Pytania do konta Inteligo

Data: 2010-03-02 05:52:18
Autor: ab
Pytania do konta Inteligo
Mam konto w mBanku i jestem z niego zadowolony, ale czasami potrzebne jest wypłacenie/wpłacenie większej gotówki w oddziale. Dlatego trzymam drugie konto w Lukasie. Właściwie ma wszystko to co mi jest potrzebne, ale jak na mój gust to ma za duże opłaty miesięczne. A ponieważ bodaj od 1. marca są jeszcze wyższe to chcę zmienić go na inne. Poszukiwania taniego lub darmowego w utrzymaniu konta wyłoniły mi Inteligo. Mam na myśli Inteligo jako konto, a nie usługę w PKO BP. I teraz mam kilka pytań, bo nie o wszystkim znalazłem informacje na www lub wolałbym potwierdzenie przez praktyków a nie tylko z reklamówki.

Czy wpłata gotówki w oddziałach PKOBP jest dla konta Inteligo darmowa. Czy wypłata gotówki w oddziałach PKOBP jest dla konta Inteligo darmowa. Coś czytałem o tym, że wypłata tylko tam gdzie są czytniki karty płatniczej. Czy wtedy można wypłacić dowolną kwotę czy jedynie do wysokości limitu karty VE.

Jaki jest system zabezpieczeń: token, kody jednorazowe (sms, czy na papierze)

Czy w Inteligo konto może być małżeńskie?

Co to jest raczunek oszczędnościowy w ramach konta Inteligo? Czy to coś w rodzaju eMax i eMax+ w mBanku, czyli jakby subkonto o ograniczonych możliwościach, ale wyższym oprocentowaniu ?

A może zamiast Inteligo ktoś podpowie inny bank, bo ja się już w tym pogubiłem. Ma być jak najtańszy w bieżącym utrzymaniu, bo będzie służyć jedynie do trzymania pieniędzy, a operacje typu przelew zdarzą się sporadycznie. Nie będzie bieżących, regularnych wpłat. Ma mieć dostęp via internet i w marmurku. Nie chcę trzymać pieniędzy w postaci lokaty terminowej.

Data: 2010-03-02 07:54:09
Autor: Krzysztof
Pytania do konta Inteligo

"ab" <abed58@igo1.wroc.pl> wrote in message news:Xns9D2F45EC6DA26abed58igo1wrocpl127.0.0.1...
[...]

Jezeli masz e-konto to oplaty sa 0zl. Teraz nawet beda dawac bezplatny token, jak wykonasz nim operacje raz w miesiacu. Jak pamietam z dawnych czasow przelew w Inteligo byl 0.99zl, w Lukasie darmo. Jezeli kierujesz sie wysokoscia oplat, to nie ma po co szukac nowego banku, ewentualnie sprawdz, jaka wersje konta posiadasz w Lukasie. jezeli mialbys drozsze konto- dawne e-pro, to za oplata mozna je przeksztalcic na e-konto, ewentualnie, jezeli nie zalezy ci na historii takiego konta, to zeby ominac oplate za przeksztalcenie, mozna stare zamknac i otworzyc nowe e-konto.

Data: 2010-03-02 17:05:25
Autor: Czarek
Pytania do konta Inteligo
Krzysztof wrote:
[...]

Wg informacji od konsultanta, w okresie trzech miesięcy od zmiany TOiP, przekształecenie jest bezpłatne.

Pozdrawiam

Czarek

Data: 2010-03-02 11:58:00
Autor: tp
Pytania do konta Inteligo
Użytkownik "ab" <abed58@igo1.wroc.pl> napisał

[...]

Może Alior Bank? Ostatnio się zeszmacili i za kartę debetową wołają 5 zł miesięcznie, dlatego zastrzegłem.

Jeśli szukasz czegoś, co by mogło służyć jako wpłatomat obsługiwany przez osobę fizyczną to będzie jak znalazł - wpłaty i wypłaty w oddziałach kosztują 0 zł, tak samo przelewy wszystkie.

Z tego co wiem, to Inteligo za przelewy 0,99 zł. Do tego w PKO zawsze są kolejki.

Pozdrawiam
tp

Data: 2010-03-02 18:25:12
Autor: Mark
Pytania do konta Inteligo
Użytkownik "ab" <abed58@igo1.wroc.pl> napisał w wiadomości news:Xns9D2F45EC6DA26abed58igo1wrocpl127.0.0.1...
[...]

Tak, bez opłat.

[...]
Tak, wypłacić w oddziale można pod warunkiem że jest on wyposażony w czytnik.
Limity jak dla wypłaty gotówkowej, domyślnie 5000 zł (można zmienić), oraz bankomaty PKO BP.

> Jaki jest system zabezpieczeń: token, kody jednorazowe (sms, czy
na papierze)
Karta kodów jednorazowych (karta wykonana z plastiku, kody zabezpieczone zdrapką)

Czy w Inteligo konto może być małżeńskie?
Tak, konto wspólne.

Co to jest raczunek oszczędnościowy w ramach konta Inteligo? Czy
to coś w rodzaju eMax i eMax+ w mBanku, czyli jakby subkonto o
ograniczonych możliwościach, ale wyższym oprocentowaniu ?
To jest subkonto o ograniczonych możliwościach.
--
Mark
keitaro@pnet.pl keiichi@onet.pl

Pytania do konta Inteligo