Pytania do konta Inteligo

Data: 2010-03-02 11:58:00
Autor: tp
Pytania do konta Inteligo
Użytkownik "ab" <abed58@igo1.wroc.pl> napisał

A może zamiast Inteligo ktoś podpowie inny bank, bo ja się już w
tym pogubiłem. Ma być jak najtańszy w bieżącym utrzymaniu, bo
będzie służyć jedynie do trzymania pieniędzy, a operacje typu
przelew zdarzą się sporadycznie. Nie będzie bieżących,
regularnych wpłat. Ma mieć dostęp via internet i w marmurku. Nie
chcę trzymać pieniędzy w postaci lokaty terminowej.

Może Alior Bank? Ostatnio się zeszmacili i za kartę debetową wołają 5 zł miesięcznie, dlatego zastrzegłem.

Jeśli szukasz czegoś, co by mogło służyć jako wpłatomat obsługiwany przez osobę fizyczną to będzie jak znalazł - wpłaty i wypłaty w oddziałach kosztują 0 zł, tak samo przelewy wszystkie.

Z tego co wiem, to Inteligo za przelewy 0,99 zł. Do tego w PKO zawsze są kolejki.

Pozdrawiam
tp

Pytania do konta Inteligo