Pytania

Data: 2010-04-24 13:23:18
Autor: .[he®sk]
Pytania
On Sat, 24 Apr 2010 11:57:25 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

.. siê mno¿± :

http://www.rp.pl/artykul/2,466266_10_najwazniejszych_pytan_o_sledztwo.html

 rzepa na pasku pis. do czego to doszlo.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-04-24 14:33:10
Autor: HaMMeR
Pytania
On 2010-04-24 13:23, ".[he®sk]" wrote:
On Sat, 24 Apr 2010 11:57:25 +0200, u2<u_2@o2.pl>  wrote:

.. się mnożą :

http://www.rp.pl/artykul/2,466266_10_najwazniejszych_pytan_o_sledztwo.html

  rzepa na pasku pis. do czego to doszlo.

-- -- -- -- -- -- -- -

Ty bezmyslny debilu...

Data: 2010-04-24 14:38:06
Autor: raff
Pytania
On 2010-04-24 13:23, ".[he®sk]" wrote:
On Sat, 24 Apr 2010 11:57:25 +0200, u2<u_2@o2.pl>  wrote:

.. się mnożą :

http://www.rp.pl/artykul/2,466266_10_najwazniejszych_pytan_o_sledztwo.html

  rzepa na pasku pis. do czego to doszlo.

Heniutek zaslepiony nienawiscia. Prosze bardzo.

R.

Data: 2010-04-24 15:43:51
Autor: '{he®sk}
Pytania
On Sat, 24 Apr 2010 14:38:06 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

> [...]

Heniutek

 masz jakies imie TCHORZU ?

zaslepiony nienawiscia.

 przegladajac psp jad nienawisci saczy jedynie elektorat pis

Prosze bardzo.

 nie masz nic do powiedzenia, n'est pas ?

Data: 2010-04-24 14:38:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Pytania

On 2010-04-24 13:23, ".[he®sk]" wrote:

http://www.rp.pl/artykul/2,466266_10_najwazniejszych_pytan_o_sledztwo.html

>   rzepa na pasku pis. do czego to doszlo.

-- -- -- -- -- -- -- -

Ty bezmyslny debilu...

   O nie, Panie HaMMeR!  To wprawdzie debil, lecz ponadto debil
   zlosliwy jak malpa.

   A. Rem

Data: 2010-04-24 15:49:27
Autor: ColgatesBilly
Pytania

On 2010-04-24 13:23, ".[he®sk]" wrote:

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -

Ty bezmyslny debilu...

  O nie, Panie HaMMeR!  To wprawdzie debil, lecz ponadto debil

Trudno mi powiedziec, bo jakos cos w tych
jego wcinanych replikach mnie z gory odrzuca..
Od razu widac, ze ghada sam ze soba, i do tego
jest jeszcze cienszy od przedmowcy, co go zdaje sie nawet
bawi

Data: 2010-04-24 15:43:51
Autor: '{he®sk}
Pytania
On Sat, 24 Apr 2010 15:49:27 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:570c9$4bd2e654$54702a04$27152news.chello.at...

>   O nie, Panie HaMMeR!  To wprawdzie debil,

 wolodia, gdzie mi tam do ciebie ;o)))
 jestes w kf, to miejsce dla takich jak ty.

lecz ponadto debil zlosliwy jak malpa.

czyli cos takiego jak ty ;o)))

Trudno mi powiedziec, bo jakos cos w tych
jego wcinanych replikach mnie z gory odrzuca..

 to masz problem ;o)))

Od razu widac, ze ghada sam ze soba,

 nie przenos na innych swoich urojen.

i do tego jest jeszcze cienszy od przedmowcy,

 jaki przedmowca taki komentarz ;o) cieniasy!
co go zdaje sie nawet bawi

 bardzo. nawet w kupie jestescie cieniasy. ;o)))

Data: 2010-04-24 15:43:51
Autor: '{he®sk}
Pytania
On Sat, 24 Apr 2010 14:33:10 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote: