Pytania do Nokii E72

Data: 2010-01-08 10:36:21
Autor: Jarek
Pytania do Nokii E72
Witam,
czy w Nokii E72 można ustawić opcję geotaging, czyli przypisywania robionym zdjjęciom pozycji GPS? Moje drugie pytanie dotyczy wstawiania polskich znaków, czy można je wstawiać inną metodą niż jedną ręką wciskać klawisz "Sym", a drugą literę np."a". W E52 dobrym rozwiązaniem było kilkukrotne naciśnięcie danego klawisza, aż pokazała się litea np."ą". No tak, ale tam nie było klawiatury qwerty ;).

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-01-08 03:40:45
Autor: Grzegorz Sulek
Pytania do Nokii E72
On 8 Sty, 10:36, "Jarek" <wek...@onet.pl> wrote:
[...]

Co do aparatu to nie wiem, bo nie używam
natomiast polskie znaki uzyskujesz wciskając i przytrzymując klawisz
Sym i jednoczesnie wciskając literę do której
chcesz uzyskać ogonek.

--
gs

Data: 2010-01-08 11:45:06
Autor: Waldek Godel
Pytania do Nokii E72
Dnia Fri, 8 Jan 2010 03:40:45 -0800 (PST), Grzegorz Sulek napisał(a):

Co do aparatu to nie wiem, bo nie używam
natomiast polskie znaki uzyskujesz wciskając i przytrzymując klawisz
Sym i jednoczesnie wciskając literę do której
chcesz uzyskać ogonek.

a jak się uzyskuje ń?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-08 03:47:46
Autor: Grzegorz Sulek
Pytania do Nokii E72
On 8 Sty, 12:45, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> natomiast polskie znaki uzyskujesz wciskając i przytrzymując klawisz
> Sym i jednoczesnie wciskając literę do której

a jak się uzyskuje ń?

Dokładnie tak samo, jak inne znaki narodowe. Własnie sprawdziłem.

--
gs

Data: 2010-01-08 11:49:35
Autor: Waldek Godel
Pytania do Nokii E72
Dnia Fri, 8 Jan 2010 03:47:46 -0800 (PST), Grzegorz Sulek napisał(a):

a jak się uzyskuje ń?

Dokładnie tak samo, jak inne znaki narodowe. Własnie sprawdziłem.

Dobra, już zauważyłem, że jest inna klawiatura niż w E71, tam się trzymało
CHR a nie SYM

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-08 14:53:04
Autor: Jarek
Pytania do Nokii E72

Użytkownik "Grzegorz Sulek" <soolcio@gmail.com> napisał w wiadomości news:f8102931-28bf-4210-b516-7896204b532as31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Dzięki, ale jak już wcześniej pisałem, znam ten sposób, do tego zazwyczaj potrzebne są obie ręce. Zastanawiałem się jedynie, czy można to jakoś zmienić i wsukiwać literkę jedną ręką ;)

Pozdrawiam,
Jarek

Pytania do Nokii E72