezpieczeństwo lądowania?

5. Co się stanie z wrakiem prezydenckiego Tu-154M? Czy strona rosyjska
wyda go Polsce i zostanie przetransportowany do kraju?

6. Czy polskim śledczym pozwolono dokładnie zbadać miejsce katastrofy?
Dlaczego ciągle nie jest ono odpowiednio zabezpieczone? Nadal można tam
znaleźć przedmioty należące do pasażerów tupolewa.

7. Czy polscy śledczy zwrócili się do Rosjan, aby umożliwili im podjęcie
działań mających na celu odnalezienie i przesłuchanie rosyjskich
świadków wypadku? Między innymi autora głośnego internetowego filmu
nakręconego zaraz po katastrofie?

8. Czy sprawdzano możliwość, aby ciała ofiar katastrofy, przede
wszystkim prezydenta Lecha Kaczyńskiego, zostały przebadane i
zidentyfikowane w Warszawie, a nie w Moskwie?

9. Dlaczego aby zbadać największą katastrofę w najnowszej historii
Polski, pojechało do Rosji zaledwie kilku polskich prokuratorów?
Rosyjskich pracuje nad sprawą kilkudziesięciu.

10. Dlaczego polskie władze nie podejmują bardziej aktywnych działań w
sprawie śledztwa? Co miał na myśli rzecznik rządu Paweł Graś, mówiąc, że
„każda ingerencja rządu w proces badania [przyczyn katastrofy] byłaby
bardzo źle odebrana”?

Data: 2010-04-24 13:23:18
Autor: .[he®sk]
Pytania
On Sat, 24 Apr 2010 11:57:25 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

.. si mno :

http://www.rp.pl/artykul/2,466266_10_najwazniejszych_pytan_o_sledztwo.html

 rzepa na pasku pis. do czego to doszlo.

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-04-24 14:33:10
Autor: HaMMeR
Pytania
On 2010-04-24 13:23, ".[he®sk]" wrote:
On Sat, 24 Apr 2010 11:57:25 +0200, u2<u_2@o2.pl>  wrote:

.. się mnożą :

http://www.rp.pl/artykul/2,466266_10_najwazniejszych_pytan_o_sledztwo.html

  rzepa na pasku pis. do czego to doszlo.

-- -- -- -- -- -- -- -

Ty bezmyslny debilu...

Data: 2010-04-24 14:38:06
Autor: raff
Pytania
On 2010-04-24 13:23, ".[he®sk]" wrote:
On Sat, 24 Apr 2010 11:57:25 +0200, u2<u_2@o2.pl>  wrote:

.. się mnożą :

http://www.rp.pl/artykul/2,466266_10_najwazniejszych_pytan_o_sledztwo.html

  rzepa na pasku pis. do czego to doszlo.

Heniutek zaslepiony nienawiscia. Prosze bardzo.

R.

Data: 2010-04-24 15:43:51
Autor: '{hesk}
Pytania
On Sat, 24 Apr 2010 14:38:06 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

> [...]

Heniutek

 masz jakies imie TCHORZU ?

zaslepiony nienawiscia.

 przegladajac psp jad nienawisci saczy jedynie elektorat pis

Prosze bardzo.

 nie masz nic do powiedzenia, n'est pas ?

Data: 2010-04-24 14:38:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Pytania

On 2010-04-24 13:23, ".[he®sk]" wrote:

http://www.rp.pl/artykul/2,466266_10_najwazniejszych_pytan_o_sledztwo.html

>   rzepa na pasku pis. do czego to doszlo.

-- -- -- -- -- -- -- -

Ty bezmyslny debilu...

   O nie, Panie HaMMeR!  To wprawdzie debil, lecz ponadto debil
   zlosliwy jak malpa.

   A. Rem

Data: 2010-04-24 15:49:27
Autor: ColgatesBilly
Pytania

On 2010-04-24 13:23, ".[he®sk]" wrote:

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -

Ty bezmyslny debilu...

  O nie, Panie HaMMeR!  To wprawdzie debil, lecz ponadto debil

Trudno mi powiedziec, bo jakos cos w tych
jego wcinanych replikach mnie z gory odrzuca..
Od razu widac, ze ghada sam ze soba, i do tego
jest jeszcze cienszy od przedmowcy, co go zdaje sie nawet
bawi

Data: 2010-04-24 15:43:51
Autor: '{hesk}
Pytania
On Sat, 24 Apr 2010 15:49:27 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:570c9$4bd2e654$54702a04$27152news.chello.at...

>   O nie, Panie HaMMeR!  To wprawdzie debil,

 wolodia, gdzie mi tam do ciebie ;o)))
 jestes w kf, to miejsce dla takich jak ty.

lecz ponadto debil zlosliwy jak malpa.

czyli cos takiego jak ty ;o)))

Trudno mi powiedziec, bo jakos cos w tych
jego wcinanych replikach mnie z gory odrzuca..

 to masz problem ;o)))

Od razu widac, ze ghada sam ze soba,

 nie przenos na innych swoich urojen.

i do tego jest jeszcze cienszy od przedmowcy,

 jaki przedmowca taki komentarz ;o) cieniasy!
co go zdaje sie nawet bawi

 bardzo. nawet w kupie jestescie cieniasy. ;o)))

Data: 2010-04-24 15:43:51
Autor: '{hesk}
Pytania
On Sat, 24 Apr 2010 14:33:10 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   rzepa na pasku pis. do czego to doszlo.
Ty bezmyslny debilu...

 masz malego, co ? ;o)))

Data: 2010-04-25 08:15:59
Autor: sofu
Pytania

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci
.. si mno :

http://www.rp.pl/artykul/2,466266_10_najwazniejszych_pytan_o_sledztwo.html

10. Dlaczego polskie wadze nie podejmuj bardziej aktywnych dziaa w
sprawie ledztwa? Co mia na myli rzecznik rzdu Pawe Gra, mwic, e
"kada ingerencja rzdu w proces badania [przyczyn katastrofy] byaby
bardzo le odebrana"?

-- -- -- -- -- --

PO dostao swoja cz upu w postaci wyeliminowania istotnej czsci
opozycji (czytaj konkurencji) i ucieszona na maxa nie zadaje dalszych pyta.
Gdyby zakadajac hipotetycznie, to Rosjanie zrobili zamach na ten samolot
musiaaby byc jakas istotna reakcja ze strony Polski, a byc moze i reszty
cywilizowanego wiata?
A na to nikt nie ma ochoty z obecnym polskim rzadem wacznie. Mysle, e
nawet gdyby Polska delegacja wyladowaa i dopiero na miescu w Katyniu by ja
rozstrzelali to tez by udawano ze sprawy nie bylo.
Kundle bd przyjmowa za dobra monete kad rosyjska wersje wydarze.
Przekn nie krzywic sie wcale wszystko co im bedzie podane. Nawet gdyby to
by kotlet mielony ze zwok tragicznie zmarych w katastrofie.

sofu

Pytania