Pytania do czlonkow choru Macierewicza

Data: 2011-06-29 09:57:38
Autor: [he®sk]
Pytania do czlonkow choru Macierewicza

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ? czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem! to tez wina tuska?

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   czyzby tusk/komorowski/putin/ zmusili pilotow do ladowania ?

 - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
   czyzby tusk/komorowski kazali kajac sie prezesowi pis ?  - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

 znajdzie sie bohater ktory wyjdzie przed szereg i odpowie na pytania?

 smailo, smialo...

 skoro znacie odpowiedz na te pytania, to juz wiecie kto  ma krew na rekach.  a teraz kasujcie moj post, podszywajcie sie pod moj alias.
 bluzgajcie, wyzywajcie. lepszego dowodu, ze prawda w koncu
 do was dotarla nie trzeba.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-29 11:31:28
Autor: WW
W dniu 2011-06-29 09:57, "[he®sk]" pisze:

[...]

i jeszcze jedno

    - o czym rozmawiali bracia tuĹĽ przed rozpoczÄ™ciem katastrofy ?.

Brak w języku ludzi kulturalnych słów, mogących dostatecznie obelżywie określić takie postępowanie.

Data: 2011-06-29 11:30:41
Autor: obserwator
Pytania do czlonkow choru Macierewicza
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Brak w języku ludzi kulturalnych słów, mog±cych dostatecznie obelżywie okre¶lić takie postępowanie.

Ty WW nadajesz razem z Herskiem z Tworek?

Data: 2011-06-29 14:06:33
Autor: cirrus
Pytania do czlonkow choru Macierewicza
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iuf2d1$ovd$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Brak w języku ludzi kulturalnych słów, mog±cych dostatecznie obelżywie
okre¶lić takie postępowanie.
Ty WW nadajesz razem z Herskiem z Tworek?

A ty nadajesz bez kaftana bezpieczeństwa?

--
stevep

Data: 2011-06-29 12:13:24
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
A ty nadajesz bez kaftana bezpieczeństwa?

niestety biedny stary eczerwony rtobaku, dzisiaj mozesz mnie najwyzej
pocalowac w doope z twoimi grozbam...ale tylko przez monitor:)

Data: 2011-06-29 15:56:56
Autor: cirrus
Pytania do czlonkow choru Macierewicza
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iuf4t4$539$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wolę ci dać kopa w dupę.

--
stevep

Data: 2011-06-29 14:05:15
Autor: obserwator
Pytania do czlonkow choru Macierewicza
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
Wolę ci dać kopa w dupę.

voila, kolejny dowod na kulture czerwonego robactwa, ktore w sowieckich
smierdzacych onucach,  wprowadza *demokracje* w Polsce.

Data: 2011-06-30 03:31:27
Autor: cirrus
Pytania do czlonkow choru Macierewicza
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iufbeq$rh$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
Wolę ci dać kopa w dupę.
voila, kolejny dowod na kulture czerwonego robactwa, ktore w sowieckich
smierdzacych onucach,  wprowadza *demokracje* w Polsce.

W odróżnieniu od Wersalu jaki prezentuje pisowski oszolom też na o.

--
stevep

Data: 2011-06-30 09:49:14
Autor:
Pytania do czlonkow choru Macierewicza
On Thu, 30 Jun 2011 03:31:27 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

> voila, kolejny dowod na kulture czerwonego robactwa, ktore w sowieckich
> smierdzacych onucach,  wprowadza *demokracje* w Polsce.

W odróżnieniu od Wersalu jaki prezentuje pisowski oszolom też na o.

 posraniec jak widac lyknal 1-wsza strone paryskiej mowy.

Data: 2011-06-29 15:28:43
Autor: [he®sk]
Pytania do czlonkow choru Macierewicza
On Wed, 29 Jun 2011 14:06:33 +0200, "cirrus"
> [...]

> okre¶lić takie postępowanie.
> Ty WW nadajesz razem z Herskiem z Tworek?

A ty nadajesz bez kaftana bezpieczeństwa?

 biedny obsrywator. jemu pomoze juz tylko lobotomia.
 zadaje proste pytania, ten posraniec zna na nie  odpowiedzi dlatego tak bluzga. dobrze wie, ze  w pytaniach zawarta jest prawda o 10.04.2010.

Data: 2011-06-29 15:28:43
Autor: [he®sk]
On Wed, 29 Jun 2011 11:31:28 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

 moment rozmowy jest wybrany dokladnie na planowany czas ladowania.
 najwyrazniej prezes nie wiedzial, ze brat spoznil sie 20 minut.
 rozmowa: 08:21. rozwalka: 08:41. coz za przypadkowa zbieznosc!

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !

Data: 2011-06-29 15:54:59
Autor: WW
W dniu 2011-06-29 15:28, "[he®sk]" pisze:
[...]

I odtajniony fragment:
"to od czego masz generała lotnictwa na pokładzie"

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-06-29 14:09:41
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): I odtajniony fragment:
"to od czego masz generała lotnictwa na pokładzie"

przepoczwarzeni w demokratow sowieci poszli teraz z postympem i katastrofach
lotniczych, wykanczaja teraz hurtowo niewygodnych im politykow.

Jak zwykle mordowac potrafia bardzo fachowo i ida z postympem:)

Data: 2011-06-29 16:25:43
Autor: bolek
Pytania do czlonkow choru Macierewicza

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iufbn5$1jp$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Jasne. Zapakowali hurtem do samolotu stado idiotów.
Puknij się w czółko.

bolek

Data: 2011-06-29 20:12:33
Autor: [he®sk]
On Wed, 29 Jun 2011 15:54:59 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

I odtajniony fragment:
"to od czego masz generała lotnictwa na pokładzie"

 cala zabawa jeszcze przed nami. prezes wybudowal grob
 na powazkach. najwyrazniej wykwaterowanie z wawelu bliskie.