Pytania do boukuna

Data: 2010-05-26 20:43:17
Autor: rAzor
Pytania do boukuna
*Żresz kupy?*
I proponuję taką  właśnie odpowiedź z buta. Bez wdawania się w dalsze owocujące stekiem porno-obrzydlistwa esesmańskie dywagacje. Wasza decyzja.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-26 20:45:39
Autor: boukun
Pytania do boukuna

Użytkownik "rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w wiadomości news:htjq3p$7co$1news.onet.pl...
*Żresz kupy?*
I proponuję taką  właśnie odpowiedź z buta. Bez wdawania się w dalsze owocujące stekiem porno-obrzydlistwa esesmańskie dywagacje. Wasza decyzja.

Jak by to powiedział mój nieżyjący kolega Darek, "jakiś ty mądry?", kundel...
Nie starczy ci sił chyba...

boukun

Data: 2010-05-26 20:59:26
Autor: Jerzy Tabortowski
Pytania do boukuna
Jak by to powiedział mój nieżyjący kolega Darek, "jakiś ty mądry?",
kundel...

To ten co się zachlał ??

Data: 2010-05-26 21:02:36
Autor: boukun
Pytania do boukuna

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfd6f8c$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
Jak by to powiedział mój nieżyjący kolega Darek, "jakiś ty mądry?",
kundel...

To ten co się zachlał ??

Nie on pierwszy i nie ostatni...
Kundel nie napisał ci, co masz robić?

boukun

Data: 2010-05-26 21:08:15
Autor: Jerzy Tabortowski
Pytania do boukuna
Nie on pierwszy i nie ostatni...
Kundel nie napisał ci, co masz robić?

Idź drogą Darka, proszę.

Data: 2010-05-26 21:11:02
Autor: boukun
Pytania do boukuna

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfd719d$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
Nie on pierwszy i nie ostatni...
Kundel nie napisał ci, co masz robić?

Idź drogą Darka, proszę.

Oj nie, on po to umarł, żebym ja mógł żyć...

boukun

Data: 2010-05-26 16:13:24
Autor: Old Speckled Hen
Pytania do boukuna

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:htjrt7$e4g$1mx1.internetia.pl...

[...]

tez wskoczyl przez ciebie pod samochod?

Data: 2010-05-26 21:33:39
Autor: Jerzy Tabortowski
Pytania do boukuna
Oj nie, on po to umarł, żebym ja mógł żyć...

To mu się odwdzięcz i umrzyj żeby zaznał ukojenia, tak się poświęcił, musi cierpieć męki.

Data: 2010-05-26 21:39:00
Autor: boukun
Pytania do boukuna

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfd7791$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
Oj nie, on po to umarł, żebym ja mógł żyć...

To mu się odwdzięcz i umrzyj żeby zaznał ukojenia, tak się poświęcił, musi cierpieć męki.

Żyje się tylko raz, Darek tego nie przemyślał...

boukun

Data: 2010-05-26 21:05:16
Autor: rAzor
Pytania do boukuna
Użytkownik... he he - Jerzy Tabortowski raczył napisać:
Jak by to powiedział mój nieżyjący kolega Darek, "jakiś ty mądry?",
kundel...

To ten co się zachlał ??

Siemówi panuhrabiemusocjaliśienazilowoipederaścieboukunowi: "Żresz kupy"?
I tego się  trzymaj.

Data: 2010-05-26 21:06:02
Autor: boukun
Pytania do boukuna

[...]

Widzisz, juz dostałeś pouczenie, jak się masz zachowywać, od kolejnego głupka...

boukun

Data: 2010-05-26 21:09:24
Autor: Jerzy Tabortowski
Pytania do boukuna

Data: 2010-05-26 22:29:30
Autor: Piotr
Pytania do boukuna
Dnia Wed, 26 May 2010 21:09:24 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Idź drogą Darka, proszę.

Idzie, idzie, spoko...
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467/
04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f
Piotr

Data: 2010-05-27 10:14:15
Autor: sofu
Pytania do boukuna

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

52c4467/
04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Św. Piotr mógł być tylko naćpany i mieć stale halucynacje, od zażywania
jakiś
ziół.

Kiedyś, jak kilka ładnych dni z rzędu dobrze pochlałem i w domu miałem
niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po
wszystkich
pokojach, trzeźwiejąc, musiałem na kacu zabrać się do sprzątania chałupy, bo
lada chwila miały wrócić do domu dzieci z ferii i żona z Niemiec.

W szafce w kuchni znalazłem jakiś środek do prania dywanów, piankę aktywną
jakiejś firmy i zacząłem gołymi rękami wcierać ją w chodniki i dywany. Po
jakimś
czasie, a minął już dzień, jak przestałem chlać, zacząłem słuszeć jak z
licznika
gazowego wydziela się głos Radia Maryja. To samo słyszałem z wentylatora w
łazience. A nawet jak włączyłem odkurzacz, to słyszałem jakąś muzykę i
wiadomości Radia Maryja. Potem jak kładłem się spać, a zasnąć nie mogłem po
tylu
dniach chlania, słyszałem głos Boży, który mówił do mnie, że jestem synem
Bożym
i takie tam inne wyrocznie.

Ręce moje i stopy były całe czerowne i spuchnięte, od tej pianki aktywnej i
dopiero po kilku dniach zdałem sobie sprawę z tego, że miałem halucynacje
pod
wpływem reakcji tej chemicznej substancji z duża zawartością jeszcze
alkoholu we
krwie, jaką po tylu dniach chlania w organiźmie miałem.

Muszę przyznać, że tylko raz wtedy w życiu miałem takie halucynacje i nigdy
życiu nie brałem narkotyków pod żadną postacią, nawet nie paliłem papierosów
nie pijam kawy. Ale dzięki temu doświadczeniu wiem, jak to jest być
naćpanym.

boukun

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Boukun, ty sie raz przyznaj na zawsze od teraz, ty piłes wynalazki?!
Dopiero jak Darek wycignąął kopyta straciłeś kompana do orgio-libacji.
I to cie na razie uratowało. Ale to połowiczne jest niestety, Co chemia
szkody w organioźmie uczyni, to sie nie odstanie.
Najgorsze są dziury w mózgu jak w szwajcarskim serze, ktore znacznie
upośledzają sprawnośc umysłową i postepująca marskość watroby.
Powinienes zacząć dbać o watrobę i nie przeciążać umysłu. Ty sie lepiej
wycofaj z wielkiej polityki. Choć będzie ciężko bez ciebie, ludzie to
zrozumieją!

sofu

Data: 2010-05-27 10:21:38
Autor: Piotr
Pytania do boukuna
Dnia Thu, 27 May 2010 10:14:15 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Nie trzeba pić wynalazków, tylko mieć odpowiednio długi ciąg alkoholowy,
wtedy (ok. 24 godziny) po zaprzestaniu picia mogą się pojawić takie objawy
jak halucynacje i omamy. Są one elementem zespołu abstynencyjnego.
http://www.psychologia.net.pl/slownik.php?level=45
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-26 21:02:41
Autor: rAzor
Pytania do boukuna
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

Żresz kupy?

Data: 2010-05-26 22:28:05
Autor: Piotr
Pytania do boukuna
Dnia Wed, 26 May 2010 21:02:41 +0200, rAzor napisał(a):

Żresz kupy?

Koprofaguś... :-)
Piotr
--