Pytania corki Wassermanna

Data: 2010-07-22 11:53:16
Autor: [heÂŽsk]
Pytania corki Wassermanna

http://www.tinyurl.pl?Djow7FDJ

Córka Wassermanna: "Chcemy mediów. Niech każdy Polak wyrobi sobie
zdanie"

proponuje na takie spotanie zaprosic prezesa pis - niech powie dlaczego skazal "wannowego" na banicje? nie tylko jego.

byc moze to jest klucz do wydarzen z 10.04 ?

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-23 12:11:54
Autor: Tomek
Pytania corki Wassermanna

Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:m45g461raslgm5e2porh00lu7r0gdh6shg4ax.com...

http://www.tinyurl.pl?Djow7FDJ

Proszę podawaj następnym razem pełne linki, bo przez przypadek wdepnąłem w Gówno...
Tomek

Data: 2010-07-23 13:14:16
Autor: [heÂŽsk]
Pytania corki Wassermanna
On Fri, 23 Jul 2010 12:11:54 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> [...]
>
> http://www.tinyurl.pl?Djow7FDJ

Proszę podawaj następnym razem pełne linki, bo przez przypadek wdepnąłem w Gówno...

to jest pelny link, z czym masz problemy ?